Diplomi-insinööri antoi tällaiselle vaan toimiston tytölle ruusun
Kommentit (20)
Kaikki DIt ovat tervetulleita palstalle. Jotenkin se tekee helpommaksi hyväksyä sen, että itsekin käyn täällä.Terv.naislääkäri 👄
Monella naisella on sellainen harhakuvitelma, että DI huomaa ja huolehtii ja ratkaisee hänen elämänsä ongelmat, mutta todellisuudessa vaimo huolehtii lähes yksinhuoltajan tavoin perheestä ja mahdollistaa johtotehtävissä olevansa miehensä uran. Hän ei välttämättä ole charmikas ja hauska kotona ja usein aiheuttaa ongelmia, kuin ratkaisee niitä. Omiin ajatuksiinsa vaipuneena ja murjottavana hänessä kuitenkin on jotakin vetoavaa, koska olen sellaisen kanssa jo vuosikymmenent elänyt.
-Tanja
Mieheni on DI ja hän on perheemme pää
Asiaa on oikein tutkittu. Etenkin naiset arvostavat koulutusta ja koulutus keskimäärin tuo mukanaan myös paremman sosioekonomisen aseman. Tilastojen mukaan suurituloisin desiili miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Väittääkö joku, että tämä on vain sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempia tai mene pois.
Mä en arvosta paskaakaan kaltaisiasi samaa asiaa jatkuvasti kyseleviä ja jankuttavia ihmisiä.
-ap
Ap lapsellinen lässyttäjä, kelan tukiloinen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, koska sinä olet koko vätys ... noloa että olet itsekin mies!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan jonkun oltava kun sinä olet niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki DIt ovat tervetulleita palstalle. Jotenkin se tekee helpommaksi hyväksyä sen, että itsekin käyn täällä.Terv.naislääkäri 👄
💋💋💋💋💋💋😛
Oliko minkä maalainen dippainssi?
Arvostan DI Marjo Matikaista, "havuja perkele"
Meidän töissä diplomi-insinööri puhui ilotaloista. Sanoi myös avoimesti yrityksemme naistyöntekijöille heidän olevan seksikkäitä tai tosi hot tai todella "tulessa". Hänen esimiehensä joutui puuttumaan tähän käytökseen.
Entä 3ea eri leikkeleitä,Antoiko niitä?
Vierailija kirjoitti:
Ihana lääkärinainen siellä. Hierotko rintojasi työpaikalle. Saako potilas koskaan kurkata sen lääkäritakkisi sisään?
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on sellainen harhakuvitelma, että DI huomaa ja huolehtii ja ratkaisee hänen elämänsä ongelmat, mutta todellisuudessa vaimo huolehtii lähes yksinhuoltajan tavoin perheestä ja mahdollistaa johtotehtävissä olevansa miehensä uran. Hän ei välttämättä ole charmikas ja hauska kotona ja usein aiheuttaa ongelmia, kuin ratkaisee niitä. Omiin ajatuksiinsa vaipuneena ja murjottavana hänessä kuitenkin on jotakin vetoavaa, koska olen sellaisen kanssa jo vuosikymmenent elänyt.
-Tanja
Ei me sinkkunaiset mitenkään diplomi-insinöörejä ihailla. Olen pari tavannut ja todennut, että olen ihmissuhteessa mieluummin kiven kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en arvosta paskaakaan kaltaisiasi samaa asiaa jatkuvasti kyseleviä ja jankuttavia ihmisiä.
-ap
Sinähän se, DI-HULLU, näitä aloituksia tänne jatkuvasti spämmäät, sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tanja
Ei me sinkkunaiset mitenkään diplomi-insinöörejä ihailla. Olen pari tavannut ja todennut, että olen ihmissuhteessa mieluummin kiven kanssa.
Niin varmaan joo 🤭
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on oikein tutkittu. Etenkin naiset arvostavat koulutusta ja koulutus keskimäärin tuo mukanaan myös paremman sosioekonomisen aseman. Tilastojen mukaan suurituloisin desiili miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Väittääkö joku, että tämä on vain sattumaa?
Oikeaa valtaa omaava mies (Netanjahu, Putin, Vance, Xi, oligarkit jne) on täysin eri asia kuin joku pikku yritysjohtaja.