LIDL
Kyllä voi ihmiselle tulla hyvä mieli kun kauppalasku on edes joskus pieni😀
Kävin Lidlissä hakemassa päivän tarpeita:
-3 litraa maitoa
-2 litraa mehua
-3 vanukasta
-terttu banaaneja
-nakkipaketti
-purkki kermaa
-pussi makaronia
-leivinpaperiarkki
-"fairy" eli feikki semmoinen
-1täytelaku.
-2 muovipussia
Siis nämä makso 8.60e
Ja ei, ei tartte paasata että nakkikastike ja laku on epäterveellistä, tai että kuka ostaa ja blaablaa.
Kiitos Lidlille, jossain K-kaupassa ois varmaa menny parikymppiä.
Kommentit (65)
Ääsmarketissa, tai Lidlissä käyn, K-kauppoihin ei varani riitä
t:köyhä
Joskus käyn Lidlissä mutta en osta lihaa tsi kalaa tai muutakaan listeriavaarakamaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä pakattuja ruisleipiä Lidlistä löytyy..
Kiitos jos joku jaksaa vastata?
Jonkun ruispalan tiedän se surkee..
Se paistopisteen ruisneliö on helvatan hyvää. Ei se kyllä tuota määritelmää täytä, se kun täytyy itse pakata mutta en osaa itse nähdä tuossa ongelmaa niin laitampahan mielipiteeni.
Olen iloinen Lidlin hintatasosta siksi, että kaikki Kelan elätit sun muu rupusakki parkkeeraavat Skodansa ja Kiansa Lidlin parkkipaikoille ja keskittävät ostoksensa sinne. Onpahan viihtyisämpää ja enemmän tilaa shoppailla itse muualla.
Onko kukaan maistanut sitä kaikkein halvinta margariinia, n. 27s rasia?
Ei houkuta, mutta kiinnosraa, miten voi olla niin halpa.
Kilo halpisspagettia ja 400g halpismargista yht n. 60s...
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen Lidlin hintatasosta siksi, että kaikki Kelan elätit sun muu rupusakki parkkeeraavat Skodansa ja Kiansa Lidlin parkkipaikoille ja keskittävät ostoksensa sinne. Onpahan viihtyisämpää ja enemmän tilaa shoppailla itse muualla.
Kunpa olisikin. Vaan rahankäytön hallitsevat käyttävät Lidliä ja Kelan tuilla ostellaan uusavuttomasti eineksiä K-kaupasta.
Lidlin munanuudeli on erinomainen tuote.
Prismassa 1kg spagetti on myöskin 0,33€. Eli sentin halvempaa kuin Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta oisit saanu halvemmalla.
Prismaan matkaa 50 km, Lidl:iin 5 km. Lidl on halvempi.
Jos liiti lähtisi Suomesta jalot K- ja S- sedät varmaan alentaisivat omia hintojaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on siis ihmeen paljon työssäkäyviä ja hyvätuloisia Kela-asiakkaita. Hyvä tietää.
Pörrismaan matkaa 200 m, liitiin 5 km. Käyn vain liitissä ;-)
Ruokakoreissa verrataan aina liitin laatutuotteita yrmykaupan kuramerkkeihin, joita ei voi syödä, eikä haluta ostaa toista kertaa.
Ostin Lidlin kuntorullan, sellanen pilates yms.rentoutukseen käytettävä, oliko 10 € (+-) ja täsmälleen samanlainen verkkokauppa.com 25 €. Hyvän ostoksen päälle rahkakolmio ja kahvit :-)
Hedelmät ja vihannekset ei ole ihan priimaa Lidlissä. Huokea ostoskassi ilahduttaa! 40€ saa 2x ruokaa joka maksaisi muissa kaupoissa 2x enemmän.
Kyllä on hyvät katteet näillä kalliilla tuotteilla!!!
Superlöytö! Lidlin alle euron kasvonaamio vetää vertoja kalliimmille – arvioimme uutuuden
Tänään klo 13:31
Perjantaipurkeissa viikon parhaat kauneusuutuudet: kevyt ja laadukas kuivashampoo, rakennepaikkaava plex-hoitoaine marketista ja syväpuhdistava kasvonaamio Lidlistä!!
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/8abfb5cd-bf4f-4eeb-95b4-3e07427a8c16
Harvoin käyn lidlissä. Sen olen huomannut että asiakaskunta eroaa Prisma tai Citymarket poppoosta. Jotenkin siistimmän ja varakkaamman näköistä porukkaa käy Prismassa/Citymarketissa.
Eikös tuo ole vain esimerkki siitä, että Lidlin omavalvonta on kunnossa? Nuohan ei siis ole Lidlin valmistamia tuotteita.
Tuon Aamulehden linkin kohdalla herää kysymys, että millähän mallilla mahtaa olla K-kauppojen omavalvonta. Linkissä tuotiin esiin läjäpäin tuotteita, joita myydään nimenomaan K-kaupoissa, mutta linkin jutussa vain Lidl ilmoitti takaisinvedosta?