Meghanin markkina-arvo?
Meghan on Harrya kolme vuotta vanhempi, eronnut ja puoliksi musta. Miten hän sai napattua kuninkaallisen ja mitä sanovat markkina-arvoteoreetikot tästä?
Entä lapsien saanti? Meghan täyttää kesällä 37 v. Eikö hän ala olla aika vanha?
Kommentit (86)
Tämä palstan markkina-arvoteoreetikot eivät tietenkään koskisi Meghaniin pitkällä tikullakaan. Käytetty nainen, ja vielä osin afrikkalainen. Diana olisi varmaan kelvannut niin kauan kuin oli neitsyt. Muttei ainakaan enää sitten, kun alkoi deittailla arabeja.
Sitten sitä ihmetellään, kun _naisilla_ on liioiteltu käsitys omasta tasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain omaa karua kieltään miesten ahdingosta.
Eihän sitä ole kukaan kiistänyt etteikö nainen kuin nainen saisi likipitäen kenet tahansa miehen. Näitä esimerkkejä on maailma pullollaan aina aikojen alusta saakka.
Mutta etsikääs matalan tason mies, joka olisi saanut korkean tason naisen. Siinä onkin jo hieman enemmän haastetta.
Mä oon normaalipainoinen 29v. ihan ok:n näköinen mukava keskivertonainen. Elämäni aikana minusta on kiinnostuneet vain moniongelmaiset, ylipainoiset, huomattavasti vanhemmat, kouluttamattomat/työttömät miehet. Jos sais edes sen oma "tasoisen" niin hyvin menis. Että se siitä "naiset saa melkein kenet tahansa".
Eös se Harry ole valeprissi, ts. Charles ei ole häntä siittänyt vaan joku Dianan aviorikoskumppani?
No teoria ja käytäntö eivät kohtaa. Meghan kelpaisi varmaan jokaiselle miehelle, koska on tarpeeksi kaunis. Myös kuninkaalliselle joka olisi oman ikänsä (33 v) puolesta voinut naida vaikka 25-vuotiaan mutta valitsi tätä 11 vuotta vanhemman.
Hähäää teille markkina-arvohöpisijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ole kukaan kiistänyt etteikö nainen kuin nainen saisi likipitäen kenet tahansa miehen. Näitä esimerkkejä on maailma pullollaan aina aikojen alusta saakka.
Mutta etsikääs matalan tason mies, joka olisi saanut korkean tason naisen. Siinä onkin jo hieman enemmän haastetta.
Mä oon normaalipainoinen 29v. ihan ok:n näköinen mukava keskivertonainen. Elämäni aikana minusta on kiinnostuneet vain moniongelmaiset, ylipainoiset, huomattavasti vanhemmat, kouluttamattomat/työttömät miehet. Jos sais edes sen oma "tasoisen" niin hyvin menis. Että se siitä "naiset saa melkein kenet tahansa".
No tietenkin prinssejä on tässä maailmassa kourallinen ja naisia miljardeja. Ei ne prinssitkään jokaista ehdi.
Meghan on niin kaunis ja itsevarma nainen että heidän suhteensa ja kanssakäymisensä näyttää siltä kun Harry olis saanut itselleen uuden äiskän. Harry ollut varmaan vähän tuuliajolla ja keronut paniikkihäiriöstäänkin niin Meghanilla häneen varmaan niin positiivinen vaikutus että hovi hyväksyi suhteen pika vauhtia. Komee pari<3
Meghan on ihan ookoo näköinen ja tottunut maskeeraamaan itsensä hyvin mutta mikään suuren luokan kaunotar hän ei ole. Mun mielestä on huomionarvoista että häät pidettiin melko nopsaan parin tutustuttua ja ennen Meghanin tapaamista hänen ystävänsä pääsivät lipsauttamaan että Harryn on vaikea löytää puolisoa. Hänen puolisollaan ei oikeastaan ole mitään kunnollista asemaa, hänen puolisonsa joutuu pokkuroimaan kaikille muille kuninkaallisille ja on paljon asioita jotka häneltä on kielletty. Hän ei myöskään tule saamaan mitään näyttäviä työtehtäviä. Meghanhan on nyt samassa asemassa kuin Sarah Ferguson oli aikanaan (fakta mikä monelta jotenkin on mennyt ohi). Ihmettelen siis kovasti miksi häntä markkinoidaan itsenäisenä naisena sillä hänen asemansa nyt naimisiinmenon jälkeen on niin vanhanaikaisesti naista alistava kuin olla ja voi. Sarah Fergusonia pidettiin aikanaan myös räiskyvänä persoonana ( hänen miehensä prinssi Andrew oli aikansa tavotelluin poikamies ennen kuin menivät naimisiin;) , Sarah ei pystynyt elämään sellaista elämää kun hänen asemaansa kuului ja skandaalit ja ero iskivät melko nopsaan. Näen saman tapahtuvan Meghanille. Häiden jälkeen Harry jatkaa elämäänsä (siihenhän liittyy paljon matkustelua yms. ilman puolisoa) ja Meghan riutuu yksinäisenä ja ajautuu pikkuhiljaa tylsistyneenä skandaaliin. Kenet näemmekään sitten imeskelevän hänen varpaitaan muutaman vuoden päästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että naisten parasta päivää on ohi 35-vuotiaana. Eipä ole jos on tarpeeksi nätti.
Voishan naisetkin toitottaa kuin yli 35v. miesten parasta ennen on ohitettu, jotta niillekin tulis epävarma ja paska olo. Ilmeisesti naiset ei vaan haluta vajota miesten tasolle.
Väitän että keskivertomiehellä on tässä suhteessa tasaisen paska olo kehdosta hautaan.
Omakohtaisesti tai kaveripiirissäni ei kyllä ikä ole kysyntäkäyrään juuri vaikuttanut. Tasaista nollaa on näyttänyt suunnilleen koko ajan.
Miehenä on se hyvä puoli kun ei pääse putoamaan kovin korkealta niin ei tarvitse tuollaisia märehtiä. En tiedä, joillain miljonääripalloilijoilla voi sitten aikanaan tullakin samanlaisia tuntemuksia kuin naisilla.
Meghan on jo raskaana, alkumetreillä mutta on.
Vierailija kirjoitti:
Eös se Harry ole valeprissi, ts. Charles ei ole häntä siittänyt vaan joku Dianan aviorikoskumppani?
Harry on ikuinen prinssi. Miettikääpä hänen asemassaaan olleita prinssejä ennen häntä. Esim. Charlesin veljiä ja heidän puolisoitaan. Meghan sai niin huonon aseman kuninkaallisessa perheessä ettei mitään rajaa. Että sillä tavalla ajateltuna Meghan sai itselleen "valeprinssin". On asema muttei arvoa, siis Meghanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin prinssejä on tässä maailmassa kourallinen ja naisia miljardeja. Ei ne prinssitkään jokaista ehdi.
Miten lihavasta moniongelmaisesta hypätään suoraan prinssiin?? Hyvin kärjistelty! Mulle kelpais ikäiseni mukava NORMAALIN näköinen keskivertomies.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on jo raskaana, alkumetreillä mutta on.
Mä epäilen ettei ole:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on ikuinen prinssi. Miettikääpä hänen asemassaaan olleita prinssejä ennen häntä. Esim. Charlesin veljiä ja heidän puolisoitaan. Meghan sai niin huonon aseman kuninkaallisessa perheessä ettei mitään rajaa. Että sillä tavalla ajateltuna Meghan sai itselleen "valeprinssin". On asema muttei arvoa, siis Meghanilla.
Enpä oikein mitenkään näe, että vaikkapa Edward ja Sophie olisivat kenenkään mielestä arvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että naisten parasta päivää on ohi 35-vuotiaana. Eipä ole jos on tarpeeksi nätti.
Voishan naisetkin toitottaa kuin yli 35v. miesten parasta ennen on ohitettu, jotta niillekin tulis epävarma ja paska olo. Ilmeisesti naiset ei vaan haluta vajota miesten tasolle.
Väitän että keskivertomiehellä on tässä suhteessa tasaisen paska olo kehdosta hautaan.
Omakohtaisesti tai kaveripiirissäni ei kyllä ikä ole kysyntäkäyrään juuri vaikuttanut. Tasaista nollaa on näyttänyt suunnilleen koko ajan.
Miehenä on se hyvä puoli kun ei pääse putoamaan kovin korkealta niin ei tarvitse tuollaisia märehtiä. En tiedä, joillain miljonääripalloilijoilla voi sitten aikanaan tullakin samanlaisia tuntemuksia kuin naisilla.
Mitäs mitäs... mä oon kuullu väitteitä että miesten MA vaan nousis iän myötä. :D No eipä siinä, olen itsekin aina ajatellut että se on täyttä paskaa.
No kuninkaallisilla on aika maalliset kriteerit nykyään. Eikös niilllä ole kaiken maailman por... aikuisviihdetähtiä ja ihan tavan tallaajia nykyään. Kauneus taitaa olla naisen tärkein ominaisuus. No toisaalta eihän Victorian mieskään ole "kuin" kuntosaliyrittäjä.
Kuninkaalliset edut ja edustavat yhdessä ja tekevät hyväntekeväisyyttä ja toivottavasti saavat 2 lasta vähintään. Markle on sussexxin herttuatar. Heti napsahti arvonimi kun sanoi tahdon.
Vierailija kirjoitti:
No kuninkaallisilla on aika maalliset kriteerit nykyään. Eikös niilllä ole kaiken maailman por... aikuisviihdetähtiä ja ihan tavan tallaajia nykyään. Kauneus taitaa olla naisen tärkein ominaisuus. No toisaalta eihän Victorian mieskään ole "kuin" kuntosaliyrittäjä.
Ainahan kuninkaalliset on rakastuneet taviksiin. Ennen vain ei annettu näiden rakkauksien sotkea avio- ja perimysasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavasta moniongelmaisesta hypätään suoraan prinssiin?? Hyvin kärjistelty! Mulle kelpais ikäiseni mukava NORMAALIN näköinen keskivertomies.
Naisten normaalit tiedetään kun miehistä puhutaan... minimissään pitää tienata vähän enemmän kuin keskiarvo, olla vähän pidempi kuin keskiverto, omistaa hiukan isompi auto kuin ostetuin malli jne. Eli ei siis mitenkään normaali tai keskimääräinen, vaan kaikessa hieman parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mitäs... mä oon kuullu väitteitä että miesten MA vaan nousis iän myötä. :D No eipä siinä, olen itsekin aina ajatellut että se on täyttä paskaa.
Enpä ole ikuna moisesta kuullut, vaikka olen teorioista jonkin verran lukenut.
Sitten se tietysti nousee jos varallisuus ja valta kasvavat iän myötä.
Muistutetaan nyt taas tähän väliin siitä orangista joka oli bordellissa miesten keskuudessa suositumpi kuin ihmisnaiset.