Miksi jotkut täys ääliö-hapannaamat hakeutuvat kassatyöskentelyyn?
Ei voi kuin ihmetellä. Jonon päästä todistin kun kassaneiti alkoi pitelemään nenäänsä suurieleisesti ja kailottamaan suureen ääneen kuinka pahasti haisee hänen nenäänsä, kun asiakas asetti kukan hihnalla.
Asiakas nolona. Sanattomaksi vetää ja tekisi mieli laittaa kaupan nimi tähän että tietäisivät millaisia hölmöjä heillä palvelee asiakkaita.
Kommentit (100)
Minä kävin just kaupassa. Hyvin sujui, maksoin ostokseni automaattikassalla. Sehän yleistyy kovaa vauhtia nyt, joten kohta helpottaa, arvon kassahenkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa kun nykyhallitus tekee tutkijoista kaupankassoja ja asiantuntijoista metrokuskeja. Jos hyvällä säkällä pääsevät töihin.
Mä luulen että tutkijat ei pääse kassatöihin. Tutkijat jäävät työttömiksi. Kassatöihin pääsevät ne joilla on huomattavasti alempi koulutus ja huomattavasti happamempi naama. Tutkijat olisivat asiallisempia (vähemmän happamia) kassatöissä kuin mitä monet nykyiset kassatyöntekijät on.
Tutkijat olisi varmaan just parhaimpia kassa- ja asiakaspalvelijoita. Korrekteja, keskittyisivät itse asiaan ja tarkkoja. Ei tulisi oltermanni x 3 -vikalyöntejä tai standupkomiikkaa.
Lakimiehet ja papit olisivat myös hyviä kassatyönteikijöitä. Niillä on usein järjetön pokerinaama, koska näkevät työssään niin paljon kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
On niitä hapannaamoja muissakin työpaikoissa esim. Katsastuskonttoreissa, autokorjaamon toimistoissa jne.
..ja hoitoala täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa kun nykyhallitus tekee tutkijoista kaupankassoja ja asiantuntijoista metrokuskeja. Jos hyvällä säkällä pääsevät töihin.
Mä luulen että tutkijat ei pääse kassatöihin. Tutkijat jäävät työttömiksi. Kassatöihin pääsevät ne joilla on huomattavasti alempi koulutus ja huomattavasti happamempi naama. Tutkijat olisivat asiallisempia (vähemmän happamia) kassatöissä kuin mitä monet nykyiset kassatyöntekijät on.
Tutkijat olisi varmaan just parhaimpia kassa- ja asiakaspalvelijoita. Korrekteja, keskittyisivät itse asiaan ja tarkkoja. Ei tulisi oltermanni x 3 -vikalyöntejä tai standupkomiikkaa.
Lakimiehet ja papit olisivat myös hyviä kassatyönteikijöitä. Niillä on usein järjetön pokerinaama, koska näkevät työssään niin paljon kaikkea.
Tai psykologi, päihdeterapeutti ja jopa pari julkkislaulajaa (Antti Tuisku ja Mira Luoti ???) on bongattu kassalta liukuhihnan takaa, kauneuskuningattarista ja misseistä puhumattakaan, heiltäkin sujuu kassatyöskentely. He ovat olleet kuulemma poikkeuksetta asiallisia ja tahdikkaita asiakaspalvelijoita. Osaavat olla ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin just kaupassa. Hyvin sujui, maksoin ostokseni automaattikassalla. Sehän yleistyy kovaa vauhtia nyt, joten kohta helpottaa, arvon kassahenkilöt.
Ihmiset alkavat sitten asioimaan mieluimmin koneen kanssa, saa kohta kyynistyä rauhassa kortistossa?
Kaupat voittavat työllistämiskuluissa.
Meillä lähikaupassa mukavat kassat. Siellä tervehditään puolin ja toisin.
Kiitos kassoille ja muullekin henkilökunnalle.
Suurehkon kaupungin kauppa ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina asiallinen valitus kaupan nettisivujen kautta. Kun niitä tulee tarpeeksi niin jotain tapahtuu.
Itse olen kerran paikalliselle K-kauppialle soittanutkin erään nirppanokkaisen kassatytön takia. (Enkä ollut ainoa hänen asenteestaan valittanut.)
"Rakas Kauppias.
Teidän kassaneitinne sanoi tänään asiakkaalle nenäänsä pidellen kovaan ääneen vetäen tuoliaan samalla teatraalisesti kauemmaksi että koko jono kuuli ja ihmetteli tilannetta että hän kohta pyörtyy kun tämän nolona punastelevan asiakkaan kaupastanne valitsema kukka haisee niin voimakkaasti pas*alle".
Hyvää myyntiä toivottaen viereiseen liikkeeseen jatkossa menevä immeinen.
Luepa tarkemmin.
Kirjoitin "asiallinen valitus". Tarkoitin todellakin sitä -se katsos otetaan tosissaan, tosin kuin tuollainen sinun kirjoittamasi räpellys.
Myöskin puhelimessa kun soitin kauppiaalle olin ystävällinen ja rakentava. Kauppias olisi varmasti sulkenut korvansa jos olisin alkanut korottamaan ääntäni ja puhumaan typeriä -hän kyllä saa sellaisia puheluita ihan tarpeeksi.
Wau kuinka oletkaan ollut varmasti ystävällinen, rakentava ja esimerkillinen palautteenantaja ja varmasti myös muutenkin olet oikein reipas, vaatimaton ja itseäsi korottamaton ihminen.
Mielestäni tuo "räpellykseksi" morkkaamasi palaute oli kuitenkin erittäin asiallinen ja suora palautekuvaus------asiakaspalvelutilanne kuvailtu hyvin.
Nyt ei puhuta minusta vaan nirppanokkaisesta kassaneidistä josta annoin asiallisen palautteen.
Mitä tuohon räpellykseen tulee niin sellaisiin en alennu. Katsos, sellaisen antajaa ei oteta vakavasti.
Anteeksi mutta, mistä Sinä sen tiedät palautteen antajana mikä palaute otetaan vakavasti ja mikä vähemmän vakavasti, kun et palautteita ole joutunut käsittelemään? Esimerkiksi jos samasta aiheesta/epäkohdasta tulee runsaasti huomautuksia asiakkailta niin ilman muuta tähän puututaan viipymättä.
Koska juttelin K-kauppiaan kanssa ja hän kertoi että kyseinen kassa oli huonon käytöksensä vuoksi tuottanut jo monta valitusta minua aiemmin. Kauppias omistaa kauppansa -rakentava kritiikki on tärkeää henkilölle jolla om omat rahat pelissä.
Joko NYT uskot?
Kyllä on taas absurdi satu. Se on kumma kun ei näitä ikinä tosielämässä näe eikä kuule. Siis TÄLLAISIA jotka sanovat jostain kukista tai ylipäätään kassatyössä että HYHHYH KUN HAISEE.
Satu se on joka tässä haisee.
Mulla on 99% kassoista iloisia ja kohteliaita. Eli lienee myös asiakkaan asenteesta kyse :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 99% kassoista iloisia ja kohteliaita. Eli lienee myös asiakkaan asenteesta kyse :)
Eipä kuule ollutkaan tässä tapauksessa asiakkaassa yhtään moittimisen aihetta. Naurettavaa kuinka pitää vähätellä ja mitätöidä , varmaan se kyseisen kassan tyyppisiä moukkia ootte itse työelämässä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuule ollutkaan tässä tapauksessa asiakkaassa yhtään moittimisen aihetta. Naurettavaa kuinka pitää vähätellä ja mitätöidä , varmaan se kyseisen kassan tyyppisiä moukkia ootte itse työelämässä....
Höpö höpö :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas absurdi satu. Se on kumma kun ei näitä ikinä tosielämässä näe eikä kuule. Siis TÄLLAISIA jotka sanovat jostain kukista tai ylipäätään kassatyössä että HYHHYH KUN HAISEE.
Satu se on joka tässä haisee.
Tynnyrissä tai kuplassa kasvaneen tunnuslause "kun ei mulle tapahdu ei muillekaan tapahdu".
Sitte huudellaan provoa kun käsityskyky ei yksinkertaisesti riitä sihen, ettei maailma pyöri sen oman navan ympärillä, ulkopuolella sen mitä ihan itse näkee ja kuulee. Vain se mitä itselle tapahtuu on sitä "tosi elämää". Nämä tapaukset jumittaa kaikkea kehitystä huuli pyöreänä hämmästellen että eikai, en usko...
Vierailija kirjoitti:
no sää et käykään tyyliin 99% muualla kun lähisiwassa missä on sun siskonlikka töissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no sää et käykään tyyliin 99% muualla kun lähisiwassa missä on sun siskonlikka töissä...
Höpö höpö, tyyliin ;)
Joku oli bongannu tietyn kaupan paistopisteesta pulun herkuttelemassa tuotteilla ja otti kuvan siitä lehteen.... mutta se oli varmaan satua koska en mää itte oo ikinä semmottista nähny.......höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Joku oli bongannu tietyn kaupan paistopisteesta pulun herkuttelemassa tuotteilla ja otti kuvan siitä lehteen.... mutta se oli varmaan satua koska en mää itte oo ikinä semmottista nähny.......höpöhöpö
Höpö höpö, nähtiinhän me, siitä oli kuva ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, nähtiinhän me, siitä oli kuva ;)
missä muka ei kai nysentään ku emmää oo ihan itte nähäny pulua paistopistees niin ei kukaan muukaan voi
Ohiksena, että nykyään ei paljon valita mitä töitä tehdään. Hyvä, jos duunia löytyy. Mutta oli kyllä törkeää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä. Jonon päästä todistin kun kassaneiti alkoi pitelemään nenäänsä suurieleisesti ja kailottamaan suureen ääneen kuinka pahasti haisee hänen nenäänsä, kun asiakas asetti kukan hihnalla.
Asiakas nolona. Sanattomaksi vetää ja tekisi mieli laittaa kaupan nimi tähän että tietäisivät millaisia hölmöjä heillä palvelee asiakkaita.
Lisäys: sillä asiakkaalla oli muuten sellanen parveke-pelargonia (pari kassissa) se kukka mistä se myyjä nosti sen shown. Kai se pelargonia sitten on kukka joka haisee kuvottavalta ja vastenmieliseltä.
Anteeksi mutta, mistä Sinä sen tiedät palautteen antajana mikä palaute otetaan vakavasti ja mikä vähemmän vakavasti, kun et palautteita ole joutunut käsittelemään? Esimerkiksi jos samasta aiheesta/epäkohdasta tulee runsaasti huomautuksia asiakkailta niin ilman muuta tähän puututaan viipymättä.