Voinko harkita suhteen aloittamista varatun kanssa näissä olosuhteissa?
Tapasin netissä aivan ihanan miehen, jonka kanssa on puhuttu vasta puhelimessa. Mies on naimisissa, mutta sanoo olevansa tositarkoituksella liikkeellä ja lähtevänsä heti kun löytää paremman suhteen, koska pelkää jäädä yksin. Ei siis ole eronnut siksi vielä.
Lapsia ei ole kummallakaan ja molemmat olemme olleet vailla seksiä jo vuosia. Onko tämä sitten kauhean väärin? Mielestäni on, mutta toisaalta taas en oikein tiedä?
NEuvoja?
Kommentit (52)
Joo tietenkin lähtisin riemuiten jonkun reppanan matkaan joka suoraan sanoo että haluaa löytää uuden patjan ennen kuin uskaltaa erota vanhasta! Not.
0/5 typerä idea
Aikamoinen ruikuttaja. Et ole vastuussa vieraan miehen elämänvalinnoista.
Sano vaan että tavataan sitten kun olet onnellisesti eronnut
Just joo, näinhän ne ukko miehet aina lupailee kun ettivät petikaveria! Tosi paikan tullen eli kun ukko narahtaa rysän päältä, ei varmasti ole eroa ottamassa. Ainahan ne valittaa eukoistaan ja liitoistaan mutta todella harva sitten kuitenkaan on oikeasti eroamassa. Ei kannata missään nimessä lähteä seksiä vinkuvan ukko miehen matkaan! Se on sitten eri asia jos ero on jo selvä, sittenhän sitä on vapaa naimaan miten paljon haluaa !!
Vierailija kirjoitti:
---Mies on naimisissa, mutta sanoo olevansa tositarkoituksella liikkeellä ja lähtevänsä heti kun löytää paremman suhteen, koska pelkää jäädä yksin.
Ainakin kaveri on rehellinen. Onhan sekin jo jotain nykyaikana.
Mua ei kyllä kiinnostas yhtään noin epätoivoinen mies. Et jättää entisen kumppaninsa, jos löytää paremman tilalle... Huh huh. Jos jollain ihmeen kaupalla tämmösestä henkilöstä kiinnostusin, niin en mä pystys tommosen kanssa alkamaan parisuhteeseen. Alkuhuuman loputtua mun kanssa alkais mahdollisesti etsii myös mulle parempaa korvaajaa. Kyllä mielummin alan tapailemaan mielummin miestä, joka vaikuttaa rehelliseltä lähtökohtaisesti.
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Et voi. Tai siis voit, mutta joku järjen ääni taitaa sullakin soida, kun et ole varma itsekään.
Onnea pettäjien kanssa suhteeseen hyppääjille, kyllä ne teidätkin sitten vaihtaa kun kyllästyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinnostas yhtään noin epätoivoinen mies. Et jättää entisen kumppaninsa, jos löytää paremman tilalle... Huh huh. Jos jollain ihmeen kaupalla tämmösestä henkilöstä kiinnostusin, niin en mä pystys tommosen kanssa alkamaan parisuhteeseen. Alkuhuuman loputtua mun kanssa alkais mahdollisesti etsii myös mulle parempaa korvaajaa. Kyllä mielummin alan tapailemaan mielummin miestä, joka vaikuttaa rehelliseltä lähtökohtaisesti.
Siis tämä mies on tosi rehellinen ja kertoi sellaisia asioita, mitä ketkään seksinvonkaajapelimiehet eivät todellakaan kertoisi. Alkuhuumasta ei voida puhua, koska on ollut tuossa avioliitossa jo parikymmentä vuotta ja selvästi kärsii. Ei edes halua mitään seksisuhdetta aloittaa vaan tunnesuhteen. ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos katsot ihan livenä ensin miten ihaaaaana mies se on :)
Niin ajattelen tehdä, mikäli moraalini antaa periksi. En halua itseänikään satuttaa enkä myöskään ketään muuta. ap.
Mies ei ole ruikuttanut mitään, vaan haluaa löytää aidon rakkauden kulissien tilalle. Onko siinä jotain väärää loppujen lopuksi, jos ei saa rakkautta nykyisessä suhteessaan ollenkaan saati mitään arvostusta? ap.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Siis eikö tämä ollutkaan provo? :O
No, jos noin kovasti kuumottelee niin siitä vaan. Muistathan, että tämä kaveri ei sitten ole vakavissaan liikkeellä kenenkään kanssa. Ei sun, eikä tulevien naistenkaan suhteen. Sä ET ole mitenkään erityinen sen silmissä, vaikka se nyt kovasti varmaankin vakuuttelee sitä sulle. Sille on oikein nimikin, se on pelimies.
nämä ukot jotka ruikuttaa huonoista liitoistaan ovat luusereita! ei ole ns. Munaa lähteä huonosta suhteesta, mielummin ruikutetaan ja valitetaan ja haetaan sitä lohtua, mukamas sydän ystävää suhteen ulkopuolelta. minusta säälittävää ja tosi raukkamaista!! mitään ihanaa ei ole tuollaisessa tyypissä, vaikka lässyttäis mitä ummet ja lammet, en suostuisi tapailemaan ukkomiestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tämä ollutkaan provo? :O
No, jos noin kovasti kuumottelee niin siitä vaan. Muistathan, että tämä kaveri ei sitten ole vakavissaan liikkeellä kenenkään kanssa. Ei sun, eikä tulevien naistenkaan suhteen. Sä ET ole mitenkään erityinen sen silmissä, vaikka se nyt kovasti varmaankin vakuuttelee sitä sulle. Sille on oikein nimikin, se on pelimies.
Pelimiehet tuskin käyvät omasta ehdotuksestaan parisuhdeleirillä yrittäessään pelastaa avioliiton keinolla millä tahansa. ap.
Jaa-a oma itsekunnioitukseni ei koskaan antaisi alkaa mihinkään varatun kanssa.
Ja todellinen turn off olisi tuo, jätän vaimon, kun löydän paremman, en halua olla yksin.
Jestas nanosekunttiakaan ei tarvitsisi miettiä.
Ja tuo, että kertonut jotain, niinhän ne aina.
Vaimolta kuulisit varmasti ihan muuta.
Hoh hoijaa, kulissia ne kaikki valittaa jotka ovat olleet pitkään suhteessa/liitossa. Eihän siinä olekaan mitään väärää etsiä rakkautta mutta miksi ei ole sen verran miestä että lähtee ensin siitä liitosta JOS ei kerran saa enää rakkautta, seksiä, arvostusta jne . Tätä minä en vaan voi ymmärtää enkä mitenkään hyväksyä, roikutaan huonossa suhteessa ja sotketaan siihen sitten vielä kolmansia osapuolia. Loppu pelissä siitä ei synny mitään hyvää, nämä jutut on niin monta kertaa kuultu ja nähty.
No kyllähän tällä palstalla saa lukea koko ajan miten miehiänne haukutte. Älkää siis oikeasti ihmetelkö, jos hekin saavat joskus tarpeekseen .
Anna mennä vaan. Pahimmassa tapauksessa saat kerran huonoa seksiä ja voit unohtaa sen jälkeen koko asian. Parhaimmassa tapauksessa muutat koko loppuelämäsi paremmaksi.
Muista että kuolinvuoteellaan ihmiset katuvat yleensä sitä mitä jättivät tekemättä, ei sitä mitä tekivät.
Ei olisi väärin vaikka olisi lapsiakin ja onnellinen parisuhde.