Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marsu koiranhäkissä!?

Vierailija
20.05.2018 |

Minulle on tulossa uusi marsu ja minulta löytyy ylimääräinen koiranhäkki. En raskisi osta marsulle turhaan pikkuhäkkiä...eikö koiranhäkki aja saman asian? Ja olisihan siellä enemmän tilaa leikkiä ja temmeltää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta on tasainen eikä raoista pääse karkuun?

Vierailija
2/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se melko tasainen. Raot täytyy vielä tsekkaa. En oo täysin varma. Marsu on kyllä aika pullea. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta häkistä nyt on kyse, osaatko yhtään tarkentaa?

Vierailija
4/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tavallinen metallinen koiranhäkki. Katto ja seinät. Oli ennen dalmatialaisella käytössä. Ap

Vierailija
5/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa olla aika pullea marsu. Ehkä voisit ihan kunnon marsulle tarkoitetun häkin hommata oikeineen varusteineen jos kerta marsukin on varaa ostaa ja oikeastaan marsuja tulisi olla kaksi.. Ovat seurallisia. Mistä olet marsun ostamassa kun yleensä näitä myydään kaksin kappalein?

Vierailija
6/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti kaverilta sen. Enkä tienny wt pitää olla kaks. Pidän kyl sille seuraa ja ostan leluja häkkiin. Ap

Vierailija
7/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousmielessä koiran häkki on paljonkin hankalampi. Oikean marsuhäkin irrotettava katto-osa ja korkeareunainen sileä muovilaatikko alaosana helpottavat puhtaanapitoa merkittävästi.

Vierailija
8/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sun kaverilla olisi toista pentua myydä? Ei taida marsu leluista välittää. Oletko muuten tietoinen ja perehtynyt marsun hoitoon. Tarvitsee mm. C-vitamiinia erikseen päivittäin.

Vierailija
9/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö muuten tuo koiranhäkki ole hyvä? Saan marsun paremmin liikkeelle. Ajattelin tehdä jonkunlaisen esteradan. Marsu on tosiaan aika pullea nyt. Ap

Vierailija
10/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perehtynyt mutta en tiennyt tuosta c-vitamiinistä. Kiitos neuvosta! Olen kyllä kuullut että marsut pitävät leluista ja toki leikin mukana. Ap

Vierailija
11/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousmielessä koiran häkki on paljonkin hankalampi. Oikean marsuhäkin irrotettava katto-osa ja korkeareunainen sileä muovilaatikko alaosana helpottavat puhtaanapitoa merkittävästi.

Riippuu koiranhäkin koosta, mutt (en ole ap) meillä on 1,2 metrinen koiranhäkki, johon sopii ihminenkin sisälle, joten häkki on helppo siivota. Lisäksi pohja on ulosvedettävä. Ei silti, jyrsijähäkeissä on tiivis, korkeampi pohjarakenne, jotta tarpeeksi paksu kerros purua pysyy sisällä. Koirien häkeissä on usein myös  teräviä kulmia, joihin marsu voisi repiä itsensä.

AP jos et ole valmis satsaamaan marsuun rahaa niin ei ole oikein ottaa sitä. Ruoka, aluset, oheistarvikkeet ja eläinlääkäri maksavat rahaa. Samoin lajikumppanin seura on täysin eri asia kuin ihmisen seura. Sinä ja marsu puhutte eri kieltä ja käytätte erilaisia kehon eleitä. Eläin kaipaa nimenomaan sellaista kumppania joka puhuu samaa kieltä, vaikka ihminen voikin olla ihan hyvä hoitaja ja ystävä.

Vierailija
12/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsuhäkin muovisen kaukalon saa pestyä ja desinfioitua hyvin, koiran häkin pohjaa ei. Lisäksi koirahäkin verkko menee alas asti, eli et saa puruja pysymään häkissä ilman erityisvirittelyitä, jotka taas vaikeuttaa siivoamista.

Vierailija
13/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo lisäsiivous minua haittaa. Kunhan marsu voi hyvin. Saatan hommaa vielä oikean marsukamun sille jos näyttää siltä ettwi mun seura riitä ja marsuon surullinen.ap

Vierailija
14/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten katsoa et kaveri marsu on samaa sukupuolta, muuten sulla on hetkenpäästä paljon marsukamuja

Vierailija
15/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo lisäsiivous minua haittaa. Kunhan marsu voi hyvin. Saatan hommaa vielä oikean marsukamun sille jos näyttää siltä ettwi mun seura riitä ja marsuon surullinen.ap

Sitähän sinä et voi tietää, koska tulkitset marsua ihmisenä. Marsu ei voi voida hyvin jos antamasi olosuhteissa ei voi toteuttaa lajityypillistä käyttäytymistä.

Vierailija
16/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa. En ole tyhmä. Ap

Vierailija
17/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirastakin näin aina jos sitä vaivas joku. Uskon että eläimistä näkee jos niillä on masennus. Ja niinku sanoin tarkkailen tilannetta. Ap

Vierailija
18/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Mitäpä jos vain jättäisit sen marsun ottamatta..

Vierailija
19/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No marsu on jo tulossa tykkäsit tai et. Sitäpaisti olen aina olly hyvä eläinten kanssa. Ap

Vierailija
20/21 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama joka oli laittamassa lastaan koiranhäkkiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi