Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempiosaisten ei kuulu elättää köyhiä

Vierailija
19.05.2018 |

Jokainen tulee toimeen itsekseen, niin on parempiosaistenkin pitänyt tulla ja hankkia vaurautensa ahkeruudella ja raatamalla selkä verissä. Silti tämä sosialistinen kommunistivaltio varastaa meidän raskaan työn raatajirn rahat verottamalla ja antavat niille jotka eivät jaksa liikauttaa sormeaakaan tehdäkseen jotain elämänsä eteen. Ei tämä näin toimi, verotus vedetty tappiin ja valtion pamput on koura ojossa vaatimassa lisää. Kyllä hyväosaisellakin saa tulla mitta vastaan.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs se suomen kansalaissota saikaan 100 vuotta sitten alkunsa?

Punaisten isottelusta.

Vierailija
22/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä maksanut koulutuksestasi (peruskoulu, toinen aste ja korkeakoulu)? Oletko saanut lapsilisiä tai kodinhoidon tukea tai kelakorvauksia lääkkeistäsi ja lääkärikäynneistäsi? Jos olet, et voi väittää, että kaikki saavutuksesi ovat vain omaa ansiotasi. 

Opintotukea, asumistukea, sairaspäivärahaa, ansiosidonnaista, lomarahaa, lomaltapaluurahaa, lounas-liikunta-kulttuuriseteleitä? Osinkoja epäeettisistä sijoituksta? Maksatatko sijoitusasuntoa itsellesi vuokralaisella ja kelalla? Ikinä? Oletko varma että teet työsi niin pätevästi että ansaitset palkkasi vai loisitko työpaikallasi somettaen tai muuten tehottomasti esim. juoruten ja nostat siitä palkkaa? Oletko niin taitava että tosiaan ansaitset palkkasi joka sentin vai pidetäänkö sinua työssäsi vain säälistä/tottumuksesta? Jotkut myös saavat aikuisena hyvät tuet opiskeluihin ja vuorotteluvapaisiin. Miksi vain sairaita ja työttömiä osoitellaan sormella? Aika monet suomalaiset saavat ilmaisina juttuja joiden eteen ei tarvitse tehdä mitään.

Itse en ole ikinä saanut esim. mitään lomarahoja ja saikutkin olen omaan pussiin tehnyt. Opintotukikin katkaistiin heti alkuunsa. Useiden tuhansien opinnot kustansin itse.

Nyt olin ensin sairas ja nyt työtön ja ekaa kertaa saan tuloja muualta kuin itseltäni. Kyllästyttää nuo loispuheet. Veroja olen maksanut varmasti enemmän kuin olen korvauksia saanut sairastaessani. Miksi ette sano suoraan että toivotte eutanasiaa meille, eipä varmaan kaukana ole sekään päivä. Politiikka alkaa lähestyä likvidointiaikoja.

Onko sinusta itsestäsi todellista hyötyä yhteiskunnalle? Teetkö mitään muiden eteen vaan vain ajat omia etujasi? Tuhoatko luontoa ja eläimiä välinpitämättömyydelläsi? Onko työsi ja ammattisi todella millään tasolla hyödyllinen eli ansaitsetko oikeasti ja moraalisesti tulosi joilla rehvastelet? Moni tekee arvokasta auttamistyötä ilmaiseksi, he ovat arvokkaampia kuin joku trendiammatissa oleva joka tienaa hulluna mutta jonka työllä ei ole oikeasti mitään arvoa. Ihmisarvo ei määräydy sen mukaan kuinka vauras on, mielestäni kokonaisuutta tulee katsoa koko planeetan tasolta, miten hyödyllinen/vahingollinen olet koko planeetalle! Mielestäni ihmisille voisi maksaa tuloa sen verran miten hyödyllinen hän on yhteiskunnalle ja planeetalle ja kuinka paljon tekee yhteiseksi hyväksi. Sen sijaan veroja pitäisi maksaa sen mukaan kuinka vahingollinen on esim. lentely, lihansyönti, autoilu jne,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman mahtunee joka tapauksessa muitakin maita kuin Suomi ja Venäjä siihen väliin.

