Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aiotko laittaa ylioppilaslakin päähäsi vappuna jos miehesi ei ole ylioppilas?

Vierailija
25.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollaan miehen kanssa molemmat ylioppilaita ja maisterin paperitkin taskussa. koko lätsä on jotenkin tosi huvittava ja tunnen itseni ihan idiootiksi se päässä taapertaessani.. lakki jäänyt kotiin jo kymmenenä vappuna ja jää nytkin.

Vierailija
2/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että sille tulee paha mieli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä. Eikä mieskään, vaikka silläkin on lakki.

Vierailija
4/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi minä en saisi olla " ylpeä" suorituksestani. Se kun ei ole mieheltäni pois ja hänellä olisi ollut mahdollisuus käydä myös lukio mutta valitsi toisin.

Vierailija
5/5 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena pidettiin, mutta ei enää vuosiin. Itse asiassa en edes tiedä missä koko lakki on. Lapset on joskus niitä kyselleet, pitäis varmaan kaivella esille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi