Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan jäisit suhteeseen, jossa kumppanisi ei haluaisi seksiä tai läheisyyttä kanssasi?

Vierailija
20.05.2018 |

Minulla kolmas kuukausi menossa ja edelleenkään ei kuulemma ole suhteessa mitään vikaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla.  Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,

Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.

Runsas läheisyys auttaa, Ei tosin poista sitä tosiseikkaa et kaipaan seksiä.

Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.

Sairastut seksistä?

Aivan. Luit aivan oikein.  Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä.  Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.

t. sama

Voiko jotkut ehkäisymenetelmät pahentaa tuota? Auttaisiko kondomit?

Vierailija
22/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on läheisyyttä, mutta ei seksiä juuri lainkaan. Haluja on molemmilla.  Seksiä meillä on 2-3 kertaa vuodessa. Lähinnä kokeiluna, joko onnistuu,

Ikävä tosiasia, mutta minä, perheen nainen kaikesta yrityksistä ja kokeilusta huolimatta sairastun joka kerta.

Näin on ollu nyt 2½v. Näillä mennään mitä on annettu. Ei ole eroamassa, eikä käymässä muualla.

Sairastut seksistä?

Aivan. Luit aivan oikein.  Tulee aivan jumalaton virtsatulehdus joka kerta. Ja ei välttämättä näy testeissä.  Jatkuva pissahätä, kirvely ja polttelu, paine rakossa. Ja tuota kestää yleensä 5 päivää seksin jälkeen. Ei kiitos.

t. sama

Huono hygienia täytyy olla ja lisäksi olet erityisherkkä?

Ei normaalia eli puhu lääkärille. 

Yksi vaihtoehto on, että mies käy vieraissa. Minullekin tulee herkästi virtsatietulehdus, kun vaihdan kumppania. Eli miehesi tuo ehkä vierasta bakteerikantaa sisääsi. 

Älä nyt huolestu, tämä on vain yksi tutkintalinja. 

Hygieniasta olen ollut aina tarkka. Molemmat.  Ja usko pois lääkäreissä ja tutkimuksissa on käyty. Tehty mitä ohjeistettu. Ja näitä tulehduksia tuee myös ihan ilman seksiäkin, mutta seksi todellakin laukaisee sen ja tulee pahempana. Ja sen tiedän, että mies ei käy vieraissa. Ihan odotin aaveen tyyliin tuota vieraissa kommenttia.

t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Seksi on meidän suhteessa sellainen koko suhteen ilmapuntari. Siinä vaiheessa kun se loppuu, on varmaan paljon muutakin pielessä. Vuoden ehkä hakkaisin lasten takia päätä seinään, mutta sen verran tunnen itseäni että tuollaisessa tilanteessa suhde vain hiipuisi kokonaan pikkuhiljaa ja loppuisi varmaan melko itsestään halusin tai en.

Vierailija
24/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

t. sama

Voiko jotkut ehkäisymenetelmät pahentaa tuota? Auttaisiko kondomit?

Ei ole mitään ehkäisyä käytössä. Ei tarvetta.  Kondomeja ei olla käytetty. Oireet laukeaa ihan jo suuseksistä tai käsipelistä. 

t. sama

Vierailija
25/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

t. sama

Kuuluuhan seksikin paljon muutakin kuin emätinyhdyntää: klitoriksen tai peniksen stimulaatiota käsin tai suulla, lelujen käyttöä, pepun koskettelua, peppuseksiä... Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja on aika ihme, jos kaikki niistä aiheuttavat virtsatietulehduksen.

Jos en itse kykenisi yhdyntää, nuolisin kyllä kumppanilleni orkun pari kertaa viikossa. Mikset sinä tee samoin?

Ollaan kokeiltu eri vaihtoehtoja. Lääkäreissä on käyty ja tutkimuksissa. Eri hoitoja kokeiltu ja ohjeita saatu kotiin. Näillä nyt mennään mitä on annettu,

t. sama

Ei nyt oikein vaikuta siltä, että sinua seksi kauheasti kiinnostaisi eikä varsinkaan mielihyvän tuottaminen kumppanillesi.

Vierailija
26/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 kuukausi ilman seksiä menossa, koska olen raskaana ja mies pelkää että jos harrastetaan seksiä niin muna tökkää vauvaa päähän 😂

Vierailija
27/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastut seksistä?

t. sama

Kuuluuhan seksikin paljon muutakin kuin emätinyhdyntää: klitoriksen tai peniksen stimulaatiota käsin tai suulla, lelujen käyttöä, pepun koskettelua, peppuseksiä... Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, ja on aika ihme, jos kaikki niistä aiheuttavat virtsatietulehduksen.

Jos en itse kykenisi yhdyntää, nuolisin kyllä kumppanilleni orkun pari kertaa viikossa. Mikset sinä tee samoin?

Ollaan kokeiltu eri vaihtoehtoja. Lääkäreissä on käyty ja tutkimuksissa. Eri hoitoja kokeiltu ja ohjeita saatu kotiin. Näillä nyt mennään mitä on annettu,

t. sama

Ei nyt oikein vaikuta siltä, että sinua seksi kauheasti kiinnostaisi eikä varsinkaan mielihyvän tuottaminen kumppanillesi.

Mä olen asian tiimoilla käynyt lääkärissä ja tutkimuksissa. Niin julkisella, kuin yksityisellä puolella.  Ei tämä tilanne ole ihan yksinkertainen.  Seksi kiinnostaa ja haluja on. Ei vain tässä tilanteessa pysty.

Onneksi asia on kumppanille. 

t. sama

Vierailija
28/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jäävät vuosikausiksi kärvistelemään ja tuhoamaan itsetuntoaan tällaisiin suhteisiin, mitä en tule varmaan koskaan tajuamaan. Parisuhteen on tarkoitus tehdä elämästä parempaa, ei huonompaa.

Vierailija
29/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 kuukausi ilman seksiä menossa, koska olen raskaana ja mies pelkää että jos harrastetaan seksiä niin muna tökkää vauvaa päähän 😂

Ilmeisesti sua ei haittaa, koska oot laittanut ton nauruhymiön perään.

Mutta jos sua alkaa jossain vaiheessa haittaamaan, niin sano sille, ettei hänen peniksensä ole niin pitkä, että työntyisi kohdunkaulasta sisään, eihän se ole aiemminkaan sinne asti yltänyt. Miehen haluttomuus raskauden aikana viittaa siihen, ettei mies osaa suhtautua sinuun nyt kun odotat vauvaa. Ehkä raskaana oleva nainen ei kiihota häntä tai hän näkee sinut jotenkin eri tavoin nyt.

Vierailija
30/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän jälkeen ihmettelisin, viikon jälkeen kysyisin mikä on vialla, kahden viikon kohdalla vaatisin selkeitä toimenpiteitä ja neljän viikon jälkeen odottaisin jo tilanteen kohentuneen. Minulle ei ole ok että toinen vain lakkaa haluamasta minua.

Vierailija
31/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ilman sekdiä ja hyvin viihdytään eikä edes riidellä.

Tuskin enää edes tulee seksiä minun elämäni aikana.

Vierailija
32/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei haittaisi seksin vähentyminen tai loppuminen, se ei ole koskaan ollut minulle kovin tärkeää. Läheisyyden kyllä.

Keskustelun paikka. Jos taustalla olisi sairautta, kipuja, masennusta, isompaa stressiä tms, työstettäisiin sitä parhaamme mukaan. Ei siinä aikoja katseltaisi, jos toisella olisi kuitenkin tahtoa päästä yli asioista.

Vierailija
33/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8vk ilman seksiä ollaan oltu ja nyt taas yli 7vk täynnä, syynä se ettei mies halua seksiä kanssani. Ei sentään torju kaikkea läheisyyttä mutta ei ole itse siinä aloittellinen tällä hetkellä. Suhde on pahassa kriisissä kyllä ollut jo pidempään. Jos mies lakkaisi torjumasta kaikki läheisyyden osoituksenikin niin ehkä se olisi korkeintaan kolme kuukautta ja eropäätös tilanteessa jossa lapsia. Jos ei lapsia, korkeintaan kuukausi.

Vierailija
34/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli 8kk ilman ennen kuin erosi ex-vaimostaan. Toki suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta tämä oli kuulemma viimeinen niitti.

Itse olen ollut nykyisessä suhteessani pisimmillään 6vk ilman ja itsellä alkoi kiristää pipoa niin pahasti, että seksittömyys vaikutti negatiivisesti suunnilleen kaikkeen.  Toki se riippuisi, mistä seksittömyys johtuu: sairaus olisi eri asia kuin kiristys jne.

Vierailija
35/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni sairastui tavalla, joka vei sekä halut että kyvyt. Oli hyvin surullista erota, mutta se oli välttämätöntä, koska en ole valmis seksittömään suhteeseen. Rakkaus ei yksin riitä.

Vierailija
36/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa läheisyyttä, mutta minkäänlaista seksiä ei ole ollut vuosiin (!) ja hyvin suurella todennäköisyydellä ei tule olemaankaan, sillä mies ei vain halua. En tiedä miten pitäisi toimia. Tavallaan tiedän, että tulevaisuutta ei ole, mutta en sitten osaa lähteäkään. Aika kai näyttää.

Vierailija
37/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni oli 8kk ilman ennen kuin erosi ex-vaimostaan. Toki suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta tämä oli kuulemma viimeinen niitti.

Itse olen ollut nykyisessä suhteessani pisimmillään 6vk ilman ja itsellä alkoi kiristää pipoa niin pahasti, että seksittömyys vaikutti negatiivisesti suunnilleen kaikkeen.  Toki se riippuisi, mistä seksittömyys johtuu: sairaus olisi eri asia kuin kiristys jne.

Sairaus ja sairaus. Kuka tahansa voi sanoa vaikka olevansa masentunut ja ettei siksi halua seksiä, kauanko sellaista pitäisi kattella?

Vierailija
38/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 sekuntia korkeintaan. Haluan läheisyyttä.

Vierailija
39/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaus ja sairaus. Kuka tahansa voi sanoa vaikka olevansa masentunut ja ettei siksi halua seksiä, kauanko sellaista pitäisi kattella?

Itsekäs vastaus minusta ja kannattaa toivoa ettet itse sairastu.

Oletan sinun olevan suht nuori

Vierailija
40/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on 1v täynnä ilman seksiä, sitäkin edelsi 1v5kk täys selibaatti. Juuuu, olen surullinen, ahdistunut, katkera ja ties mitä, mutta en pääse tästä irtikään, ehkä muutaman vuoden kuluttua "repäisen", kun kumpikin lapsi aikuinen.

N41