Kyllä, mutta jostain syystä Suomen oloista valittavat eivät hakeudu muihin maihin, vaikka heillä olisi koulutus ja täysi mahdollisuus työllistymiseen. 

Se tässä valittamisessa ihmetyttää, joskin luulen että syykin siihen on selvä. Suomessa elämä on monin tavoin helppoa verrattuna esimerkiksi tähän Keski-Eurooppaan, missä itse työskentelen. Täällä esimerkiksi työelämä on paljon vaativampaa kuin Suomessa. Koko elämän joutuu pyhittämään työlle, jotta pärjäisi. Silti elintaso ei ole käytännössä sen korkeampi kuin Suomessakaan, koska kaikista palveluista joutuu maksamaan ja kaikki on kallista, mm. lastenhoito.

Minä olen täällä puolisoni vuoksi. Tervetuloa kokeilemaan. Maailma on hyvin monille avoin. Pakko ei ole Suomeen jäädä.

Kokemuksesi on omasi, minulla on tyystin erilainen.

Kokonaisveroaste on Suomessa maailman huippua, käänteisesti se on siis lähes jokapuolella muualla Suomea matalampi, tai huomattavasti matalampi. Eli nettotulot ovat muualla Suomea suuremmat koska brutto on hyvin usein suurempi ja ansiotulovero pienempi. Pääomatuloja ja osinkoja verotetaan Suomessa koviten EU:ssa.

On totta että jotkin palvelut kuten vaikka lastenhoito on muualla Suomea paljon kalliimpaa, toisaalta rahalle saa usein enemmän vastinetta. Ja jos haluaa hoitaa lapsensa kotona, perheverotus ja Suomea suuremmat lapsilisät ovat avuksi hyvin monessa maassa juurikin Keski-Euroopassa.

Kulutustavarat ja ruoka ovat muualla huomattavsti halvempia kuin Suomessa, kiitos matalampien alvien, suurtemman kulutuskysynnän ja vaikkapa autoveron puuttumisen. Kaiken kaikkiaan, ostovoima taitaa Suomea heikompaa EU:ssa olla vain Tanskassa ja Belgiassa. Toki tämä järjestys vaihtelee vuosittaisissa mittauksissa, joitakin vuosia sitten ostovoima oli huonoin Suomessa. Mutta siis joo, kokeiltu on elämää muualla ja todettu sen olevan taloudellisesti todella paljon vauraampaa mm. keskisessä Euroopassa, meidän perheen Suomeen toi takaisin ihmisten vähyys, selkeät neljä vuodenaikaa ja puhdas luonto. Mutta se saattaa taas lähtö olla edessä jos seuraavissa vaaleissa hallitukseen äänestetään kateuspuolue dwmarit. Sen jälkeen Suomen talouskasvu pysähtyy kuin seinään, ja monen on pakkokin lähteä työnhakuun Suomen ulkopuolelle.

PS Jos haluat Suomessa tienata vuodessa luokkaa 100-150k€ brutto, ei se löysäilemällä täälläkään irtoa vaan vaatii todella pitkää viikkoa, ahkeruutta ja paneutumista. Sekä enemmän tai vähemmän Aina valmis -asennetta.

Kokonaisveroasteessa ei merkittävää eroa eri Pohjoismaiden välillä. Ruotsissa hieman Suomea alempi, Tanskassa korkeampi.

Pohjoismainen yhteiskuntamalli perustuu melko korkeaan veroasteeseen.

Listaamattomien yritysten osalta pääomatulojen verotus ei ole Suomessa mitenkään erityisen kovaa.

Yhteisöverotus on myös Suomessa huomattavan matala.

