Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksan taas koko kesän yksin?

Vierailija
19.05.2018 |

Ei ole puolisoa, eikä seurustelukumppania jne. Olisi kivaa, jos olisi seuraa vaikkapa matkalle ja nauttimaan kesästä. En jaksa edes vuodattaa sitä samaa taas siitä, miksi kukaan mies tai nainenkaan ei tee aloitteita. Miten siis selviän yksinäisyydestä ja rakkaudenkaipuusta Suomen romanttisimman vuodenajan ylitse?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on 100% oman pääsi sisällä eikä sitä kukaan muu pysty ratkaisemaan.

Vierailija
2/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lavatansseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee töitä.

Vierailija
4/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ihan samaa. Mietin, josko terasseilta vois löytyä seuraa?

Vierailija
5/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puolisoa, eikä seurustelukumppania jne. Olisi kivaa, jos olisi seuraa vaikkapa matkalle ja nauttimaan kesästä. En jaksa edes vuodattaa sitä samaa taas siitä, miksi kukaan mies tai nainenkaan ei tee aloitteita. Miten siis selviän yksinäisyydestä ja rakkaudenkaipuusta Suomen romanttisimman vuodenajan ylitse?

Ja sinä et tee aloitteita syystä että...?

Vierailija
6/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein töitä, tein toista työtä, urheilin siinä välissä. Välillä viihteelle kavereiden kanssa. En olekaan tuon ajan urheilu määrään enää perheellusenä yltänyt.

Vierailija
7/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Facebookissa on näitä "sinkut matkustaa" yms. ryhmiä, joista voi saada hyvää seuraa!

Vierailija
8/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pannut itsesi tyrkylle johonkin? 

Laita deittisivulle profiili, mene puistoon jäätelölle yksin (ja hymyilevänä), mene baariin esim. terassille kun kelit on hyvät. 

Moni mieskin on hiukan harkitsevaisempi ja haluaa jonkinlaisen indikaation siitä, että naista voisi lähestyä. Ymmärtäisin ettet ole kuitenkaan mikään pelimiesmagneetti, niin todennäköisesti sinusta kiinnostuneet miehet olisivat juuri näitä hiukan "kohteliaampia" jotka kunnioittavat naisen omaa tilaa. 

Vierailija
9/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Tiedän erittäin omakohtaisesti, mitä koet. Samalla kun vilpittömästi toivon sulle voimia, toivoa ja rohkeutta uusia alkuja varten, suosittelisin myös tutustumaan näihin kolmeen mahdollisuuteen.Hyvää ja toivottavasti uudenlaista kesää sulle :)

1. https://evl.fi/apua-ja-tukea

2.

3. http://www.healingrooms.fi/?sid=35

Vierailija
10/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ystävät?

Vierailija
11/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee töitä.

Käyn töissä kyllä, mutta on mulla kesälomaakin.

Vierailija
12/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et tee aloitteita syystä että...?

Ihastuin yhteen ihmiseen taannoin reilusti yli vuosi sitten ja olen pari aloitettakin hänen suuntaansa tehnyt, mutta tunne ei ole molemminpuolinen. :'( Varmaankin mun pitäisi löytää joku muu mahdollisesti.

Vierailija
13/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Tiedän erittäin omakohtaisesti, mitä koet. Samalla kun vilpittömästi toivon sulle voimia, toivoa ja rohkeutta uusia alkuja varten, suosittelisin myös tutustumaan näihin kolmeen mahdollisuuteen.Hyvää ja toivottavasti uudenlaista kesää sulle :)

1. https://evl.fi/apua-ja-tukea

2.

3. http://www.healingrooms.fi/?sid=35

Kiitos näistä.

T. Ap

Vierailija
14/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama haaste.

Eilen laitoin tinderin kiinni kun kahteen vuoteen sieltä ei ole löytynyt minulle mitään. Paitsi pettymyksiä. Kaverit kiinni omissa perheasioissaan..

Keksin nyt muuta, kun parisuhdetoive ei minun kohdalla näytä toteutuvan. Tsemppiä!

Vierailija
15/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ystävät?

Hyvä kysymys. Oikeasti yksinäisellä ei ole ketään. Ei perhettä, eikä ystäviä tai työkavereita eikä ketään muutakaan.

Vierailija
16/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ystävät?

Hyvä kysymys. Oikeasti yksinäisellä ei ole ketään. Ei perhettä, eikä ystäviä tai työkavereita eikä ketään muutakaan.

Mulla ei ole vapaa-ajan ystäviä ulkomaalaisia chattikavereita lukuunottamatta. Eli siis Suomessa ei ole vapaa-ajan kavereita, joita voisin nähdä. Taustana on osittain se, kun olin vielä suhteessa, ex-mieheni kielsi minua pitämästä yhteyttä keneenkään kaveriini. Chattailyä hän ei sentään pystynyt estämään.

Ex-puolisoni ja sukulaisteni kanssa juttelen välillä. Työkavereita on, mutta heidän kanssa puhutaan lähinnä työasioista ja etätöitä tehdään paljon, joten en heitäkään kovin usein näe.

Vierailija
17/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitus että pimppiä jaetaan ilmaiseksi, niin alkaa löytyä kavereita matkaseuraksi.

En halua tulla hyväksikäytetyksi, enkä usko, että miehetkään sellaisesta aidosti nauttisivat. Hekin haluavat ihastua ja rakastua ennen seksin harrastamista. En halua mitään irtosuhteita, vaan unelmissani saisin oman rakastetun/puolison ja mieluusti muutamia kavereita.

Vierailija
18/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaveritkaan eivät korvaa sitä, että kaipaisin tosiaan rakkauttakin elämääni.

Vierailija
19/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy treffeillä? Laita deitti- ilmoitus ja käy treffeillä vaikka joka päivä.

Vierailija
20/24 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on 100% oman pääsi sisällä eikä sitä kukaan muu pysty ratkaisemaan.

Ihanan umpimielinen kommentti! Ihan kaikki asiat, joita ihmiset pyörittelevät päässään, on syytä siellä pitää, kun eihän niitä muut ratkaise. Keskustelu - so last season. Etenkin keskustelupalstalla se pitäisi sakon uhalla kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän