Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies vaatii naisia syömään pillereitä että itse pääsevät helpommalla eikä tarttisi käyttää kumia?

Vierailija
22.05.2018 |

Miehet yrittää kontrolloida naisia ja päästä pukille

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siksi.

Vierailija
2/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en syö pillereitä :D olkoot sitten ilman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että kenelläkään tutulla olisi parisuhteessa tuollainen vaatimus, eikä omatkaan poikaystävät ole vaatineet. Ylipäätään miksi olla suhteessa, jossa ei pysty toiselle selittämään että pillerit ei itselle sovi ja toinen sen hyväksyy? Eikö tuo nyt ole jo pätevimmistä päistä syitä erota ettei tuollaista asiaa voi puhua läpi?

Itse sain veritulpan oireita pillereistä, jonka jälkeen lopetin ne. Miksi alkaisin keskustelemaan miehen kanssa tuollaisesta että voinko lopettaa?

Vierailija
4/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit otsikossa itse kysymykseesi, höpönassu. Menepä nyt apteekkiin hakemaan lisää pillereitä.

Vierailija
5/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kapselia. Olen miettinyt, että tämän jälkeen kun ikääkin alkaa jo olemaan, voitaisiin siirtyä kondomiin. Nyt viime vuosien aikana en ole oikeasti uskaltanut, koska pelkäisin koko ajan, että kumi menee rikki ja sitten joutuisin tekemään abortin. Liikaa murhetta ja riskiä siis minulle naisena. Vanhemmiten olisi pienempi riski tulla raskaaksi, joten uskaltaisin mennä pelkällä kondomilla. Miehelle olen siis puhunut tästä, ja yrittää ymmärtää asiaa myös minunkin kannaltani. Jos ei ymmärrä, niin mies sitten vaihtoon.

Vierailija
6/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt pillereitä, eikä yksikään mies multa sellaista vaadi ilman, että sormi näyttää ovea. Jos ei kortsu käy, niin heippa. Tosin olen huomannut, että moni mies jännittää kortsun laittamista, eikä stondis meinaa pysyä.

Vierailija
7/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit otsikossa itse kysymykseesi, höpönassu. Menepä nyt apteekkiin hakemaan lisää pillereitä.

Koskaan en ole käyttänyt pillereitä enkä käytä eikä seksikään ole koskaan kiinnostanut senkin höpönassu. ;)

Vierailija
8/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit on luotettavampi ehkäisy.

Vierailija
9/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittää kontrollloida miehiä sillä että käytä kumia tai hankkiudun paksuksi.

Vierailija
10/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisitkö itse hierojalla toppatakissa? Niinpä, samasta syystä en suostu miehenä alistumaan kondomin käyttöön. Se ehkäisee, joka tulee raskaaksi.

Vierailija
11/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei vaadi multa mitään.

Pillereiden syönti loppui aikanaan lyhyeen. Sain jalkakipuja.

Kumi on hyvä. Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
12/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisitkö itse hierojalla toppatakissa? Niinpä, samasta syystä en suostu miehenä alistumaan kondomin käyttöön. Se ehkäisee, joka tulee raskaaksi.

Sulla ei ole eikä tule naista. Ikinä.

Olet niin juntti.

Vierailija
13/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittää kontrolloida naisia ja päästä pukille

Olet tekemisissä Ö-luokan miesten kanssa.

Vaihda.

Vierailija
14/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mies ainakaan mitään vaadi. En tykkää itsekään kondomeista, tuntuvat inhottavilta ja kutittavat jälkeenpäin, ovat kalliita ja tunnelma menee aina pilalle kun se pitää alkaa värkkämään paikoilleen. Syön pillereitä kun en parempaakaan vaihtoehtoa ole keksinyt.

Vierailija
15/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten itke kun maksat elareita 18 vuoden ajan 🤣

Ei ku niin Joo, se on toki naisen vika kun tulee raskaaksi?

Vierailija
16/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet jaksaa kantaa isompia kiviä. Siksi.

Vierailija
17/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peherä jänis vs jähmeä phenix

Vierailija
18/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pillereitä 7 vuotta ja se harmittaa. Ilman olen paljon halukkaampi ja myös tunnen tunteet voimakkaammin. En ikinä enää ota mitään hormonaalista ehkäisyä. Toivon että nuoret naiset tekisivät päätöksen ehkäisystä 100% omilla ehdoillaan, ja söisivät pillereitä vain jos todella itse kokevat niiden sopivan. Tuntuu että siihen suuntaan ollaan menossa. Kondomista kieltäytyvät miehet saattavat jäädä vaan ilman.

Vierailija
19/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä kinusi pillereitä, minä jyrkästi vastaan. Mutta sitten meille kävi kumionnettomuus, ja lopulta se olin minä, jolla meni täysin luotto kumiin (ei saa olla liian rajua, pitää olla tarpeeksi kostea, jne jne ettei hajoa) ja hankin pillerit. Ovat olleet suureksi avuksi myös menkkojen hillintään.

Vierailija
20/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillereitä ihan omasta tahdostani. Kondomi voi mennä rikki huolellisesta käytöstä huolimatta ja se tuntuu minusta epämukavalta.  En tosin ajatellut vuosikausia käyttää, vaan vain nämä hedelmällisimmät vuodet kun riski raskautumiseen on niin suuri. Terveisin kuparikierukasta raskaaksi tullut N20.