Vierailija
24/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on että köyhät ja tyhmät tosiaan luulee, että rikkaat raataa niska limassa. Eihän ne hahmota asioita, eikä niille kerrota. Rikas voi ihan valita työmääränsä. Ei kukaan tee pitkään 14 h päivässä. Ellei ole köyhä ja epäonnistunut yrittäjä = ei rikas.

Vierailija
25/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap töitä pimeänä.

Vierailija
26/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä maksanut koulutuksestasi (peruskoulu, toinen aste ja korkeakoulu)? Oletko saanut lapsilisiä tai kodinhoidon tukea tai kelakorvauksia lääkkeistäsi ja lääkärikäynneistäsi? Jos olet, et voi väittää, että kaikki saavutuksesi ovat vain omaa ansiotasi. 

Opintotukea, asumistukea, sairaspäivärahaa, ansiosidonnaista, lomarahaa, lomaltapaluurahaa, lounas-liikunta-kulttuuriseteleitä? Osinkoja epäeettisistä sijoituksta? Maksatatko sijoitusasuntoa itsellesi vuokralaisella ja kelalla? Ikinä? Oletko varma että teet työsi niin pätevästi että ansaitset palkkasi vai loisitko työpaikallasi somettaen tai muuten tehottomasti esim. juoruten ja nostat siitä palkkaa? Oletko niin taitava että tosiaan ansaitset palkkasi joka sentin vai pidetäänkö sinua työssäsi vain säälistä/tottumuksesta? Jotkut myös saavat aikuisena hyvät tuet opiskeluihin ja vuorotteluvapaisiin. Miksi vain sairaita ja työttömiä osoitellaan sormella? Aika monet suomalaiset saavat ilmaisina juttuja joiden eteen ei tarvitse tehdä mitään.

Itse en ole ikinä saanut esim. mitään lomarahoja ja saikutkin olen omaan pussiin tehnyt. Opintotukikin katkaistiin heti alkuunsa. Useiden tuhansien opinnot kustansin itse.

Nyt olin ensin sairas ja nyt työtön ja ekaa kertaa saan tuloja muualta kuin itseltäni. Kyllästyttää nuo loispuheet. Veroja olen maksanut varmasti enemmän kuin olen korvauksia saanut sairastaessani. Miksi ette sano suoraan että toivotte eutanasiaa meille, eipä varmaan kaukana ole sekään päivä. Politiikka alkaa lähestyä likvidointiaikoja.

Onko sinusta itsestäsi todellista hyötyä yhteiskunnalle? Teetkö mitään muiden eteen vaan vain ajat omia etujasi? Tuhoatko luontoa ja eläimiä välinpitämättömyydelläsi? Onko työsi ja ammattisi todella millään tasolla hyödyllinen eli ansaitsetko oikeasti ja moraalisesti tulosi joilla rehvastelet? Moni tekee arvokasta auttamistyötä ilmaiseksi, he ovat arvokkaampia kuin joku trendiammatissa oleva joka tienaa hulluna mutta jonka työllä ei ole oikeasti mitään arvoa. Ihmisarvo ei määräydy sen mukaan kuinka vauras on, mielestäni kokonaisuutta tulee katsoa koko planeetan tasolta, miten hyödyllinen/vahingollinen olet koko planeetalle! Mielestäni ihmisille voisi maksaa tuloa sen verran miten hyödyllinen hän on yhteiskunnalle ja planeetalle ja kuinka paljon tekee yhteiseksi hyväksi. Sen sijaan veroja pitäisi maksaa sen mukaan kuinka vahingollinen on esim. lentely, lihansyönti, autoilu jne,

Selitätkö mulle logiiikan miten talouskasvu tyssäisi demarien hallitukseen nousuun? Kiinnostaisi varmaan monia muitakin.

Ihan oikeastiko joku tekee muuttopäätöksen jonkun hallituksen kokoonpanon perusteella? :D

Vierailija
27/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset taas palstailee.

Kyllä terveen ihmisen voi ajatella olevan vastuussa toimeentulostaan muutenkin kuin olemalla kokoomuslainen. Nyky-Suomi on aivan viturallaan eläteiksi totutettujen ihmisten kanssa, jotka kuvittelevat että heillä on pelkkiä oikeuksia eikä yhtään velvollisuuksia.

Vierailija
28/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valtio ei huolehtisi myös köyhemmistä niin ei ne rikkaat kaduille uskaltaisi astua. Siellä olisi viidakon lait.

Ja yksi kaunis päivä sinäkin ap voit olla köyhä. Muuttuuko sitten mielipiteet?

Sitä nopeammin ap:stä tulee sellainen kun on porukkaa jolla ei ole mitään hävittävää kuten hän kaavailee.

Vierailija
29/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdotettu että ay-kassojen rahat annetaan työttömille

Vierailija
30/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset taas palstailee.

Tunnistan entisen ajatusmaailmani. Nykyisin lukeudun luuserikategoriaan ikäni takia. En olisi ikinä kauppiksen käyneenä kuvitella että minua ei tarvita, ja että sen takia haukutaan loiseksi ja luuseriksi. 

Tervetuloa nuoret ja koulutetut, täällä työttömien sankassa joukossa riittää tilaa ajan myötä.

Vierailija
31/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se siinä mielessä että kenellä tahansa on oikeus ja mahdollisuus Suomessa noihin asioihin. Opintoja ei ole yksikään suomalainen maksanut itse enempää kuin toinenkaan. Ero tulee siitä että jotkut jaksaa opiskella ja toiset ei.

Vierailija
32/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö mulle logiiikan miten talouskasvu tyssäisi demarien hallitukseen nousuun? Kiinnostaisi varmaan monia muitakin.

Ihan oikeastiko joku tekee muuttopäätöksen jonkun hallituksen kokoonpanon perusteella? :D

Talous(kasvu) perustuu luottamukseen. Siksi.

Ilman muuta menestyjiä rankaiseva hallitus ajaa menestyjiä ulos maasta, niin yrityksia kuin yksityisiä ihmisiäkin.

Vierailija
33/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tulee toimeen itsekseen, niin on parempiosaistenkin pitänyt tulla ja hankkia vaurautensa ahkeruudella ja raatamalla selkä verissä. Silti tämä sosialistinen kommunistivaltio varastaa meidän raskaan työn raatajirn rahat verottamalla ja antavat niille jotka eivät jaksa liikauttaa sormeaakaan tehdäkseen jotain elämänsä eteen. Ei tämä näin toimi, verotus vedetty tappiin ja valtion pamput on koura ojossa vaatimassa lisää. Kyllä hyväosaisellakin saa tulla mitta vastaan.

"Vauraus" on hankittu toisia hyväksikäyttämällä.

En arvosta.

Olen käynyt koulut ja aloittanut pohjalta edeten nykyiseen työhön. Olen säästänyt palkastani ja jättänyt matkat tekemättä ja romut ostamassa. Ketä olen käyttänyt hyväksi?

Vierailija
34/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman mahtunee joka tapauksessa muitakin maita kuin Suomi ja Venäjä siihen väliin.

Kyllä, mutta jostain syystä Suomen oloista valittavat eivät hakeudu muihin maihin, vaikka heillä olisi koulutus ja täysi mahdollisuus työllistymiseen. 

Se tässä valittamisessa ihmetyttää, joskin luulen että syykin siihen on selvä. Suomessa elämä on monin tavoin helppoa verrattuna esimerkiksi tähän Keski-Eurooppaan, missä itse työskentelen. Täällä esimerkiksi työelämä on paljon vaativampaa kuin Suomessa. Koko elämän joutuu pyhittämään työlle, jotta pärjäisi. Silti elintaso ei ole käytännössä sen korkeampi kuin Suomessakaan, koska kaikista palveluista joutuu maksamaan ja kaikki on kallista, mm. lastenhoito.

Minä olen täällä puolisoni vuoksi. Tervetuloa kokeilemaan. Maailma on hyvin monille avoin. Pakko ei ole Suomeen jäädä.

