Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jännitän vastatarjouksen hyväksymistä
19.05.2018 |
Olen tinkinyt kauppahinnasta kuutisen tonnia pois, enempää ei kuulemma pysty laskemaan. Eniten huolettaa että teenkö huonon sijoituksen ostamalla tuon asunnon. Mistä voin aavistaa onko kauppa huono vai ei? Mitenkään törkeän kallis tuo ei ole joten lähinnä kymppitonneista kyse jollei talous satu kyykkäämään kunnolla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja siis omaan käyttöön tulee mutta emme todennäköisesti asu tuossa montaa kymmentä vuotta.
Ap