En jaksa nykyään enää edes laittaa ripsiväriä töihin. Olen ruma joten ei se mitään auta kuitenkaan.
Pikkuhiljaa vuosien mittaan olen lopettanut meikkaamisen asteittain. Ensin jäi puuterit ja meikkivoiteet sit poskipuna ja huulipuna ja nyt ripsiväri. Luomiväriä en ole arkisin ikknä käyttänytkään.
Olen ruma jopa meikin kanssa joten ihan sama.
Kommentit (5)
Rumuudessakin on astevaihteluita. Ihan varmasti olet vähemmän ruma, jos osaat meikata itsesi hyvin.
Minä olen niin RUMA, että näytän joskus ihan kauniilta. ?
Vierailija kirjoitti:
Rumuudessakin on astevaihteluita. Ihan varmasti olet vähemmän ruma, jos osaat meikata itsesi hyvin.
No kun ei se meikki auta mitään tähän naamaan. Ruma se vähemmän rumakin on...ei siihen mitkään tökötit auta, joten en jaksa vaivautua.
Ap
Älä huolestu. Ei niillä meikeillä kaunistu ellei maalaa itselleen kokonaan uutta naamaa. Se on sille ihan se ja sama onko sulla sipaisu ripsiväriä vai ei. Luonnollisuus on kauniimpaa. Pidä iho ja hiukset puhtaana ja raikkaana ja säästä meikkirahat kampaajalle. Ryhti ja hymy ja se asenne, että vitsi meikä on hyvä ja elämä on kivaa. Paljon kauniimpaa kuin maali naamassa.
Kivaa kesää :)
Sama, viimeistään passikuva sen paljasti. Ihan turha laittaa rahojansa kalliisiin luxusmeikkeihin, kun ei se naama niistä muutu miksikään. Säästän aikaa ja vaivaa kun lopetin meikkaamisen.