Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys varattujen ihastumisesta

Vierailija
20.05.2018 |

Varattu mies laittoi mulle viestin, missä sanoi että olen mahtava ihminen ja tulen aina hänen mielestään olemaankin. Olen itsekin varattu ja epäillyt että hän olisi minuun ihastunut (vaivaantunut, katsoo pitkään jne). Onko normaalia varatun miehen kirjoittaa noin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
2/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Vai meinaatko, että pettäminen olisi kadonnutta kansanperinnettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se mahdollista, kyllä varatut saattaa pitkässä suhteessa välillä ihastua johonkin toiseen.

Vierailija
4/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo viesti, onko merkki ihastumisesta, vai voiko ei ihastunutkin varattu sanoa noin? Ap

Vierailija
5/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut varattuun mieheen ja laitoin hänelle viestin. Hän on siis töistä. Kerroin hänelle ihastuneeni häneen ja latelin kuinka mukava ja huomioonottava ihminen hän on ja kuinka niin viihdyn hänen seurassaan.

Mies vastasi, jaa no ei vois vähempää kiinnostaa. Olen naimisissa kuten tiedät, joten mee vaikka baariin pokailee.

Minua ei ole hävettänyt ikinä niin paljon kun silloin. Mietin jopa että ottaisin lopputilin.

Vierailija
6/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo viesti, onko merkki ihastumisesta, vai voiko ei ihastunutkin varattu sanoa noin? Ap

Kysyy ap, 14-vuotias tyttö 39-vuotiaan varatun naisen kehossa.

Vierailija
7/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut varattuun mieheen ja laitoin hänelle viestin. Hän on siis töistä. Kerroin hänelle ihastuneeni häneen ja latelin kuinka mukava ja huomioonottava ihminen hän on ja kuinka niin viihdyn hänen seurassaan.

Mies vastasi, jaa no ei vois vähempää kiinnostaa. Olen naimisissa kuten tiedät, joten mee vaikka baariin pokailee.

Minua ei ole hävettänyt ikinä niin paljon kun silloin. Mietin jopa että ottaisin lopputilin.

Et ole ainoa joka on tullut torjutuksi vastaavasta. Tiedän kokemuksesta ettei ole helppoa olla töissä sen jälkeen.

Vierailija
8/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ai onko ukkomies ihastunut , heh heeeeeeee, aikuinen ihminen ihmettelee ja kyselee netissä tälläistä! Sehän on nyt tiedetty ihan aina että kaikista innokkaampia lässyttäjiä pillun toivossa on varatut ukot!! Ja kohta sitten alkaa se länkytys miten oma eukko ei ymmärrä ja ei saa seksiä jne jne blaa blaaaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi