Jotain outoa Meghanissa on. Onko hän aito? Ei yhtään liikuttunut häissä.
Ensin ajattelin että onpa herttainen nainen, ja aito. Mutta alan vähitellen muuttamaan mieltäni. Häissä Harry oli selvästi aluksi liikuttunut, ja taisi kyynelehtiäkin. Meghan vaan hymyili, koko häiden ajan! Hänellä on akunis hymy, mutta oliko se teennäinen vai aito? Miksi ei ollut yhtään liikuttunut tai vakava? Onko koko häät pelkkää showta hänelle? Saattaa olla sellainen ihminen joka saavuttaa mitä haluaa, ja pystyy tunteettomasti pyrkyröimään. Miksi hänen perheensä on niin outo, ja häntä vastaan? Jotain outoa tässä on....
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ot, mutta miksi tuolla naisten juhla-asu on takkimekko tai ennemminkin takki?
Ainakin tyylikkäämpi kuin joku Prisman tai Tokmannin kukkamekko-ryysy.
Vierailija kirjoitti:
Rasismi kukoistaa palstalla. Kun Meghanin äiti esiintyy arvokkaasti, siitäkin pitää mussuttaa ja vetää ihonväri mukaan. Yrittäkää jo päästä yli järkytyksestä.
Ah, nyt vasta minulla välähti. Meghania inhotaan koska hän ei ole puhtaasti valkoinen? No sehän selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko saara aalto -hullu siirtynyt meghaniin?
On ja julistaa niin saatanasti.
No niin, se vahvin suoja ja turva eli rasistikortti lätkäisty pöytään.
Kate-kritiikki selitetään varmaan sitten toisin, sitä kun ei voi kuitata rasismilla. Aikoinaan K. sai esimerkiksi tällä palstalla paljonkin arvostelua.
Katen äidin ihonväriä ei nostettu kritiikissä esille kuten tässä ketjussa Meghanin äidin.
Kuinka moni viime vuosien kuninkaallisten häiden morsiamista on liikuttunut omissa häissään? En muista monta. Olen kuitenkin katsonut esim. Victorian, Madden, Carl Philipin ja Sofian, Williamin ja Katen, Belgian (onkohan) Philippen ja Matilden vihkimisen. Ei kyyneliä tai vähäisempiäkään liikutuksen merkkejä. Muistan Victorian jopa iloisesti iskeneen silmää jollekin sukulaiselleen kesken vihkitoimituksen. Ainoa poikkeus on Norjan Mette-Marit, joka kyynelehti koko saarnan ajan.
Mette-Marit itki kuin vesiputous, mutta häntä ei kukaan ylistä.
Mette Maritin ohella tunteellisin on ollut Madelinen Chris. Vihkimisen jälkeen suorastaan riehakas. Luultavasti rauhoitteli hermojaan muutamilla drinkeillä ennen vihkimistä.
naamasta jo usein näkee millainen ihminen, ja se nainen näyttää valehtelijalta ja itseriittoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset peilaa liikaa itseensä sitä, miten muiden pitäisi käyttäytyä. Ihminen voi olla liikuttunut, vaikka ei itkua vääntäisikään. Vain elämää -ohjelmassa Cheekin ja Jarin välillehän tuli tästä ihme sanailua. JArin mielestä itkeminen on se juttu, tunteiden selvä näyttäminen. Vitsailtiin, että kyllä Cheekin vielä saadaan itkemään. Cheek itse kuitenkin sanoi, että oli liikuttunut ja vaikuttunut esityksistä, vaikkei juuri itkekään, vaan näyttää lähespä aina viilipytyltä. Ärsyyntyi jopa hieman, kun Jari pelleili Jennin esityksen tullessa, joka oli hänelle henklökohtaisesti tärkein. Tätäkään tämä "tunteiden tulkki ja ilmentäjä" Jari Sillanpää ei tajunnut. Jos ei itke, niin sitten ei muka koe mitään tunteita, eivätkä esitykset ole tärkeitä, niin totta kai Jari voi pelleillä päälle. Höpöhöpö. Ihmisillä on hirveän erilaisia ulosanteja. Jotkut herkistyvät ja itkevät. Toiset herkistyvät, mutta se ei samalla tavalla näy ulospäin.
En ole yhtään ainoaa Vain elämää -jaksoa katsonut. Ai miksikö? No siksi, kun ensimmäisen sarjan mainospuffeissa näytettiin, kun ne laulajat vain nyyhkivät, nyyhkivät ja nyyhkivät. Minä ajattelin jo siitä, että tämä sarja ei ole minua varten. Lauluesityksiä olisin voinut haluta kuunnella, muuta nuo ylidramaattiset nyyhkinnät olivat totaalinen no-no. Ja mitä sarjasta olen lukenut tältä palstalta ja kuunnellut tuttuja ihmisiä, kun he kertovat sarjasta, olen ollut onnellinen, etten mennyt aikanani halpaan. Aivan hirveän vastenmielinen sarja, ei siitä voi muuta sanoa.
näin se on kirjoitti:
naamasta jo usein näkee millainen ihminen, ja se nainen näyttää valehtelijalta ja itseriittoiselta.
Minulle riittää se, että on saanut Harryn lopettamaan tupakoinnin ja tapaninpäivänä (peace on earth?) viattomien eläimien lahtaamisen. Meghan on siis nainen paikallaan!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mette-Maritin avioitumistaan ja häät ollut todellinen tosielämän tuhkimotarina siitä, kuinka prinssi rakastuu prinsessan sijaan elämän kolhimaan naiseen ja rakkaus voittaa kaiken? Prinssi vaikutti mielikuvieni mukaan häissään täydellisen hullaantuneelta tulevaan puolisoonsa. Sittemmin nuo tunteet ovat tainneet vähintäänkin tasaantua.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole ihailtu aikanaan, vaikka ymmärrän, jos on taustastaan kritiikkiäkin saanut.
HEH HEH ylläpito siistii tätäkin ketjua.
Meganin keskiaikainen sukupuu tutkittu, mahtaa olla jännää, että ylläpito erehtyi noin kolmella sadalla vuodella, kertoo yleistiedoista paljon.
Piti myös poistaa näemmä tieto, että morsiuslapsista yksi on Meganin ystävän lapsi. ystäviä ei häissä ollut vai? Eh?
Ylläpito hei, vaikka sulla on ongelma todellisuuden ymmärtämisessä, tästä palstasta on tullut kristinuskolla "päähän lyövä", illuminaatti hölinää täynnä oleva ja persuhenkinen valetiedon ilmentymä.
Harmittaako? Ei uppoa vaikka miten stilisoit ketjut mieleisiksi.
Häissä itkeneistä kuninkaallisista: Tanskan prinssi Frederik itki morsiamen (Mary) kävellessä alttarille.
Vierailija kirjoitti:
"Meghan tulee aina olemaan jonkinlainen "kakkosnainen", kun on "vain" kruununprinssin puoliso."
Harry ei ole kruununprinssi.
Häiden herättämän kiinnostuksen perusteella Harry vaikuttaa vähintään yhtä pidetyltä ja seuratulta kuin veljensäkin ja veikkaanpa, että Meghan tulee jatkossa tosissaan kilpailemaan valtakunnan seuratuimman tyylikuningattaren tittelistä.
Miehen siellä alttarilla itkeä pitäisi. Tämä tosin oli järjestetty avioliitto. Harry sai varmaankin valita itse, mutta vain esivalituista värillistetyistä ehdokkaista.
no eikös se monacon morsian itkenyt inhosta kun oli raahattu alttarille väkisin?
Kyllä minusta välittyi Harryn ja Meghanin välinen rakkaus oikein aidosti ja selvästi. Pitivät toisiaan kädestä ja katsoivat toisiaan usein. Tuleeko liitosta onnellinen jää nähtäväksi, sitä en voi sanoa, en ole ennustaja. Aivan sama vaikka räksytätte täällä naama punaisena, ei se vaikuta mihinkään.