AUTTAKAA! Pitäisi laulaa siskoni häissä, kappale?
Olen lykännyt asiaa, kun en ole löytänyt mieluista kappaletta. Nyt häihin on enää kuukausi ja pitäisi alkaa jo harjoittelemaan.
Biisi saisi olla mieluummin englanninkielinen, sellainen mikä sopii yksinlauluun ja aika korkealle naisäänelle. Ja tietenkin joku romanttinen ja tunteellinen kappale.
Mitkä ovat omasta mielestänne ihanimpia rakkauslauluja tai millaiset kappaleet on omista/muiden häistä jääneet mieleen?
Parhain olisi sellainen, mikä toimii hyvin ilman säestystä, mutta kitaran- tai pianonsoittajan ehtisin vielä varmaan saada mukaan.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Olen lykännyt asiaa, kun en ole löytänyt mieluista kappaletta. Nyt häihin on enää kuukausi ja pitäisi alkaa jo harjoittelemaan.
Biisi saisi olla mieluummin englanninkielinen, sellainen mikä sopii yksinlauluun ja aika korkealle naisäänelle. Ja tietenkin joku romanttinen ja tunteellinen kappale.
Mitkä ovat omasta mielestänne ihanimpia rakkauslauluja tai millaiset kappaleet on omista/muiden häistä jääneet mieleen?Parhain olisi sellainen, mikä toimii hyvin ilman säestystä, mutta kitaran- tai pianonsoittajan ehtisin vielä varmaan saada mukaan.
Filttiketju ei petä koskaan.
Suomenkielinen, ihana
Anna Hanski: Minä tahdon sinut
Juha Tapion Kaksi puuta. Siinä on kauniit sanat. Kuuntelepa.
Paula Vesala - Sinuun minä jään
Christina Perri - a thousand years
How long will I love you (Ellie goulding esim. versioinut)
Make you feel my love - Bob Dylan
"Sinua sinua rakastan, yö laskee päähäsi pimeän seppeleen..." jne. Nuoruustango on kans ihana (olettaen että ovat nuoria)
Elton Johnin Your song voisi toimia, youtubesta siihen löytyy myös esim. karaoketaustanauha jos säestäjään ei ole mahdollisuutta ja haluaisi jonkinlaisen säestyksen :)
Juha Tapion Vuodet vieriä saa on kaunein laulu, jonka oon koskaan kuullu häissä esitettävän.
"Vuodet vieriä saa, toiveena mulla, on jokainen niistä vierelläs taivaltaa..."
Heinillä härkien kaukalon on kaunis laulu samoin suvivirsi, itse laulaisin jommankumman. Suomi on mailman parhain kieli miksi mennä sönkkämään englantia jota ri osaa kukaan.
Martti Huuhaa Innasen Kumiteräsaappaat/Gunnar Vierasmaalainen
Pieni tytön tylleröinen