Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saan karenssissa enemmän rahaa kuin olin työttömänä!!!!

Yngwie Malmsteen
20.05.2018 |

oon kai karenssissa kun lopetin yhden työharjoittelun kesken, en tosin tiedä kun päätöstä ei ole tullut työkkärin sivulle, siellä lukee nyt vaan että työnhaku voimasssa

no hain sitten kelalta toimeentulo tukea ja sain 900 e ensi kuulle + asuntotukee 400 e. siitä vuokra pois niin käteen jää 500 e. kaiketi saan toimeentulo tukea sitten kunnes karenssi päättyy eli 3 kk, mutta nyt saan noin 70 e enempi rahaa karenssissa kuin kun olin työttömänä.

on se kummaa,, ja ruoat saan ruoka-avusta, eli jää rahaa nyt kalastukseen kesällä (:

eipä se, en mä työtön haluaisi olla, yksinäistä ja tylsää kun ei ole tekemistä päivisin, pakottaisivat vaan töihin niin menisin heti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vooi lehmän pylly, ei ihme että suomalaiset on masentuneita, kaikki annetaan liian helpolla.

sisäfilepihviä 3 kertaa viikossa ruoak-avusta

ilmainen asunto 65 n

toimeentuloa niin että käteen jää 500 e

paskaduunit ei kiinnosta porukkaa enää. siitä johtuu sitten lamaantuminen, alkoholismi ja masennus

ei tää toimi!

Vierailija
2/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Suomessa on paljon ihmisiä jotka eivät työttömänä hae toimeentulotukea vaikka sitä saisivat.

Itsekään en hakenut vaikka olisin muistaakseni n.150e saanut. Pärjäsin sillä työttömyyskorvauksella ja asumistuella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön enkä saa toimeentulotukea koska omistan maa- ja metsätaloustilan joka "tuottaa" tappiota.

Vierailija
4/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos saat nyt toimeentulotukea enemmän, olisit ollut oikeutettu siihen myös työttömyyspäivärahaa saadessasi.

Toimeentulotukea kannattaa aina hakea, jos siihen on oikeutettu, niin ei tarvitse jättää lääkkeitä ostamatta tai kotivakuutusta maksamatta. Lääkkeisiin menevä summahan maksetaan perusosan päälle, niitä ei tarvitse kattaa perusosasta.

Eli nyt kun olet toimeentulotuella, hoida itsesi kaikin puolin kuntoon, jos mitä tahansa vaivaa on. Käy tarkistuttamassa hampaasi (jos onnistut ajan saamaan), pyytämässä vaivoihisi reseptilääkkeet ja tutkituta veriarvosi.

Kyllä työttömällä ja toimeentulotuellakin elävällä on oikeus ns. vuosihuoltoon.

Vierailija
5/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummit töihin stana! kirjoitti:

vooi lehmän pylly, ei ihme että suomalaiset on masentuneita, kaikki annetaan liian helpolla.

sisäfilepihviä 3 kertaa viikossa ruoak-avusta

ilmainen asunto 65 n

toimeentuloa niin että käteen jää 500 e

paskaduunit ei kiinnosta porukkaa enää. siitä johtuu sitten lamaantuminen, alkoholismi ja masennus

ei tää toimi!

Työelämässä on niin paljon ihmisiä, jotka eivät jaksa lukea ap:n kaltaisten aloituksia otsikkoa pitemmälle, tai sitten eivät ymmärrä lukemaansa. Miksi heitä palkataan?

Vierailija
6/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä paiskin kuukauden töitä että saisin 1300e enemmän kuin sinä, ei oikein vaikuta reilulta suhteutettuna.

Vierailija
7/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että et joutunut huonoon tilanteeseen työharjoittelun lopetettuasi! 

Vierailija
8/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää näin lopunaikana se että saan maksettua 800 e vuokrani ja etsin pienempää asuntoa, ruoat saan ruoka avuista, muuta en tarvii

............................paitsi nuoren vaimon ja tekemistä!!!!!!

Vierailija
9/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

mulle riittää näin lopunaikana se että saan maksettua 800 e vuokrani ja etsin pienempää asuntoa, ruoat saan ruoka avuista, muuta en tarvii

............................paitsi nuoren vaimon ja tekemistä!!!!!!

Minkähän ikäinen arvon herra itse mahtaa olla?

Vierailija
10/12 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos saat nyt toimeentulotukea enemmän, olisit ollut oikeutettu siihen myös työttömyyspäivärahaa saadessasi.

Toimeentulotukea kannattaa aina hakea, jos siihen on oikeutettu, niin ei tarvitse jättää lääkkeitä ostamatta tai kotivakuutusta maksamatta. Lääkkeisiin menevä summahan maksetaan perusosan päälle, niitä ei tarvitse kattaa perusosasta.

Eli nyt kun olet toimeentulotuella, hoida itsesi kaikin puolin kuntoon, jos mitä tahansa vaivaa on. Käy tarkistuttamassa hampaasi (jos onnistut ajan saamaan), pyytämässä vaivoihisi reseptilääkkeet ja tutkituta veriarvosi.

Kyllä työttömällä ja toimeentulotuellakin elävällä on oikeus ns. vuosihuoltoon.

kyllä mutta kun olin työtön, sain silti toimeentulotukea vähemmän kuin nyt eli käteen jäi vuokran jälkeen tuista muistaakseni 430 e, niin kela vaan oli asian päättänyt, voi olla että johtuu liian isosta asunnosta, 65 n ja vuokra 800 e, valitus ei auttanut, nnyt saan käteen 500 e ja en tiedä miten kauan karenssi jatkuu, varmaan 3 kk ainakin

toki sossundaali voi vähentää tukeaan jopa 40 prosenttia JOS kieltäydyn taas esim töistä, joita tuskin tarjotaan kuitenkaan mistään

Vierailija
11/12 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ns. paskaduunista 2500 nettona. Elämä on valintoja.

Vierailija
12/12 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan ns. paskaduunista 2500 nettona. Elämä on valintoja.

Mikä työ? Taidan nimittäin vaihtaa alaa... hoitsu, netto 1600-2100€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi