Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstamammat kateellisia nuoremmille naisille.

Vierailija
20.03.2025 |

Heillä paikat kuitenkin vielä kohdillaan eikä mikään roiku.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mammat täällä ovat itsekin joskus olleet nuoria ja timmejä. Voivat olla vieläkin vaikka ovatkin vähän vanhempia. Kaikista nyt nuorista tulee myös jossain vaiheessa vanhempia ja paikat alkavat roikkumaan. Ei kannata olla kateellinen kenellekkään. 

Vierailija
2/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kaikilla on ollut nuoruus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tekisi yhtään onnellisemmaksi se, jos nahkani olisi yhtä kiinteä kuin kaksikymppisenä. Mitä minä siitä hyötyihin? Elämästä tulee ihan älyttömän mielenkiintoista, kun unohtaa sen, miltä pitäisi ulkoisesti näyttää. 

Kunhan terveyttä ja toimintakykyä riittää, pystyn elämään juuri sellaista elämää kuin haluan, ihan riippumatta suuri miltä näytän. En mitenkään voisi olla kateellinen nuoruudesta tai kauneudesta, olen sen jo kokenut ja huomannut melko merkityksettömäksi asiaksi.

Vierailija
4/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ollut nuorenakaan kedon kaunein kukka, joten juuri mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
5/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, eikä kannata olla muidenkaan! Ollaan oltu itsekin nuoria joskus :) ja ei nykyajan nuoruus edes ole niin kivaa, kuin oma nuoruus, netti on pilannut paljon. Se harmittaa nykynuorten puolesta.

Vierailija
6/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää lähinnä nuoret, jotka luulevat olevansa ikuisesti nuoria ja kuolemattomia. 

Vierailija
7/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat enemmän kateellisia. Nuorilla miehillä paksut, kiiltävät hiukset, luonnostaan kiinteä vartalo ja raikas habitus. Ei iän tuomaa tuoksua. 

Vierailija
8/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhan naisen suhde nuorempiin naisiin on suojeleva: Koska olen kokenut ja elänyt elämää, tiedän millaista on (hetero) naisen elämä. Kannustan ja suojelen nuorempiani. Yritän saada heidät arvostamaan itseään sen sijaan että heittäytyisivät palvelemaan miestä, joka ei heidän palveluksiaan arvosta. Moni nuori nainen vielä uskoo liikoja miehistä ja kuvittelee, että miehet ovat yhtä kunniallisia, vahvoja ihmisiä kuin naiset.

Suosikki-ihmisiäni ovat nuoret naiset, ja heille haluan kaikkea hyvää.

t. N50

Vierailija
9/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia kun nuoret naiset ovat suunnilleen halveksituin ryhmä jos valkoisista heteroista puhutaan, aina väärän näköisiä, väärät vaatteet, väärä koulutus ja mielipiteet, väärin kun ei lisäänny tai jos lisääntyy, jos ovat julkisuudessa niin väärällä tavalla. Bonuksena kaikenlaisten k'päiden kuolattavana oleminen.

Vierailija
10/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska tätimumma tietää että kuoleman jälkeen nuorenee ja seuraavassa elämässä. Ikuinen elämä. Lisäksi väärää miestä ei kukaan halua kumppaniksi, pitäisi olla asiat aika hyvin kohdillaan.

Vierailija
11/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen sielu. Ei pelkkä liha. Oli sitten kiinteä tai riippuva.

Vierailija
12/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kadehdi.  Neidän nuoruus oli parempi ja nuoret miehetkin oli silloin parempia.

Vierailija
13/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kadehdi.  Neidän nuoruus oli parempi ja nuoret miehetkin oli silloin parempia.

Ainakaan nuoret miehet eivät ei olleet Andrew Taten myrkyttämiä. 

90-luvulla nuoret miehet ei maksaneet treffeillä, mutta he ei myöskään vihanneet naisia. He olivat arkoja, kuten nuorukaiset nykyäänkin, mutta heidän arkuus ilmeni epäröintinä sängyssä eikä kuristamisena.

Sääli nykynaisia. Toivottavasti peruskoulu opettaa heille miten neuvotellaan ennen seksiä siitä, haluavatko he tulla kuristetuiksi ja hakatuiksi.

t. ysärin neito, nyk vanhus

Vierailija
14/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sureta! Hämmästellen ihmettelen sitä intoa kun nuoret naiset huolestuvat olemattomiata rypyistään ja yrittävät ennalta ehkäistä väistämätöntä eli kehon ikääntymistä. Niin kai tein joskus itsekin, kuinka turhaan sitä on energiaa haaskannutkaan.

Vierailija
15/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän katson peiliin. Ja yhä onnellisemmaksi olen tullut.

Vierailija
16/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen on siinä vaiheessa vanha ruustinna, kun nykytädit kuolleet ja nuorenneet taivaassa. Että sellaista.

Vierailija
17/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ainoastaan sitä uskoa ihmisten hyvyyteen. Valitettavasti olin nuorena aika sinisilmäinen ja monet miehet käyttivät sitä hyväkseen. Nykyään elän itselleni ja nauran heidän ristiriitaisille vaatimuksilleen. Nauran myös sille, kun itkevät naisen puutettaan täällä. 

N30

Vierailija
18/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuota kateusargumenttia, kun en ole koskaan ketään kadehtinut. Kadehtiminen on sairasta. Jotkut luulevat, että muut kadehtivat esim. kauneutta. isoja tissejä, varakkuutta. ym. Sorry, en todellakaan kadehdi, minulla on kaikkea mitä tarvitsen, paitsi selkäkipuja en haluaisi, ne voisin antaa jollekin.

Vierailija
19/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap, kateellinen niille miehille joilla ei ole mt-ongelmia? Eikö olekkin kurjaa elää tuossa omassa pienessä maailmassaan.

Vierailija
20/42 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat enemmän kateellisia. Nuorilla miehillä paksut, kiiltävät hiukset, luonnostaan kiinteä vartalo ja raikas habitus. Ei iän tuomaa tuoksua. 

Samoin kuin nuorilla naisilla ihanan hoikka kurvikas vartalo ja kiinteät rinnat.

Eli vastataan sitten samoin.