Uusi miesystävä ei osannut vaihtaa pyörän kumia ilman katsomatta YouTubesta
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Umm... 😐
Sinulla ap on mies joka on kädetön. Ei ole paha asia.
Miehelläsi taas on nainen joka on idiootti. Käy miestäsi sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Fillarin renkaanvaihtohan ei nyt ihan yhtä simppeli juttu olekaan, kuin auton renkaan vaihto, jossa ei siis oikeasti vaihdeta pelkkää rengasta, vaan vanne renkaineen.
Toki perustaitojahan sekin, mutta ei aivan jokaiselta taitu. Ja jos ei ole aiemmin vaihtanut, niin erittäin viisasta on kyllä vilkaista ensin ohjeet, ennen kuin rikkoo vaikkapa vannenauhan, tai murjoo vannetta.
Siis kaikenkaikkiaan ihan fiksusti toimittu
t: pyöräilyä harrastava mies
Ei näinkään. Kyllä joku ne renkaat joutuu vanteille laittamaan, voi sen tehdä itsekin. On vain ilman kunnollisia työkaluja työlästä. Ammattilaisilla on sellainen pyörivä dreija ja kun tunkee sinne työkalun väliin ja laittaa sen pyörimään, niin se rengas tulee vanteilta iloisesti pois.
Sinkkumies
Mikset vaihtanut itse, kun niin hyvin osaat?
Esim. maksoin viimevuonna auton renkaista yli 330e ja ulkomailta voi itse tilata renkaita esim. Saksasta alle kahden sadan postikuluineen. Jos jaksaa ähertää, niin työpalkkaa jää yli 100 euroa.
Ei kuitenkaan kiinnostanut, kun kaveri joskus ähersi ja sillä meni koko päivä. (ei se huono työpalkka siltikään ole)
Sinkkumies
Sinäkään et osannut päättää käyttäisitkö sanaa "ilman" vai "katsomatta". Jos pitäisi päättää seurustelisinko ihmisen kanssa, joka katsoo ohjeita netistä vai ihmisen kanssa, joka ei kykene ilmaisemaan itseään, valitsisin....
Äiti ei ole opettanut, mutta kyllä kokemus opettaa. Ei yh-äitien kasvattamat osaa kaikkia "miesten juttuja".
Fiksuahan se. Mun mies tekee juustokakun ilman reseptiä.
Se onkin vaikea korjata niin että kohta ei taas vuoda. Jos laskee kulutetulle ajalle hinnan, niin melkein halvempi vaihtaa saman tien koko kumi uuteen. Riippuu tietysti kuinka usein puhkoo kumejaan, mutta esim. kerran kesässä uus kumi ei oo mikään kallis rasti.
No osaako ap vaihtaa sen kumin itse? Ei se mikään miesten työ ole.
Ei oleellisesti eroa siitä, että itse jouduin katsomaan mallia miten PC:n virtalähde vaihdetaan. Varmaan se olisi jollekin toiselle rutiinia.
Ensi kerralla vaihdat itse side silmillä, jos on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Umm... 😐
No katsoiko se ilma?
Kuulodtaa järkevältä mieheltä. Minäkin tarkastan usein YouTubesta asioita ennen rempoaakin ryhtymistä
Onneksi sinä voimaantunut, vahva, itsenäinen Nainen et apua tarvitse, vaan vaihdat multiosaajana moisen kumin ihan käden käänteessä.
Sinähän et mitään prinssejä tarvitse jalkoihisi pyörimään. Saat itsesi raskaaksikin ihan tahdonvoimalla.
Tai sitten koulutat itsesi raskaaksi.
YouTube on hyvä. Näin remonttitaidottomana naisena olen kaakeloinut uudestaan keittiön välitilan videoista katsomalla. Helposti voisi oppia perusremppaa YouTuben avulla. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaisi vaihtaa, vaikka katsoisin ihan mitä tahansa.
N
En minäkään. Siksi mies tekee nuo hommat.
Miten on asia muiden kumien kanssa?
Ap onkin urpo. En minäkään lue koskaan laitteiden ohjekirjoja, mutta en silti väitä, etteikö niiden lukeminen kannattaisi.
Tai Ikea kaappien ohjekirjat samoten ;)
Sinkkumies