Kokemuksesi on omasi, minulla on tyystin erilainen.

Kokonaisveroaste on Suomessa maailman huippua, käänteisesti se on siis lähes jokapuolella muualla Suomea matalampi, tai huomattavasti matalampi. Eli nettotulot ovat muualla Suomea suuremmat koska brutto on hyvin usein suurempi ja ansiotulovero pienempi. Pääomatuloja ja osinkoja verotetaan Suomessa koviten EU:ssa.

On totta että jotkin palvelut kuten vaikka lastenhoito on muualla Suomea paljon kalliimpaa, toisaalta rahalle saa usein enemmän vastinetta. Ja jos haluaa hoitaa lapsensa kotona, perheverotus ja Suomea suuremmat lapsilisät ovat avuksi hyvin monessa maassa juurikin Keski-Euroopassa.

Kulutustavarat ja ruoka ovat muualla huomattavsti halvempia kuin Suomessa, kiitos matalampien alvien, suurtemman kulutuskysynnän ja vaikkapa autoveron puuttumisen. Kaiken kaikkiaan, ostovoima taitaa Suomea heikompaa EU:ssa olla vain Tanskassa ja Belgiassa. Toki tämä järjestys vaihtelee vuosittaisissa mittauksissa, joitakin vuosia sitten ostovoima oli huonoin Suomessa. Mutta siis joo, kokeiltu on elämää muualla ja todettu sen olevan taloudellisesti todella paljon vauraampaa mm. keskisessä Euroopassa, meidän perheen Suomeen toi takaisin ihmisten vähyys, selkeät neljä vuodenaikaa ja puhdas luonto. Mutta se saattaa taas lähtö olla edessä jos seuraavissa vaaleissa hallitukseen äänestetään kateuspuolue dwmarit. Sen jälkeen Suomen talouskasvu pysähtyy kuin seinään, ja monen on pakkokin lähteä työnhakuun Suomen ulkopuolelle.

PS Jos haluat Suomessa tienata vuodessa luokkaa 100-150k€ brutto, ei se löysäilemällä täälläkään irtoa vaan vaatii todella pitkää viikkoa, ahkeruutta ja paneutumista. Sekä enemmän tai vähemmän Aina valmis -asennetta.

Kokonaisveroasteessa ei merkittävää eroa eri Pohjoismaiden välillä. Ruotsissa hieman Suomea alempi, Tanskassa korkeampi.

Pohjoismainen yhteiskuntamalli perustuu melko korkeaan veroasteeseen.

Listaamattomien yritysten osalta pääomatulojen verotus ei ole Suomessa mitenkään erityisen kovaa.

Yhteisöverotus on myös Suomessa huomattavan matala.

Puhe oli Keski-Euroopasta, ei pohjoismaista.

Vierailija
35/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkokapitalismi on oikea tie!

Vierailija
36/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on että köyhät ja tyhmät tosiaan luulee, että rikkaat raataa niska limassa. Eihän ne hahmota asioita, eikä niille kerrota. Rikas voi ihan valita työmääränsä. Ei kukaan tee pitkään 14 h päivässä. Ellei ole köyhä ja epäonnistunut yrittäjä = ei rikas.

Aivan totta kun on tenyt itse yksityisyrittäjänä projekteja Suomessa, tämän huomaa. Köyhällä ei ole varaa palkata ollenkaan. Keskituloisella ei ole aikaa valvoa työtäsi. Korkeammalla keskitulolla on aikaa valvoa sinua kun voivat itse vaikuttaa työaikoihinsa ja järjestellä asiansa niin että voivat valvoa, mutta tekevät ylitöitä saadakseen maksettua palkkiosi, ilman että se vaikuttaa perheen normaaleihin tuloihin. Oikeasti rikkailla ei ole mitään muuta tekemistä kun valvoa työtäsi ja kysellä niitä näitä ja pummailla röökiä sinulta.

Vierailija
37/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sanomaan tuo päin naamaa niin löydät itseni teho-osastolta.

Vierailija
38/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et vaan tajua että sinä olet hyötynyt enemmän meidän järjestelmästä kuin vähätuloinen. Järjestelmä ei ole luonnontilassa vaan keinotekoinen ja siksi se aina suosii jotakin väestönosaa. Sinä kuulut niihin joiden ominaisuudet ja teot ovat hyödyttäneet sinua enemmän kuin vähätuloista. Todenäköisesti olet opiskellut enemmän ja siksi saanut enemmän ilmaista koulutusta ym.

Maailma ei ole läheskään täydellinen ja täällä pärjää tyhmät ihmiset koska tyhmät ovat enemmistössä ja ovat saaneet luoda maailmasta heille hyvän paikan demokratian avulla. Maailma olisi paljon kehittyneempi jos tyhmät ja siis enemmistön etua ei tarvitsisi ottaa huomioon.

Maailma ei ole lähelläkään valmista. Täällä esim. maksetaan joillekin 18 vuotiaille miljoonapalkkaa siitä että ne hakkavat jotain pelivälinettä maaliin ja sitten kaikki vapaa-aikansa vemputtavat pleikkaria.

Maailma on paljon parempi paikka kun lahjakkaalle 18vuotiaalle maksetaan miljoonapalkkaa siitä että hän on hyvä jossain tärkeässä, vaikka luonnontieteessä.

Valitettavasti näitä lahjakkuuksia ei välitetä löytää eikä heille löytyisi sellaista palkkaa. Jos olisin Bill Gates tms. loisin rahoillani nuorille fysiikan ammattilaisliigan jonka voittaja saisi miljoonapalkkaa ja yritykset saisivat lahjakkaita työntekijöitä.

Vierailija
39/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi pitäisi tuo hallitus kaataa ja tilalle virkamieshallitus. Nyttenhän yhteiskunnan varoista päättää omaneduntavoittelijat, hyvävelikerholle kähmitään kaikki.

Kiirreellä ollaan yksityistämässä kaikkea, jotta yhteiskunnan varat valuu suuryrittäjien taskuihin ja veroparatiiseihin. Hallituksessa kekkuloivat eliitin sätkynuket ovat toki osingoilla.

Ahneus ja oman navan tuijottamnen tuhoaa kaiken.

Kun yhteiskunnan varat suunnataan oikein, riittää raha tarpeelliseen.

Työttömyystilastoista sietäisi siivota mm. työkyvyttömät eläkkeelle.

Vierailija
40/54 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin juuri eilen erään kaverini kanssa.

Hän kertoi, että eräällä rikkaalla sijoittajalla on tässä kaupungissa muutamia asuntoja, joita vuokraa. Myös varmaan muissakin paikoissa.

Asunoissa on puutteita ja korjattavaa ja kun vuokralainen vuokratessaan ko. asunnon kysyy korjataanko puutteet tai saako itse korjata jos vuokranantaja hankkii tarpeet, niin maireasti lupaa.

Mutta kun sitten alkaa kyselemään asiasta niin ei edes vastaa puheluihin eikä sähköpostiviesteihin.

Hän ei ole tavoitettavissa. Joku muu (tuttava tms.) sitten joskus vastailee, mutta ei "tietenkään" tiedä luvatuista asioista mitään.

Eli vuokraa huonokuntoista asuntoa hyvällä vuokralla eikä ole tarkoitustakaan korjata asuntoa.

Ottaa vuokralaisiksi sentyyppisiä ihmisiä, eli esim. köyhiä, joiden on usein pakko ottaa asunto kuin asunto vastaan.

Vaikka yksi vuokralainen lähtee niin tilalla on toinen jolle lupaa samat,  katteettomat asiat.

Mielestäni on huonompiosaisten hyväksikäyttöä ja rikastua heillä.

Joku nyt tietysti täällä sanoo, että eihän köuhän tarvitsekaan asua hyväkuntoisessa asunnossa, jonka "me veronmaksajat" maksamme. Jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi