Kuinka kauan jäisit suhteeseen, jossa kumppanisi ei haluaisi seksiä tai läheisyyttä kanssasi?
Minulla kolmas kuukausi menossa ja edelleenkään ei kuulemma ole suhteessa mitään vikaa.
Kommentit (54)
Muutama viikko varmaankin. Emme asu yhdessä, joten ero olisi tuskallinen mutta suht yksinkertainen. Onneksi mitään merkkiä tuollaisesta ei ole, vaan seksiä on kerran pari päivässä.
Jäin aivan liian kauan, kun kumppani vaati seksiä eikä suostunut tekemään kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni oli 8kk ilman ennen kuin erosi ex-vaimostaan. Toki suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta tämä oli kuulemma viimeinen niitti.
Itse olen ollut nykyisessä suhteessani pisimmillään 6vk ilman ja itsellä alkoi kiristää pipoa niin pahasti, että seksittömyys vaikutti negatiivisesti suunnilleen kaikkeen. Toki se riippuisi, mistä seksittömyys johtuu: sairaus olisi eri asia kuin kiristys jne.
Sairaus ja sairaus. Kuka tahansa voi sanoa vaikka olevansa masentunut ja ettei siksi halua seksiä, kauanko sellaista pitäisi kattella?
Jokaisella meillä on totta kai oma rajansa, en minä voi sanoa kauanko kenenkin pitäisi sellaista katsella. Jos on lääkärin diagnosoima masennus niin kyllä minulla olisi halua ymmärtää ja tukea aivan eri tavalla kuin jos oli diagnosoimatonta alakuloa ja "päänsärkyä."
Enkä itse edes haluaisi kumppaniltani seksiä tilanteessa, jossa hänestä paistaa kilometrin päähän että tekee asioita vain siksi että minä haluan, ja naamasta näkee hänen miettivän jäikö kahvinkeitin päälle tai töllöstä tulisi luontodokumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni oli 8kk ilman ennen kuin erosi ex-vaimostaan. Toki suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta tämä oli kuulemma viimeinen niitti.
Itse olen ollut nykyisessä suhteessani pisimmillään 6vk ilman ja itsellä alkoi kiristää pipoa niin pahasti, että seksittömyys vaikutti negatiivisesti suunnilleen kaikkeen. Toki se riippuisi, mistä seksittömyys johtuu: sairaus olisi eri asia kuin kiristys jne.
Sairaus ja sairaus. Kuka tahansa voi sanoa vaikka olevansa masentunut ja ettei siksi halua seksiä, kauanko sellaista pitäisi kattella?
Jokaisella meillä on totta kai oma rajansa, en minä voi sanoa kauanko kenenkin pitäisi sellaista katsella. Jos on lääkärin diagnosoima masennus niin kyllä minulla olisi halua ymmärtää ja tukea aivan eri tavalla kuin jos oli diagnosoimatonta alakuloa ja "päänsärkyä."
Enkä itse edes haluaisi kumppaniltani seksiä tilanteessa, jossa hänestä paistaa kilometrin päähän että tekee asioita vain siksi että minä haluan, ja naamasta näkee hänen miettivän jäikö kahvinkeitin päälle tai töllöstä tulisi luontodokumentti.
Minä en edes haluaisi kumppania, joka ei ole antelias rakastaja ja nauti siitä, että saa tuottaa minulle mielihyvää.
Jaa-a...Meillä ollaan oltu jo yli 4 vuotta ilman seksiä.Miehellä erektio-ongelmia,ja uskon että hän ei vaan halua seksiä kanssani.Miehelle seksittömyys ei ole ongelma.Itselle on se on. Läheisyyttä on jonkun verran,mutta kaipaan enemmän.Hurja ajatus,tajuta mistä olen jäänyt paitsi seksin saralla,kun se on aina ollut niin vastenmielistä miehelle. En ole saanut koskaan suuseksiä tmv... Lapsia ollaan kuitenkin saatu 2 kpl. Isot lainat sitoo,ja vaikea selvitä ehjin nahoin tästä erosta.
Eroaisin vaikka on lapset ja lainat viimeistään 3kk jos mieheni ei enää haluaisi minua.
Mulla tulee jo kiukkuinen olo 3pv jälkeen. Jos en ole saanut.
Olen jäänyt, siitä on nyt 15 vuotta. Ja jatkuu. Mies pihtaa, en enää odotakaan häneltä mitään.
Voisin elää ilman seksiä mutten ilman läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a...Meillä ollaan oltu jo yli 4 vuotta ilman seksiä.Miehellä erektio-ongelmia,ja uskon että hän ei vaan halua seksiä kanssani.Miehelle seksittömyys ei ole ongelma.Itselle on se on. Läheisyyttä on jonkun verran,mutta kaipaan enemmän.Hurja ajatus,tajuta mistä olen jäänyt paitsi seksin saralla,kun se on aina ollut niin vastenmielistä miehelle. En ole saanut koskaan suuseksiä tmv... Lapsia ollaan kuitenkin saatu 2 kpl. Isot lainat sitoo,ja vaikea selvitä ehjin nahoin tästä erosta.
Aivan kauhea ajatuskin, että joutuisi olemaan seksittömässä liitossa. Lapset ja lainat ovat tosiaan melkoinen pallo jalassa. En kestäisi tuollaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla. Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,
Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.
Runsas läheisyys auttaa, Ei tosin poista sitä tosiseikkaa et kaipaan seksiä.
Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.
Sairastut seksistä?
Aivan. Luit aivan oikein. Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä. Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.
t. sama
Kokeile juoda pullo sokeroimatonta karpalomehua päivän mittaan ennen seksiä. Mulla auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla. Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,
Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.
Runsas läheisyys auttaa, Ei tosin poista sitä tosiseikkaa et kaipaan seksiä.
Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.
Sairastut seksistä?
Aivan. Luit aivan oikein. Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä. Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.
t. sama
Kuuluuhan seksikin paljon muutakin kuin emätinyhdyntää: klitoriksen tai peniksen stimulaatiota käsin tai suulla, lelujen käyttöä, pepun koskettelua, peppuseksiä... Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja on aika ihme, jos kaikki niistä aiheuttavat virtsatietulehduksen.
Jos en itse kykenisi yhdyntää, nuolisin kyllä kumppanilleni orkun pari kertaa viikossa. Mikset sinä tee samoin?
Ollaan kokeiltu eri vaihtoehtoja. Lääkäreissä on käyty ja tutkimuksissa. Eri hoitoja kokeiltu ja ohjeita saatu kotiin. Näillä nyt mennään mitä on annettu,
t. sama
Onko vatsa kuvattu tarkoin, ettei esim. kohdun ulkopuolisia kasvaimia, jotka voivat aiheuttaa virtsavaivaa. Onko oikein tulehdus vai vain tihentynyt virtsaamistarve?
Rasvaus ja kondomi - pesu ja virtsaus ennen ja jälkeen. Karpalomehu.
Ilman minläänlaista läheisyyttä ehkä kuukaus? Maks kaks kuukautta..
Olin pitkään seksittömässä suhteessa, mutta sen lopetettuani en enää koskan samaan ryhdy. On se läheisyys ja toisen haluaminen niin tärkeä osa suhdetta. Jos nykyisessä suhteessani mies olisi viikon ehdottamatta seksiä, niin rupeaisin jo ihmettelemään. Aika nopeasti siis asia tulisi puheisiin ja haluaisin siihen muutoksen.
Minulla on masennusta ja ahdistusta ja silti nuolen p*llua vaikka joka päivä, koska se ob puolisolleni tärkeää. Tekosyitä löytyy aina. T. eri