Lue keskustelun säännöt.
Tyhmä kysymys, mutta voisko joku vastata? Koskee Helsngin bussiliikennettä.
25.04.2006 |
Että, kun ostan kertalipun bussista niin pääsenkö kulkemaan samalla lipulla myös toisella bussilla ja pitääkö lippu näyttää kuljettajalle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli tunnin sisällä lipun ostosta saat matkustaa Hgin sisäisessä liikenteessä kaikissa julkisissa kulkuneuvoissa (bussi, juna, metro, ratikka, Suomenlinnan lautta) niin paljon kuin sielu sietää. Bussiin noustessa kuljettajalle näytetään lippu aina; noissa muissa kulkuneuvoissa tarvitsee näyttää vain jos tulee tarkastaja ja erikseen pyytää.