Lue keskustelun säännöt.
Viherpeukalot huhuu!!
25.04.2006 |
Täällä yksi omakotitalon juuri ostanut ihminen kyselee puutarhaan liittyen kaiken laista..
Eli ongelma on etupiha, johon ei paista aurinko kuin illalla, ja siihen tarttisi laittaa joitain pensaita. Olin miettinyt hanhikkia, mutta miten viihtyy noin synkässä pikassa?
Ja toinen paikka on sitten saunan edusta, mutta siihen paistaa porottaa aurinko aamusta iltaan ja on todella kuuma paikka..
Niin ja ehdottakaa myös joitain monivuotisia kukkia näihin paikkoihin.
Pensaat ei saa olla mitään kovin korkeita, kun tulevat ikkunan alle.
Kiitos jo kaikille etukäteen!
Kommentit (2)
Kuunliljat ja saniaiset, esim. Kotkansiipi on tosi hyvän näköistä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai netistäkin löytyy: puutarha . net
Olen itse kirjoista saanut hyviä vinkkejä ja siinä saa myös sen suunnittelun ilon!