Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röyhkeimmät asiakaspalvelijat?

Vierailija
21.05.2018 |

Aspat tykkäävät täällä haukkua asiakkaita, mutta kyllä se on niin päin, että röyhkeitä asiakaspalvelijoita on enemmän. Kertokaa millaista palvelua olette saaneet loistavasta asiakaspalvelukulttuuristaan tunnetussa Suomessa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä, joka tulee toiselle kassalle, voisi sanoa, että jonosta seuraava voi tulla, eikä niin että se joka ehtii voi tulla.

Vierailija
2/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva, jos kuunneltaisiin asiakasta, ettei tarvitse toistaa samaa asiaa useampaan kertaan. Monilla aspoilla on valikoiva kuulo, ne eivät keskity asiakkaan puheeseen. On todella turhauttavaa selittää samaa asiaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä vastaa miten sinne huudetaan. Jos olen aspalle kiva ja arvostan hänen työtään niin saan varmasti hyvää palvelua. Joskus mennyt pitkän viikon jälkeen vtuunteena ostoksille ja sain vähän nihkeämpää palvelua. Aika selvää et kaikki me ollaan ihmisiä ja halutaan tulla kohdelluksi hyvin molemmin puolin.

Vierailija
4/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa mitenkään erityisen mukava olla, jos vastassa on joku myrkyn niellyt hapannaama. Käytöstavat pitää löytyä asiakkaaltakin.

Vierailija
5/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli kirjoitti:

Myyjä, joka tulee toiselle kassalle, voisi sanoa, että jonosta seuraava voi tulla, eikä niin että se joka ehtii voi tulla.

Kyllä tämä on aika mahdotonta toteuttaa, kun sieltä " kiireisimmät" rynnivät avatulle kassalle vaikkei mitään ehtisi sanoa. Ei se ainakaan nopeuta yhtään, jos sitä sitten alkaa vääntämään ihmisten kanssa, että sinä pois siitä ja tuolta nuo ensiksi. 😂

Vierailija
6/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole elämäni aikana törmännyt kuin korkeintaan yhteen ilkeään/töykeää myyjään, asiakkaisiin kylläkin.

Vierailija
7/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä jaksa mitenkään erityisen mukava olla, jos vastassa on joku myrkyn niellyt hapannaama. Käytöstavat pitää löytyä asiakkaaltakin.

Sama toimii myös toisinpäin.

Vierailija
8/13 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synsamin myyjä ei suostunut kiristämään laseja, vaan alkoi kysellä ostopaikkaa. Muissa liikkeissä ei ole koskaan kysytty. Oli muutenkin tyly tyyppi

Vierailija
9/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kiva, jos kuunneltaisiin asiakasta, ettei tarvitse toistaa samaa asiaa useampaan kertaan. Monilla aspoilla on valikoiva kuulo, ne eivät keskity asiakkaan puheeseen. On todella turhauttavaa selittää samaa asiaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen....

Riippuu toki paikasta ja alasta, mutta moni aspa joutuu tekemään jotain samalla, kun asiakas puhuu, esimerkiksi käyttämään tietokonetta tai kassaa. Ja kone monesti haluaa tiedot tietyssä järjestyksessä, ja alkurimpsun helposti unohtaa, kun asiakas on sanonut sen ykkösenä tai kakkosena tulevan tiedon ihan viimeisenä.

Vierailija
10/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspat tykkäävät täällä haukkua asiakkaita, mutta kyllä se on niin päin, että röyhkeitä asiakaspalvelijoita on enemmän. Kertokaa millaista palvelua olette saaneet loistavasta asiakaspalvelukulttuuristaan tunnetussa Suomessa.

Asiakas kyllä kertoo sen linjan minkälaista palvelua haluaa. Jos asiakas tulee ja ekat sanat on äänekästä aukomista jostain tuotteesta, niin se palvelun taso ja kiinnostus loppuu tasan siihen. Asiakkaan on myös hyvä tietää mistä tulee narisemaan ja kenelle. 3-5 kertaa viikossa saan kuunnella kitinää täysin turhasta. Esim eilen. Nainen marssi vihasena ja tempas rälläkän pöytään ja sanoi, että huono vehje tämä PORA. Se huus ja kiukutteli noin minuutin verran pitämättä taukoa ja vttuili kuinka paskoja me ollaan. Oli menny "remppa" piloille ja aika maksaa ja kuka sen maksaa?? Laitanko nyt laskun teille mitä mitä mitä.....

Kuules rouva!!! Homma on nyt niin, että tämä ON RÄLLÄKKÄ eli kulmahiomakone. Tämä ei ole porakone ja toiseksi se sun duunaris jos siellä nyt sellanen on, niin tietää kyllä poran ja rälläkän eron ja jos ei tiedä, niin suosittelen vaihtamaan remonttifirmaa. Kolmanneksi, tämä laite ei ole ostettu meiltä vaan jostain muualta, joten emme vaihda..  Sit se alko vaatii että selvitän mistä se on sen ostanu.. Sanoin mitä jos kattoisit sitä kuittias ja hyvää päivänjatkoa. Sinne lähti jonneki inisemään. Voin vaan kuvitella sitä tyyppiä joka ottaa sen vastaan, kun eka kävi raivoomassa väärässä liikkeessä. Sehän on sen toisen myyjän vika, kun se muija pamahti meille ekana

Vierailija
11/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aina että joku tulisi kertomaan näihin jostain omista aivopieruistani. Olen todella huono lukemaan ihmisiä ja sosiaalisesti kömpelö, mikä voi vaikuttaa asiakkaalle töykeältä välillä. Pakko silti tehdä töitä ravintola-alalla, koska se on niitä harvoja aloja, joilla edelleen riittää töitä.

Vierailija
12/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsä vastaa miten sinne huudetaan. Jos olen aspalle kiva ja arvostan hänen työtään niin saan varmasti hyvää palvelua. Joskus mennyt pitkän viikon jälkeen vtuunteena ostoksille ja sain vähän nihkeämpää palvelua. Aika selvää et kaikki me ollaan ihmisiä ja halutaan tulla kohdelluksi hyvin molemmin puolin.

Typerin kommentti ikinä. Entäs jos se meneekin niin, että asiakaspalvelija saa iloisen ja hyvän asiakkaan, jos itse käyttäytyy hyvin?

Vierailija
13/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin kommentti ikinä. Entäs jos se meneekin niin, että asiakaspalvelija saa iloisen ja hyvän asiakkaan, jos itse käyttäytyy hyvin?

Oletko kokeillut? Minä olen. Ei mene noin. Hukkaa vain omaa energiaa turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi