Voinko harkita suhteen aloittamista varatun kanssa näissä olosuhteissa?
Tapasin netissä aivan ihanan miehen, jonka kanssa on puhuttu vasta puhelimessa. Mies on naimisissa, mutta sanoo olevansa tositarkoituksella liikkeellä ja lähtevänsä heti kun löytää paremman suhteen, koska pelkää jäädä yksin. Ei siis ole eronnut siksi vielä.
Lapsia ei ole kummallakaan ja molemmat olemme olleet vailla seksiä jo vuosia. Onko tämä sitten kauhean väärin? Mielestäni on, mutta toisaalta taas en oikein tiedä?
NEuvoja?
Kommentit (52)
Miten olosuhteet muka poikkeavat ns. tyypillisestä pettämistilanteesta? Älä viitsi yrittää selittää tilannetta niin, että miehellä ja sinulla olisi ikään kuin jokin oikeutus tuohon.
Näinhän se aina menee. Pettävä osapuoli ja uusi kumppani kuvittelevat aina olevansa jotenkin erilaisempia ja erityisempiä kuin muut, jotka toimivat yhtä tyhmästi.
Mies erotkoon ensin jos haluaa sinut.
Minulla on suhde varattuun mieheen, mutta sillä erolla, että haluan miehen pysyvän kotonaan ja liitossaan. Se on sitten hänen ja vaimonsa välinen asia, jos alkavat tehdä eroa, tai vastaavasti parantamaan suhdettaan, kumpikaan ei johdu minusta, eikä vaikuta minuun.
Entäs sitten ap jos sinä et olekaan se parempi kun on vähän aikaa testaillut?
Niinpä.
Perusrehellinen ihminen ei yleensä voi käsittää, että on ihmisiä, jotka tahallaan valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Sä et oikeasti tiedä sitä. Ainoastaan jos tämä hänen naisystävänsä tietää, ja häneltä kuultuna voit luottaa.
Ihmiset valehtelevat. Monet miehet valehtelvat tässä, että saavat uuden naisen luottamaan itseensä ja kaunistelevat tekoaan itselleen. Samalla vanhaa kumppania pidetään varalla törkeästi. En ottaisi kyseistä herraa, heikko moraali, erotkoon ensin ja vasta sitten uusi kumppani.
Voi Ap-raukkaa..jos tämä ei ole provo, niin älä mene tuollaiseen "halpaan". Tuo on just tuota shittiä mitä tuollainen munaton mies sinulle yrittää kertoa - ilmeisen hyvällä menestyksellä! Älä tuhlaa tuollaiseen kallista elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde varattuun mieheen, mutta sillä erolla, että haluan miehen pysyvän kotonaan ja liitossaan. Se on sitten hänen ja vaimonsa välinen asia, jos alkavat tehdä eroa, tai vastaavasti parantamaan suhdettaan, kumpikaan ei johdu minusta, eikä vaikuta minuun.
Mitä alapeukuttamista tuossa on? Muuta kuin se, että vaimot heräävät kauhistelemaan voisiko heidänkin miehellä olla tuollainen suhde. Kyllä voi, käykää vaikka katsomassa kuinka paljon 24:n treffeillä on varattujen miesten ilmoituksia, ihan itse ovat laittaneet hakuilmoituksen, itse kertovat olevansa varattuja.
Pää pois persiistä vaimot ja tervetuloa todellisuuteen🙄
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sulla voi olla ihan pikkuisen tekemistä asian kanssa, jos alkavat tehdä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sulla voi olla ihan pikkuisen tekemistä asian kanssa, jos alkavat tehdä eroa.
Ei ole, sillä en siinä tapauksessa jatka suhdetta ko miehen kanssa, minusta ei tule virallista avioliiton rikkojaa, eikä seuraava vaimoa, etsiköön sitten uuden.
Tuttavien kokemuksiin perustuen just pahimmat pelurit osaa vetää vaikka minkämoista roolia ja tarinaa. Varatun kanssa ei kannata alottaa mitään juttua, koska siinä satavarmasti sattuu ja pahasti ainakin yhtä osapuolta (suurella todennäköisyydellä myös useampaa).
Lisäksi mies hyvin osoittaa kykynsä (tai kykenemättömyytensä) uskollisuuteen, jos suhtautuu parisuhteeseen tuollaisella lojaliteetilla. Eikä ole kyse siitä onko suhde huono tai puoliso epäsopiva - vaan ihan perus käytöstavoista ja inhimillisestä tavasta kohdella muita ihmisiä.
Itse en haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka voi tehdä puolisolleen noin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Vaimo ei ehkä pysty kunnioittamaan luuserimiestä, joka vonkaa sääliseksiä netissä. Todella kuvottavaa. Miten näitä joku vielänharkitseekin huoliavansa. Puistattaa ja oksettaa.
Olen saanut vastaavilta miehiltä ehdotuksia deittipalveluissa. He ovat muka niin rehellisiä ja kertovat, kuinka elävät kuin sisko ja veli, kulissiliitossa tai "parisuhteessa" lainausmerkeillä varustettuna.
Olen itse eronnut kerran eikä omassa liitossani ollut mitään kolmansia osapuolia. Minulla ei ole pienintäkään kiinnostusta ryhtyä sellaiseksi jonkun muun avioerosotkuissa. Ehdottelijoille olen sanonut, että kannattaa varmaan erota ensin ja deittailla vasta sitten. Suosittelen samaa sinulle, jos haluat välttää sotkua ja draamaa ja pettymyksiä.