Miksi deittailemani mies tykkää vieraitten naisten kuvista?!!
Ollaan tapailtu muutaman kerran kuukauden aikana tämän uuden tuttavuuden kanssa. Meillä on mukavaa yhdessä ja seksi on huippua. Mies olisi halunnut alusta alkaen tästä heti "vakavaa", mutta mä oon hillinnyt, että katsotaan nyt ihan rauhassa. Ollaan molemmat reilusti alle kolmekymppisiä, joten en halu pitää kiirettä.
Mies on bodari ja mä en, ihan tavallinen kotijumppailija vain. Oon hoikka, mut en lihaksikas. Ongelmaksi mulle on tullut, että tapailemani mies tykkäilee Instassa lähinnä tiukkakroppaisista naisista, jollaista musta ei tule ikinä. Hän on sanonut, että haluaa olla mun kanssani, mutta silti tuntuu, että ulkonäköni ei riitä. Ärsyttää, kun koko ajan nyt mietin, että joku täydellisen kropan omaava vie ihanan deittini, vaikka eihän pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä parisuhteessa.
Tykkäileekö teidän muiden miehet vieraitten naisten kuvista somessa? Onko tää ihan normaalia ja viatonta?!!!
Kommentit (42)
Tykkäileekö myös miesten kuvista? Kehonrakennuksessa kuitenkin ulkonäkö ja tulokset pääasiassa, niin voipi tykkäillä toisten aikaansaannoksista.
En vielä tänäkään päivänä tiedä, mistä sen edes näkisin, jos mieheni tykkäilisi instassa jostain fitnesskissoista. Eikö minun pitäisi silloin itse mennä katsomaan niiden beibejen kuvia? Tai ainakin jotain minun pitäisi ensin itse tehdä nähdäkseni hänen tykkäyksensä eli kytätä häntä.