hui naapurin kakarat pihassa t-paidoilla,ei ihme jos räkä valuu
Kommentit (12)
samoin voin vielä kesän alussa kävellä ulkona toppatakki päällä eikä tule kuuma. Voin myös talvella kovillakin pakkasilla kävellä ohut kevättakki auki eikä ole kylmä.
En tiedä olenko sitten jotenkin erikoinen.
voisin siis periaatteessa olla koko vuoden samoilla vaatteilla ilman että minulla olisi liian kylmä tai kuuma.
vaan kyllä normaalit kevätvaatteet ja hattu+käsineet tarttee vielä.
Ovat jo mielestäni sen ikäisiä, että kyllä itse tietävät koska on liian kylmä/kuuma. Eikä meillä ole pahemmin sairasteltu. Molemmilla tasan yksi poissaolopäivä koulusta.
En oikein jaksa uskoa paleltumisen aiheuttavan sairautta ilman sitä pöpöä. Limakalvoista ehkä vähän vastustuskyky pienenee, mutta ei siitä sairaaksi tule.
Hänen poikansa näkyi ottavan isästään mallia =)
huuteli myös eilen ulok-ovelta: " äiti, voinko laittaa shortsit?" Justiin olin viisi minuuttia aiemmin komentanut pistämään vielä takin päälle... =)
vilustuminen on virustauti, johon lämpötila ei vaikuta yhtään.
Taidatte kaikki olla 50-lukulaisia
Tuossa auringonpaisteessa, tuulettomalla takapihalla tarkenin itsekin ihan hyvin t-paidassa. Varsinkin kun vähän jotain touhuskeli.
Eli kulkee kylmilläkin ilmoilla tosi vähillä vaatteille eikä ole koskaan sairaana kuin taas häne nuoremmat sisarukset sairastavat joilla vaatetta enemmän aina päällä.
Munkin pojalle oli naurettu kun sillä oli vielä eilen tarhassa pipo päässä.Mut se on koko ajan muutenkin sairaana,ei viittis liian aikasin noita vaatteita vähentää....