Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä tarvitsisit parisuhteessa mieheltäsi että tuntisit itsesi haluttavaksi, rakastetuksi ja ennen kaikkea Naiseksi?

Vierailija
21.05.2018 |

Niin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsnäoloa, kuulee mistä puhun ja pari viikkoa myöhemminkin muistaa esim. hammaslääkäri käyntini ja tsemppaa aamulla.

Huumorintajua.

Kantaa oman kortensa kekoon arkisista asioista oma-aloitteisesti oli ruokaan tai puhtauteen liittyvä. En anna esimerkkejä koska asiat on kaikilla omanlaisiaan mutta tapa jolla hän sen tekee vie jalat alta.

Rakastaa mua ehdoitta. Halii ja pussaa ilman syytä. Välillä myös makoilee sohvalla ilman syytä eikä se aiheuta draamaa.

Huomiointi sanan kaikessa hyvässä tarkoituksessa. Viihtyy mun kanssa ja haluaa olla.

Yhdessä 3v.

Vierailija
22/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä on enemmän kyse kemiasta kuin yksittäisistä teoista kummankaan osalta. Ja sitä lemiaahan sitten joko on tai ei.

Kemian vaikutus pysyy kyllä, mutta menee aika rankasti taustalle, kun puhutaan useista vuosista, jopa kymmenistä, yhdessä.

Kyllä yksittäiset teot merkitsevät.

Höpsistä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja kemiaa on. Viihdymme hyvin yhdessä, juttelemme paljon ja seksiä on hyvän välittämisen kanssa.

Aina tilanne ei ole tämä ollut, vaan tämä on muodostunut tällaiseksi yhteisen elämän hyvien ja huonojenkin koettelemusten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen itseni naiseksi ilman miestäkin. Haluttavaksi ja arvostetuksi koen tulevani silloin, kuin kumppani on länsä, kuuntele ja ymmärtää minua.

Minun kanssani esileikkiä ei käydä sängyssä, vaan sängyn ulkopuolella.

Vierailija
24/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nainen riippumatta parisuhteesta, pöhkö aloitus. En tarvitse mitään erityistä tunteakseni itseni naiseksi, sehän on itsestäänselvä asia. Vai miksi sitten tuntisi itsensä ilman parisuhdetta, mieheksikö?

Vierailija
25/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin uuden miehen, joka aidosti rakastaa, hyväksyy ja osaa keskustella (kuunnella) asioista reilusti ja avoimesti, eikä jatkuvasti vähättele ja lannista muita.

Oletko asiasta nykyiselle miehellesi koskaan puhunut? Oletko sanonut hänelle, että hänen tapansa puhua sinulle tuntuu joskus ikävälle ja pahoita siitä mielesi? Kuunteletko sinä miestäsi vai puhutko vain ja odotatko, että hän jaksaa kuunnella sinun lörpöttelyä? Oletko sinä kiinnostunut yhtään miehesi asioista vai meneekö omat asiat ja some niiden edelle? Olisiko peiliin katsomisen paikka...?

Vai itketkö vain yksiksesi, olet äreä marttyyri ja luulet, että joku toinen jaksaisi sinua paremmin? Pitäisikö sinun itsesi yrittää muuttua edes hieman? Itseään voi yrittää muuttaa, mutta toista ei, ellei hän halua muuttua. Yritä lähentyä miestäsi vaikka hieman fiksummilla jutuilla.

Vierailija
26/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä nainen riippumatta parisuhteesta, pöhkö aloitus. En tarvitse mitään erityistä tunteakseni itseni naiseksi, sehän on itsestäänselvä asia. Vai miksi sitten tuntisi itsensä ilman parisuhdetta, mieheksikö?

Eli sinulla ei ole parisuhdetta ja itket siellä nyt miehen puutteessa? :D Tarvitset selkeästi kunnon panoa, kun vastauksesi oli noin ärtynyt.

Vierailija
27/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avaus on asiaton.

Vierailija
28/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, mitä mieheni minulle onnekseni antaa: rakastavia katseita, koskeita, halauksia, hellyyttä, huolenpitoa, lohtua, himoa, halua. Sen näkee hänen katseestaan, etenkin silloin kun yllätän hänet katsomasta minua. Kun hän kesken ruoanlaiton käy rutistamassa. Sen kuulee hänen puheestaan. Hän on suomalainen jörrikkä eikä lirkuttele tai valehtele, mutta aina silloin tällöin hän löytää jotain kaunista sanottavaa tällaisesta perunanenästäkin. Ja hänen huolenpitoonsa voin luottaa koska tahansa.

Minulla on maailman ihanin mies <3

Ihana kirjoitus <3 voi, kumpa jokainen parisuhteessa elävä kokisi näin <3

Siitä saa hyvän mielen itsekin kun tuntee että kumppani tykkää pienistä hellistä rutisteluhetkistä, ja ilman mitää rivoja taka-ajatuksia.

M

Vierailija
29/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi pitää hyvänä tai antaa huolenpitoa? Nykynaisethan ovat niin itsenäisiä ja vahvoja.

Vahva ja itsenäinen on kyllä ymmärretty tässä väärin. Ei se että joku pitää hyvänä tai että saa huolenpitoa ole heikkoutta. Sitä odottaa mieskin.

Vierailija
30/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunottoa perheestä eikä vain apupoikana puuhastelua silloin kun huvittaa.

Vierailija
31/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä, seksiä ja arjen jakamista.

Vierailija
32/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivän koskettelu, sanat ja teot. Kauniiksi tai seksikkääksi kehuminen, halaaminen, silittely, takapuolen hipaisu ohikulkiessa, "rakastan sinua", spontaanit teot kuten hieronta pyytämättä tai ruuanlaitto, kuunteleminen ja lohduttaminen kun haluan avautua.

Vierailija
34/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi pitää hyvänä tai antaa huolenpitoa? Nykynaisethan ovat niin itsenäisiä ja vahvoja.

Voi olla itsenäinen ja vahva ja silti nauttia hellyydestä ja huolenpidosta – sehän on vain mukava lisä! Täytekakkukin on hyvää sellaisenaan ilman mansikoitakin, mutta mansikat ovat kiva lisä.

Mutta siinä olen samaa mieltä parin aikaisemman kirjoittajan kanssa, että aloitus on hölmö ja asenteellinen. Harvan sukupuoli-identiteetti on parisuhteesta kiinni. :p