Juhannus veikkaus!
Juhannus lähestyy! On aika veikata. Mitäpä veikkaatte, montako hukkuu tänä Juhannuksena?
Meneekö useampi kuin 10? Jos tarkastellaan viimeisen 10 vuoden tilastoja, on kymppi paukkunut enää vain kerran, vuonna 2021 komealla lukemalla 14 ! Sen sijaan, edes viiden ylittyminen ei näytä kovin todennäköiseltä.
Veikkauksia???
Kommentit (30)
Pistetään täysi tusina.
Viikonlopuksi on luvattu lämmintä.
Helteet tulossa. Viina ja bisse tulee maistumaan. Sitten tulee veneessä pissihätä ja sepalus auki veteen hirveessä ördekännissä. 21 menee.
Mitään ei ole opittu eikä tulla oppimaankaan.
Osanotto jo etukäteen. Eihän se mukavaa ole kun perheen isäntä lähtee ennenaikojaan.
Ei saisi nauraa, mutta tämä upposi mun mustaan huumoriin.
Vierailija kirjoitti:
Pistetään täysi tusina.
Viikonlopuksi on luvattu lämmintä.
Rohkea veikkaus. Mutta sääennustukset kyllä puoltaisi sitä, että tällainen lukema voi olla ihan mahdollinen. Sää vaikuttaa kyllä paljon. Valistuneen arvion antamiseksi pitäisi kyllä muistaa millaiset ilmat oli kunakin Juhannuksena. Bodycount on vaihdellut viimeisen 10 vuoden aikana aika paljon.
Ai tämäkin aloitus on kakkosversio tästä aiheesta. Koska minun aiempaa kommenttia ei kerran ole mukana.
Intuitioni sanoo mulle että 9. Huumorini on mustaa, mutta maailmankuvani valoisa.
Pidetään huoli itsestä ja myös läheisistä ja voimme yhdessä kaikki rukoilla että vältytään vaaratilanteilta. Herra meitä varjelkoon.
Jos pojat pelaavat pallopelejä vedessä... sanotaan tosiaan 12–13.
Se on se juhannus sellainen peikko, että se keikuttelee veneet nurin. Juhannuksen uhrit..
Juhannus tarttuu jalkaan ja vetää syvemmälle.
Mä veikkasin meidän työpaikan veikkauksessa seitsemää. Laitetaan se sama tännekin. Täältä ei taida viinapulloa voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Helteet tulossa. Viina ja bisse tulee maistumaan. Sitten tulee veneessä pissihätä ja sepalus auki veteen hirveessä ördekännissä. 21 menee.
Mitään ei ole opittu eikä tulla oppimaankaan.
Osanotto jo etukäteen. Eihän se mukavaa ole kun perheen isäntä lähtee ennenaikojaan.
Hukkuneiden sukupuolijakaumaa on muuten alettu kirjata vuodesta -85 lähtien. Mieshenkilöillä on tässä selkeä johtoasema.
Rohkeimmille veikkaajille, jotka ovat heittäneet arvioita kolmannelle kymmenelle nousevasta saldosta. Ei liene ihan epärealistista sekään. Löytyi pidemmälle ulottuvaakin tilastotietoa. Viimeksi yllettiin 20:n komeaan lukemaan niinkin hiljattain kuin 1999. Ja 70-luvulla useamman kerran. Kyllä 70-luvulla oli kova meininki 💪
"Viimeksi yllettiin 20:n komeaan lukemaan"
🤭
Neljä on kai aika hyvä keskiarvo. Joten neljä on oma veikkaukseni
Kai joku känniääliö hukkuu. En lähe veikkaa montako mutta olen itse pelastanut joskus 2 miestä hukkumasta. Olivat kalassa ja tulin paikalle sattumalta itse veneelläni. Mun buster veneessä oli tikapuut joten ne pääsi kiipeämään veneeseeni. Toinen miehistä oli tuhannen kännissäkin.
Ei kun ihan oikeesti: Laittakaa hyvät ihmiset ne liivit päälle!
4 hukkuu. Ihmiset jo oppineet varomaan.
6