Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin mennä niin paniikkiin kun joku tuijottaa/katsoo

Vierailija
21.05.2018 |

Kahvilan jonossa ja sitten siinä otetaan tilauksia ja toisella kassalla on mies, joka odottaa tilaustaan. Noh, sitten kääntyy sivuttain tuijottamaan minua kun minä sönkötän tilaustani.

Menin ihan paniikkiin, hikoilin ja soipersin, ja halusin vaan että lopettaa katsomisen ja että tilanne nopeasti ohi :(

Tuleeko muille näin outoja ''paniikkikohtauksia.''

ps. Yleensä kestän katseet, mutta joissain tilanteissa ne ahdistavat todella paljon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoit kun mies on päälläsi ja sisälläsi ja katsoo silmiisi? Panikoitko vai menetkä virran mukana ja tarraat pakaroista kiinni?

Vierailija
2/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis se hikoilu ei ollut mitään normi hikoilua. Vaan tuli ''paniikkihiki'' ja mun naama meni ihan märäksi heti kun huomasin ton tuijotuksen! :D Sitten äkkiä pois ja hikoilu väheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoit kun mies on päälläsi ja sisälläsi ja katsoo silmiisi? Panikoitko vai menetkä virran mukana ja tarraat pakaroista kiinni?

:'D Oletan että tunnen miehen, niin en panikoisi.. tosin olen neitsytkin.

ap

Vierailija
4/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis se hikoilu ei ollut mitään normi hikoilua. Vaan tuli ''paniikkihiki'' ja mun naama meni ihan märäksi heti kun huomasin ton tuijotuksen! :D Sitten äkkiä pois ja hikoilu väheni.

Piditkö tästä miehestä ulkoisesti? Jos se sai sinut jännittymään?

Vierailija
5/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikeastaan. Oli ehkä jopa nuorempi kuin minä, mutta siis ihan tavallisen näköinen.

Menen vain tosi jännittyneeseen tilaan joskus juurikin miesten katseista. Tai en ehkä normi katseista, mutta tuon lasken enemmänkin tuijottamiseksi, kun oikein kääntyi vartalollaan minua kohti.

Vierailija
6/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ihmisten katsominen ole tuijottamista.

Johan jo senkin vuoksi vastaantulijoita on pakko katsoa, ettei heihin heitä näkemättä ja huomaamatta sentään päin törmäisi.

Vierailija
7/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikeastaan. Oli ehkä jopa nuorempi kuin minä, mutta siis ihan tavallisen näköinen.

Menen vain tosi jännittyneeseen tilaan joskus juurikin miesten katseista. Tai en ehkä normi katseista, mutta tuon lasken enemmänkin tuijottamiseksi, kun oikein kääntyi vartalollaan minua kohti.

Lisään vielä että näytti jopa ihan mukavalta. Eli ei ollenkaan veemäisen näköinen tyyppi.. silti häiritsi minua pahasti.

ap

Vierailija
8/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että et ole vain tottunut miesten katseisiin. Kyllä minuakin jännittää jos katson naista kenestä pidän.

Vierailija
9/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen sotii sosiaalisia normeja vastaan, niin ei saisi tehdä. Kehosi siis toimii normaalisti, mutta hiukan liian kovalla volyymillä.

Vierailija
10/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua koulukiusattu? Onko siis vanhaa kokemusta tuomitsevista katseista, niin että olet sen takia taipuvaisempi tulkitsemaan muutkin katseet sellaisiksi? Katse, edes tuijotus, ei ole välttämättä tuomitseva, vaan se voi olla myös vain utelias.

Oletko epävarma ulkonäöstäsi tai äänestäsi?

Vierailija
11/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ihmisten katsominen ole tuijottamista.

Johan jo senkin vuoksi vastaantulijoita on pakko katsoa, ettei heihin heitä näkemättä ja huomaamatta sentään päin törmäisi.

Tiedän! Sen takia tämä tapaus olikin vähän eri ja sellainen josta ahdistuin ja selitin jopa sen että hän kääntyi erikseen vartalollaan katsomaan minun tilausprosessia.

Eli en  normi katseista ahdistu kaduilla (ei oltu kadulla) , eikä oltu törmäystilanteessa, vaan hän odotti omaa tilaustaan ja kääntyi sitten katselemaan minua ja minun tekemää tilausta, joka päättyi sönkötykseen.

ap

Vierailija
12/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö/sosiaalisten tilanteiden pelko. Hommaa lääkitys, et välttämättä pääse tuosta itseksesi. Itse pääsin lääkkeiden avulla ja nykyään pärjään lähes täysin ilman.

Tsemppiä!

Vierailija
13/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö/sosiaalisten tilanteiden pelko. Hommaa lääkitys, et välttämättä pääse tuosta itseksesi. Itse pääsin lääkkeiden avulla ja nykyään pärjään lähes täysin ilman.

Tsemppiä!

Ei kannata mitään mömmöjä vetää. Ota mielummin kalaöljyä ja d vitamiinia. Syö terveellisesti ja urheile. Älä rupee ap vetämään mitään nappeja.

Vierailija
14/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonokäytöksinen ihminen. Seuraavan kerran vastaavassa tilanteessa muista, että häpeä ei ole sinun, vaan julkean tuijottajan.

Vierailija
15/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sua koulukiusattu? Onko siis vanhaa kokemusta tuomitsevista katseista, niin että olet sen takia taipuvaisempi tulkitsemaan muutkin katseet sellaisiksi? Katse, edes tuijotus, ei ole välttämättä tuomitseva, vaan se voi olla myös vain utelias.

Oletko epävarma ulkonäöstäsi tai äänestäsi?

itseasiassa ei ole pahasti kiusattu , mutta jonkun verran kyllä.

En kuitenkaan saanut traumoja, enkä pahoja epävarmuuksia ulkonäöstäni siihen liittyen.

Mutta siitä huolimatta olet oikeassa siitä että pientä epävarmuutta on ulkonäöstä (vaikka pidän itseäni ihan nättinä) ja varsinkin äänestäni!

Hauska että otit äänen esille, koska olen aina vähän häpeillyt sitä. Tuossa tilanteessa varsinkin kun yritin soipertaa omalla äänelläni ja ehkä tiedostin sen vielä lisää  kun hän kiinnitti minuun huomion. Yleensä olen ihan sinut ääneni kanssa kun puhun muille , mutta tuossa tilanteessa vähän jopa sönkötin ja ääni oli ehkä hassu mitä häpeän ja kiinnitin siihen enemmän huomiota kun se mies kiinnitti minuun huomiota (eli huomasi minut).

Vierailija
17/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu kuin ap:lla, ja olen 38-vuotias. Ahdistun ihmisten katseista valtavasti. 

Tuohon seksikysymykseen sanoisin, että itse olen joskus ahdistunut seksiä harrastaessa siitä, että toinen näkee punaiset, hikiset kasvoni. Pelkään myös näyttäväni rumalta ja tekeväni typeriä ilmeitä. Vartaloni suhteen minulla ei juurikaan ole tuonkaltaisia estoja. 

Joo, on kai sanomattakin selvää että minua kiusattiin nuorena ulkonäöstä. Kasvoista. 

Vierailija
18/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu kuin ap:lla, ja olen 38-vuotias. Ahdistun ihmisten katseista valtavasti. 

Tuohon seksikysymykseen sanoisin, että itse olen joskus ahdistunut seksiä harrastaessa siitä, että toinen näkee punaiset, hikiset kasvoni. Pelkään myös näyttäväni rumalta ja tekeväni typeriä ilmeitä. Vartaloni suhteen minulla ei juurikaan ole tuonkaltaisia estoja. 

Joo, on kai sanomattakin selvää että minua kiusattiin nuorena ulkonäöstä. Kasvoista. 

Sehän on hyvä, että kasvot on punaiset ja hikiset. On ainakin mukana hommassa eikä seksin aikana ole typeriä ilmeitä tai en ole koskaan nähnyt yhdelläkään naisella muita kuin söpöjä ilmeitä.

Vierailija
19/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä, että kasvot on punaiset ja hikiset. On ainakin mukana hommassa eikä seksin aikana ole typeriä ilmeitä tai en ole koskaan nähnyt yhdelläkään naisella muita kuin söpöjä ilmeitä.

Ehkä vähän eri juttu sellaisella, joka on nuorena jatkuvasti saanut kuulla olevansa "RUMA ja PUNAINEN". 

Vierailija
20/28 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän eri juttu sellaisella, joka on nuorena jatkuvasti saanut kuulla olevansa "RUMA ja PUNAINEN". 

Ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän