Voinko harkita suhteen aloittamista varatun kanssa näissä olosuhteissa?
Tapasin netissä aivan ihanan miehen, jonka kanssa on puhuttu vasta puhelimessa. Mies on naimisissa, mutta sanoo olevansa tositarkoituksella liikkeellä ja lähtevänsä heti kun löytää paremman suhteen, koska pelkää jäädä yksin. Ei siis ole eronnut siksi vielä.
Lapsia ei ole kummallakaan ja molemmat olemme olleet vailla seksiä jo vuosia. Onko tämä sitten kauhean väärin? Mielestäni on, mutta toisaalta taas en oikein tiedä?
NEuvoja?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole ruikuttanut mitään, vaan haluaa löytää aidon rakkauden kulissien tilalle. Onko siinä jotain väärää loppujen lopuksi, jos ei saa rakkautta nykyisessä suhteessaan ollenkaan saati mitään arvostusta? ap.
Mikä sinua viehättää tuollaisessa miehessä, joka ei kykene olemaan yksin vaan haluaa kulkea naisen luota naisen luo? Tunnetko vetoa naisten huolenpidosta ja passaamisesta riippuvaisiin miehiin vai mikä tuollaisessa epäaikuismaisessa käytöksessä on niin vetoavaa? Minulle tuollainen riippuvuus parisuhteesta ja kyvyttömyys elää yksin ja huolehtia itse itsestään kuten aikuisten pitäisi kyetä, olisi valtava turn off.
Onko tämä mies oikeasti rehellinen? Jos on, niin hän on varmaan ollut sitä myös vaimoaan kohtaan ja avoimesti kertonut tälle olevansa yhdessä hänen kanssaan vain siihen asti että löytää paremman naisen tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Oletko kuullut ihan tämän vaimon suusta, että häntä ei kiinnosta mies enää? Miksi hän sitten on avioliitossa tämän kanssa? Eikö hänkään osaa olla yksin?
Ehkä ovat vaan tottuneet olemaan yhdessä ja kumpikaan ei uskalla tehdä sitä siirtoa, en tiedä. Aion kuitenkin ottaa selville, koska tämä mies vaikuttaa äärimäisen rehelliseltä ja aidolta. En koskaan uskoisi minkään pelimiehen tarinoita, koska sellaisen kanssa olen elänyt ihan tarpeeksi nuorena ja nähnyt millaisia ovat. Nyt ei ole kyse sellaisesta. En voi silti tietää, mikä se todellinen tilanne on. Ihmettelen esim. sitä, miksi nainen ei ole lähtenyt, jos on ollut tyytymätön kaikki ne vuodet? ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olette varmaan oikeassa, mutta toisaalta en ole ihan varma tekisimmekö sittenkään mitään väärää, jos sitä naista ei edes kiinnosta koko mies kaikesta päätellen. ap.
Siis eikö tämä ollutkaan provo? :O
No, jos noin kovasti kuumottelee niin siitä vaan. Muistathan, että tämä kaveri ei sitten ole vakavissaan liikkeellä kenenkään kanssa. Ei sun, eikä tulevien naistenkaan suhteen. Sä ET ole mitenkään erityinen sen silmissä, vaikka se nyt kovasti varmaankin vakuuttelee sitä sulle. Sille on oikein nimikin, se on pelimies.
Pelimiehet tuskin käyvät omasta ehdotuksestaan parisuhdeleirillä yrittäessään pelastaa avioliiton keinolla millä tahansa. ap.
Pelimiehet kertovat mielellään tällaisia satuja naisille, joille haluavat esittää kaikkensa yrittänyttä ja kaltoinkohdeltua aviomiesparkaa saadakseen naiselta sympatiaa ja pimperoa. 😊 Siis tämä "minä olen yrittänyt olla hyvä mies mutta vaimo on kauhea riivinrauta ja kohtelee minua huonosti" -tarina eri variaatioilla on erittäin suosittu pelimiesten taktiikka. Ja jostain kummallisesta syystä se näyttää uppoavan hyväuskoisiin naisiin kuin kuuma veitsi voihin, vaikka luulisi jo tämänkin vitsin vanhenevan pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tämä ollutkaan provo? :O
No, jos noin kovasti kuumottelee niin siitä vaan. Muistathan, että tämä kaveri ei sitten ole vakavissaan liikkeellä kenenkään kanssa. Ei sun, eikä tulevien naistenkaan suhteen. Sä ET ole mitenkään erityinen sen silmissä, vaikka se nyt kovasti varmaankin vakuuttelee sitä sulle. Sille on oikein nimikin, se on pelimies.
Pelimiehet tuskin käyvät omasta ehdotuksestaan parisuhdeleirillä yrittäessään pelastaa avioliiton keinolla millä tahansa. ap.
Voi ettäs. Sä et selvästikään tiedä, miten näitä pelejä pelataan.
Mies ei sanonut, ettei osaa olla yksin vaan puhuimme molemmat siitä, kuinka huonossakin suhteessa saattaa sittenkin olla jossakin mielessä turvallisempaa kuin vain lähteä. Ehkä olemme sitten molemmat sellaisia, jotka tarvitsemme toisen siihen. Sehän olisi yhdistävä tekijä, eikös?
Minua ei mieheni enää tarvinnut, vaan petti ja lähti. Siksi en kovin helposti lähtisikään tällaisessa tilanteessa rakentamaan mitään suhdetta. Nyt vaan vaikuttaa siltä, että toinen on aito ja tuntui sielunkumppanilta. Puhuimme tuntikausia puhelimessa. Siksi haluaisin ottaa selvää, enkä ihan heti unohtaa. Sanoin kyllä hänelle, etten varattuihin koske, mutta kun hän kertoi tarinansa niin koin jotain sielunsympatiaa, koska olen itse kärsinyt samanlaisesta suhteesta ja olin se, joka ei uskaltanut lähteä vaan omilleen. ap.
Joo ei. Ei ikinä suhdetta varatun kans eikä varsinkaan sellaisen kans joka pelkää yksin jäämistä. Ne ottaa ihan kenet vaan.
Siis miksi haluaisit miesystävän, joka pelkää olla yksin :O ? Ei kuulosta aikuiselta vaan säälittävältä ressukalta! Äidin kaipuuta?
Väärin olisi joka tapauksessa eli annapa olla ja etsi joku kiva vapaana oleva.
Oikeat pelimiehet eivät ole kiinnostuneet parantamaan aioliittoaan tai parisuhdettaan paitsi silloin, jos ovat jääneet kiinni petturuudesta niin voivat näennäisesti lähteä sellaiselle valehtelemaan. Tässä tapauksessa mies halusi parisuhdeleirille, koska nainen on vailla rakkautta. Mies halusi pelastaa parisuhteen.
Kyllä on munaton reppana "mies" kun etsii uutta ollessaan vielä suhteessa, ettei jäisi yksin eron tullessa. Nou tänk juu.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tällä palstalla saa lukea koko ajan miten miehiänne haukutte. Älkää siis oikeasti ihmetelkö, jos hekin saavat joskus tarpeekseen .
Jos minun mieheni saisi tarpeekseen minusta, niin ei sille sitten mitään voisi. Toivoisin kuitenkin, että hänellä olisi riittävästi selkärankaa kertoa minullekin saaneensa tarpeekseen ja erota minusta. Tuollainen ruikutus kuinka ei halua erota kamalasta vaimostaan ennen kuin on löytänyt uuden pyykinpesijän ja ruuanlaittajan, on vain tosi lapsellista, tympeää ja epämiehekästä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat pelimiehet eivät ole kiinnostuneet parantamaan aioliittoaan tai parisuhdettaan paitsi silloin, jos ovat jääneet kiinni petturuudesta niin voivat näennäisesti lähteä sellaiselle valehtelemaan. Tässä tapauksessa mies halusi parisuhdeleirille, koska nainen on vailla rakkautta. Mies halusi pelastaa parisuhteen.
Tai sitten koko parisuhdeleiriä ei ole olemassakaan muualla kuin pelimiehen tarinoissa, joita hän sepittää ap:lle saadakseen mitä haluaa, eli ensin hieman jahdin haastetta ja sitten seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinnostas yhtään noin epätoivoinen mies. Et jättää entisen kumppaninsa, jos löytää paremman tilalle... Huh huh. Jos jollain ihmeen kaupalla tämmösestä henkilöstä kiinnostusin, niin en mä pystys tommosen kanssa alkamaan parisuhteeseen. Alkuhuuman loputtua mun kanssa alkais mahdollisesti etsii myös mulle parempaa korvaajaa. Kyllä mielummin alan tapailemaan mielummin miestä, joka vaikuttaa rehelliseltä lähtökohtaisesti.
Siis tämä mies on tosi rehellinen ja kertoi sellaisia asioita, mitä ketkään seksinvonkaajapelimiehet eivät todellakaan kertoisi. Alkuhuumasta ei voida puhua, koska on ollut tuossa avioliitossa jo parikymmentä vuotta ja selvästi kärsii. Ei edes halua mitään seksisuhdetta aloittaa vaan tunnesuhteen. ap.
Jos kärsii niin oma on häpeänsä, hän voi erota. Omaa tyhmyyttä jos jää huonoon liittoon vuosikymmeniksi kitumaan.
Luulenpa ettei hänen vaimonsa ei tiedä mistään ongelmista. Mies on ihan tyytyväinen, kunhan vonkaa plllua ja höynäyttelee hyväuskoisia naisia.
Jos mies kiinnostaa, niin sano että olet valmis treffeille kun mies on eronnut. Siihen asti heippa.
Todennäköisesti mies on pettäjä ja etsii vain panoseuraa. Vaimon kanssa menee kotona hyvin, mutta vierasta tekisi mieli.
Se ei ole keltään pois kun naidaan. Vaimokn saa kyllä omansa usko pois. Vähän tarinaa molempiin suuntiin. Olen vedättnyt paljon naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä kiinnostas yhtään noin epätoivoinen mies. Et jättää entisen kumppaninsa, jos löytää paremman tilalle... Huh huh. Jos jollain ihmeen kaupalla tämmösestä henkilöstä kiinnostusin, niin en mä pystys tommosen kanssa alkamaan parisuhteeseen. Alkuhuuman loputtua mun kanssa alkais mahdollisesti etsii myös mulle parempaa korvaajaa. Kyllä mielummin alan tapailemaan mielummin miestä, joka vaikuttaa rehelliseltä lähtökohtaisesti.
Siis tämä mies on tosi rehellinen ja kertoi sellaisia asioita, mitä ketkään seksinvonkaajapelimiehet eivät todellakaan kertoisi. Alkuhuumasta ei voida puhua, koska on ollut tuossa avioliitossa jo parikymmentä vuotta ja selvästi kärsii. Ei edes halua mitään seksisuhdetta aloittaa vaan tunnesuhteen. ap.
Kuulostaa ihan peruspetturilta. Monet patologisia valehtelijoita ja tosi taitavia puhumaan ja "avautumaan" ja luomaan naiselle fiiliksen, että juuri tämä on erityinen. Usko ap kokeneempaa kaiken nähnyttä: mies, joka puhuu haluavansa erota, muttei saa aikaiseksi lähteä vaan etsii seuraa netistä tai muualta, on epäkypsä ja epävakaa ja hänestä kannattaa pysyä kaukana. Vai haluatko 3-5 vuoden päästä olla rakastuneena ja onnettomana tilanteessa, jossa mies yhä selittelee, miksei voi erota? Nää on niin nähty. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan peruspetturilta. Monet patologisia valehtelijoita ja tosi taitavia puhumaan ja "avautumaan" ja luomaan naiselle fiiliksen, että juuri tämä on erityinen. Usko ap kokeneempaa kaiken nähnyttä: mies, joka puhuu haluavansa erota, muttei saa aikaiseksi lähteä vaan etsii seuraa netistä tai muualta, on epäkypsä ja epävakaa ja hänestä kannattaa pysyä kaukana. Vai haluatko 3-5 vuoden päästä olla rakastuneena ja onnettomana tilanteessa, jossa mies yhä selittelee, miksei voi erota? Nää on niin nähty. Juokse.
En, koska en kiinnostuisi tuollaisesta miehestä (pelkää olla yksin...no no).