AUTTAKAA! Pitäisi laulaa siskoni häissä, kappale?
Olen lykännyt asiaa, kun en ole löytänyt mieluista kappaletta. Nyt häihin on enää kuukausi ja pitäisi alkaa jo harjoittelemaan.
Biisi saisi olla mieluummin englanninkielinen, sellainen mikä sopii yksinlauluun ja aika korkealle naisäänelle. Ja tietenkin joku romanttinen ja tunteellinen kappale.
Mitkä ovat omasta mielestänne ihanimpia rakkauslauluja tai millaiset kappaleet on omista/muiden häistä jääneet mieleen?
Parhain olisi sellainen, mikä toimii hyvin ilman säestystä, mutta kitaran- tai pianonsoittajan ehtisin vielä varmaan saada mukaan.
Kommentit (83)
Mitä jos me tultaisiin teille muutaman hengen porukoissa suunnittelemaan tätä hommaa? Montako voit majoittaa kerrallaan? Minulla on laktoosi-intoleranssi, enkä ehdi ennen keskiviikkoa, mutta sen jälkeen minä päivänä vaan. Voiko ottaa koiran mukaan? On ihan kiltti ja sisäsiisti.
* Tulin minä kaapista ulos
* Putte-Possun nimipäivä
* Raptori - Oi beibe
Onhan noita.
Suomeksi "Romanssi" sopii hyvin yksinlauluun ja menee myös korkealta
Pitääkö olla englanninkielinen? Miksi?
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen:
- Sinua sinua rakastan
- Olet kaikki
Tämä on ihana, jos sopii sun äänelle:
Judas Priest - Before The Dawn
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
eli Annie's song.
Samaa olisin ehdottanut. Tai sitten tämä vaihtoehtona: https://www.youtube.com/watch?v=3Rifby1tVE8 (Morning has broken)
Tää on kyllä italiaksi, mutta muuten oikein hyvä.
2VS4NFAXU&list=RDa_2VS4NFAXU&start_radio=1
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla englanninkielinen? Miksi?
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen:
- Sinua sinua rakastan
- Olet kaikki
No siis ku enkukshan kaikki kuulostaa niin paljon deepimmältä, vaikka laulussa kerrottaisiin p*skalla käyvästä kissasta !
Elämältä kaiken sain
nyt kirkkoon sinut vien
kun aamu koittaa
kaksin käymme tien
ja kellot soittaa
lupaan sulle sen
Sut omakseni tänään saan
ei vertaistasi löydy päältä maan
I will always love you (Whitneyn laulu)
Tietysti vedät My Heart Will Go on.
Kovaa ja korkealta.
Ellei se nappaa, niin sitten I Will Always Love You
Lähde siitä, että sulla on säestäjä. Pitää olla tosi taitava laulaja ja superbiisi, että kuulostaa hyvältä ilman säestäjää. Plus että sävellaji karkaa helposti yksin esiintyessä. Millaisia lauluja yleensä laulat ja esität? Siitä olisi helpompi lähteä miettimään. Ja kuinka kokenut esiintyjä olet?
Kerran hääparille laulettiin kirkossa Tapio Rautavaaran kappale "Auringon lapset". Netistä löytyy sanat, aivan ihana laulu häihin.
Nosto