Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan jäisit suhteeseen, jossa kumppanisi ei haluaisi seksiä tai läheisyyttä kanssasi?

Vierailija
20.05.2018 |

Minulla kolmas kuukausi menossa ja edelleenkään ei kuulemma ole suhteessa mitään vikaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin selvittää mistä johtuu, mutta jos siihen ei tule mitään selvyyttä/parannusta ei ole luvassa, niin varmaan kuukauden ehkä voisin maksimissaan katsella.

Vierailija
2/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vuosiksi. Suhde kaatui muuhun kuin seksin puutteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä kahden kuukauden kohdalla laittaisin suhteen poikki

Vierailija
4/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta voisin itsekin ihmetellä tilannetta. Sitä olisi niin hämmentynyt muutoksesta että ei varmasti alkuun uskoisi tilannetta todeksi, joten heti lähteminen ei kyllä onnistuisi. Mutta seksi js läheisyys on minulle suhteessa ykkösasia, joten kyllähän se suhde päättyisi.

Vierailija
5/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin varmaan pari kuukautta tulematta hulluksi. Ainakin todella hyvä syy pitäisi olla, tyyliin vakava sairaus, paha masennus tms., että suhde voisi edes teoriassa jatkua.

Vierailija
6/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla.  Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,

Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.

Runsas läheisyys auttaa, Ei tosin poista sitä tosiseikkaa et kaipaan seksiä.

Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.

Vierailija
7/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Jos mies sanoisi ihan suoraan että ei enää koskaan halua minua, niin kyllä se olis sitten siitä poikki. Jos taas on kyse vaan siitä että mies haluaa harvemmin kuin minä ja siihen on syynä esim. sairaudet niin jos muuten on selvä että mies rakastaa minua niin pysyn suhteessa jos itsekin rakastan.

Vierailija
8/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei enää halua minua ja kieltäytyy seksistä, hän on jo lakannut olemasta kumppanini.

Vierailija
9/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla.  Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,

Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.

Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.

Sairastut seksistä?

Vierailija
10/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että parisuhteen pitäisi pyöriä pelkästään seksin ympärillä.

Vierailija
11/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

Aivan. Luit aivan oikein.  Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä.  Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.

t. sama

Vierailija
12/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämätön osa tarkoita ainoaa osaa. Parisuhteessa täytyy olla riittävästi hyvää seksiä, mutta kyllä siinä täytyy ja saa olla paljon muutakin.

Vierailija
13/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi kovasti siitä onko lapsia vai ei. 

Jos ei lapsia, niin heti havaittuani asianlaidan, harkitsisn lähtöä. Toki asiasta pitää ensin keskustella. Kyseessähän voi olla väliaikainen tila, esim. masennus toisella. 

Jos lapsia, niin pidempään toki. Muut kaikki asiat kunnossa, hyvä isä, talous mallillaan, niin joustoa olisi enemmän. 

Ehdottaisin mahdollisesti myös vapaata suhdetta. 

Tässä olisi kuitenkin erotettava (otsikossa niputettu yhteen) läheisyys ja seksi. Läheisyyden puute on vakavampi merkki rakkauden puutteesta. Kuka tahansa voi olla väsynyt seksiin aika ajoin varsinkin pitkässä parisuhteessa. 

Vierailija
14/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos nainen ei halua seksiä, niin miehen pitää hyväksyä se. Jos mies ei halua seksiä, niin nainen voi käydä vieraissa, jos mies ei halua (välillä voi käydä muutenkin) tai erota.

Vierailija
15/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ikää jos muuten asiat toimivat.

M40

Vierailija
16/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

Aivan. Luit aivan oikein.  Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä.  Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.

t. sama

Kuuluuhan seksikin paljon muutakin kuin emätinyhdyntää: klitoriksen tai peniksen stimulaatiota käsin tai suulla, lelujen käyttöä, pepun koskettelua, peppuseksiä... Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja on aika ihme, jos kaikki niistä aiheuttavat virtsatietulehduksen.

Jos en itse kykenisi yhdyntää, nuolisin kyllä kumppanilleni orkun pari kertaa viikossa. Mikset sinä tee samoin?

Vierailija
17/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

t. sama

Huono hygienia täytyy olla ja lisäksi olet erityisherkkä?

Ei normaalia eli puhu lääkärille. 

Yksi vaihtoehto on, että mies käy vieraissa. Minullekin tulee herkästi virtsatietulehdus, kun vaihdan kumppania. Eli miehesi tuo ehkä vierasta bakteerikantaa sisääsi. 

Älä nyt huolestu, tämä on vain yksi tutkintalinja. 

Vierailija
18/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa tilanteessa olisi seksittömyyttä pahempaa se, jos toisen mielestä kaikki on kunnossa. Eli sitä asiaa työstämään ykislö- ja/ tai pariterapiaan, ei muu auta!

Seksittömiä vaiheita voi tulla monesta syystä vuosikymmenien suhteissa, ei se vakaata liittoa kaada jos muuten asiat suht hyvin ja lisään et läheisyyttä kuitenkin olis jossain muodossa. Olennaista on et puututaan  seksittömyyden syihin. Jos vanhemmat on väsyneet niin päiväunia vuorotellen lisää. Jos masentaa, terapiaa ja kenties lääkitystä jnpp.

Vierailija
19/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi kovasti siitä onko lapsia vai ei. 

Jos ei lapsia, niin heti havaittuani asianlaidan, harkitsisn lähtöä. Toki asiasta pitää ensin keskustella. Kyseessähän voi olla väliaikainen tila, esim. masennus toisella. 

Jos lapsia, niin pidempään toki. Muut kaikki asiat kunnossa, hyvä isä, talous mallillaan, niin joustoa olisi enemmän. 

Ehdottaisin mahdollisesti myös vapaata suhdetta. 

Tässä olisi kuitenkin erotettava (otsikossa niputettu yhteen) läheisyys ja seksi. Läheisyyden puute on vakavampi merkki rakkauden puutteesta. Kuka tahansa voi olla väsynyt seksiin aika ajoin varsinkin pitkässä parisuhteessa. 

Ei minulle ainakaan riitä mikään kädestä pitäminen ja halailu. Haluan kokea itseni halutuksi ja tulla tyydytetyksi, ja antaa saman kumppanilleni. Ei todellakaan kaikkia ala seksi kyllästyttää!

Vierailija
20/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

t. sama

Kuuluuhan seksikin paljon muutakin kuin emätinyhdyntää: klitoriksen tai peniksen stimulaatiota käsin tai suulla, lelujen käyttöä, pepun koskettelua, peppuseksiä... Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja on aika ihme, jos kaikki niistä aiheuttavat virtsatietulehduksen.

Jos en itse kykenisi yhdyntää, nuolisin kyllä kumppanilleni orkun pari kertaa viikossa. Mikset sinä tee samoin?

Ollaan kokeiltu eri vaihtoehtoja. Lääkäreissä on käyty ja tutkimuksissa. Eri hoitoja kokeiltu ja ohjeita saatu kotiin. Näillä nyt mennään mitä on annettu,

t. sama