Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin mennä niin paniikkiin kun joku tuijottaa/katsoo

Vierailija
21.05.2018 |

Kahvilan jonossa ja sitten siinä otetaan tilauksia ja toisella kassalla on mies, joka odottaa tilaustaan. Noh, sitten kääntyy sivuttain tuijottamaan minua kun minä sönkötän tilaustani.

Menin ihan paniikkiin, hikoilin ja soipersin, ja halusin vaan että lopettaa katsomisen ja että tilanne nopeasti ohi :(

Tuleeko muille näin outoja ''paniikkikohtauksia.''

ps. Yleensä kestän katseet, mutta joissain tilanteissa ne ahdistavat todella paljon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät kiimat, ei sen kummempaa 😁

Vierailija
22/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät kiimat, ei sen kummempaa 😁

Tämä. Minä toivon, että naiset olisivat tarpeeksi rohkeita sanoakseen mitä haluavat. Tunnen päivittäin niskassani naisten viipyilevät katseet kaduilla ja lenkkipoluilla. Kerro mitä sinä haluat ja saat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Lähinnä ahdistun itseni ikäisten miesten katseista ja käännän nopeasti pääni pois. Olen sinkku ja en osaa erottaa arvostelevaa tuijotusta ja kiinnostunutta katsetta. Tämä on aikamoinen ongelma, kun suljen kaikki miehet ulkopuolelle ja vaikutan varmaan kylmältä.

Olen kai ihan nätti, mutta luulen, että vuosien koulukiusaaminen saa minut alitajuisesti pelkäämään katseita ja ajattelevan, että mussa on jotain vialla.

Vierailija
24/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu kuin ap:lla, ja olen 38-vuotias. Ahdistun ihmisten katseista valtavasti. 

Tuohon seksikysymykseen sanoisin, että itse olen joskus ahdistunut seksiä harrastaessa siitä, että toinen näkee punaiset, hikiset kasvoni. Pelkään myös näyttäväni rumalta ja tekeväni typeriä ilmeitä. Vartaloni suhteen minulla ei juurikaan ole tuonkaltaisia estoja. 

Joo, on kai sanomattakin selvää että minua kiusattiin nuorena ulkonäöstä. Kasvoista. 

Mä oon 33v ja en todellakaan pidä kun kukaan katsoo mua :D en tiedä miten päästä eroon tästä pelosta.

ja olen traumatisoitunut kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
25/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäriötä sairastavana haistatan pitkät kuppaiset vitut ihmisille jotka laskevat oman hienoisen epämukavuutensa panniikkikohtauksesksi.

Vierailija
26/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset miehet ne vasta tuijottaakin. huoh.

Vierailija
27/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista ja kiva kuulla muidenkin tarinoita aiheesta.

Näitä paniikkihäiriöitä tulee itselläni aika harvoin nykyään eli en tarvitse tabletteja sitä varten. Mulla on aika hyvä itsetuntokin vaikka epävarmuuttakin löytyy niin olen todella hyvin selvinnyt ihmishälinöistä. Olen huomannut että ehkä eniten stressaa tilanteet missä pitää asioida.

Eli juuri ravintolat tai ihan arkiset muut sellaiset ja varsinkin jos puhun tai teen juurikin tilausta ja minuun itseeni kiinnitetään huomiota ulkopuolisten toimesta , oli se sitten ääneni, ulkonäköni tai olemukseni takia.

Niin ja sivuhuomautus puhelimessa asioinnit (esim virastot) on muuten yksi suurin asia missä jännitän aina, mieluummin näkisin ja juttelisin livenä.

Mutta en jännitä kadulla, enkä edes arista pientä  flirttiä tai miesten lähestymisiä yleensäottaen (niitäkin on ollut). Joskus hymyilen jopa takaisin, kun minulle hymyillään.

Mutta paniikki nousee heti jos joku ulkopuolinen kiinnittää minuun itseeni liikaa huomiota jossain tilanteessa missä olen, tunnen oloni todella epävarmaksi. :D

Ps. Itsekin joskus kiinnitän huomioni ihmisiin, mutta en käänny tuijottelemaan/kuuntelemaan. Kiva kuulla että reaktioni ei ollut ihan aiheeton kuitenkaan, vaikka uskon että se mies katsoi ihan vaan uteliaisuuttaan eikä pahalla.

ap

Vierailija
28/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottajalla on huonot käytöstavat. Ei ihme jos normaali ihminen hämmentyy sellaisesta tunkeilevasta toljottamisesta. Sellainen ei ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi