Mies ei tee mitään fyysistä... lähestyäkseen
Olen tapaillut muutamia kertoja miestä jonka alunperin " tapasin " treffipalstalla.
Mies teki aloitteen. Meillä synkkaa aika kivasti ja on ollut mukavia treffejä. Kestävät aina tunteja . Mies myös viestittelee lähes päivittäin, toki minäkin sen aloitan välillä mutta pääsääntöisesti mies on aktiivisempi.
Vaikuttaa erittäin rehelliseltä ja ns luonnolliselta kaikin puolin. Nyt mua on vaan jo vähän alkanut häiritä se ettei mitään ns fyysistä ole vieläkään tapahtunut välillämme... ja en tiedä kauanko tätä enää kestän. Olen tottunut toisenlaisiin miehiin, sellaisiin jotka uskaltaa tehdä sen aloitteen ja näin... tosin liika innokkuuskaan ei ole hyvä ja se kertoo usein vain siitä että ollaan seksin perässä, mutta....niin en mä tosiaan nyt tiedä mitä tästä miehestä ajatella. Ehkä mä kutsun sen seuraavaksi kotiini ja käyn kimppuun ? :D
Mutta kun ajattelen kyllä ja haluaisin että mies uskaltaisi tehdä aloitteen tässä asiassa....
Onko se vaan niin pahuksen ujo vai mitä tää on... ja jos on niin ehkä hän ei sit kuitenkaan ole sopiva mulle :(
Kommentit (32)
Nainen on pelle ei uskalla tehdä itse mitään ja olettaa mieheltä kaiken!
Sano: 'Höpsis, hassu, sehän on ihan luonnollista'.
Se on hyvä aloitussiirto ja-repliikki.
Mä olen kiltti mies. Mun säännöt menee tässä. Ensitreffeillä korkeintaan suudelma, mutta ei pakollinen. Seuraavalla tapaamiskerralla jos en ole suudellut naista ensimmäisellä tapaamiskerralla nainen 80% tapauksista suudellut minua. Jos olen kiintynyt naiseen niin kolmannella tapaamiskerralla olen valmis harrastamaan seksiä, mutta en odota kuitenkaan, että seksiä pitäisi saada. Parasta se on kun tapahtuu spontaanisti ja molemmilla oikeesti tekee mieli niin, että vaatteet suunnilleen repeää molempien päältä.
Miehiä syyllistetään seksuaaliseta käytöksestä niin paljon ja joka rintamalta, että toisille pitäisi olla päivänselvät merkit sun haluista. Itsekin olin nuorena vähän samanlainen, kuin kuvaamasi mies. En vaan halunnut rikkoa naisen fyysistä koskemattomuutta, se kun on niin suuri synti. Paranin kyllä muutaman naisen tilitettyään turhautumisestaan aloitteettomuuteeni ja kokemuksen kartuttua tilanteita oppi lukemaan paremmin.
Jos et halua tehdä itse aloitetta, niin jos nyt vaikka kokeilisit jotain vihjailla viestien välityksellä tai muuten käyttäytyä seksuaalisesti avoimemmin. Ihan suoraankin voit vaikka sanoa, että olisi tehnyt mieli suudella sua eilen kun istuttiin vierekkäin, tai jotain vastaavaa. Eiköhän sen pitäisi tuosta viimeistään tajuta...
Pyydät kotiisi iltapalalle ja pyllistelet hänen edessään asioita touhuten hädin tuskin vesirajaan yltävässä minihameessa ja stringeissä. Ihme jos mies ei innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavanlaisille miehille vinkki : jos olet romanttisesti kiinnostunut naisesta niin tee aloite. Edes niillä neljänsillä, viidensillä treffeillä viimeistään !
En taida tehdä, jos sillä saa aloittajan kaltaiset vanhanaikaiset naiset suodatettua pois
Ensin ollaan vaatimassa vankeusrangaistuksia jos naista lähestyy ilman kirjallista sopimusta. Seuraavaksi ihmetellään miksi miehet on vähän varautuneita lähestymään.
😃
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole mitenkään nyt kyse siittä etten voisi.. mutta kun en halua. Tiiän kokemuksesta että liian kiltti mies ei mulle vaa sovi. :( ja siksi sen pitäisi kyetä tekeen se aloite. :(
Ja mies ei halua tulla leimatuksi vain seksin perässä juoksijaksi. Tiedätkö miten helposti miehen maine tänä päivänä loataan? Joka viikko saa lukea miten miehet ei toivotusti lähestyy naisia. Nämä kääntyvät nopeasti puheissa ahdisteluksi. Ahdistelu ja raiskaussyytteitä on lehdissä vähän väliä ja joka paikassa korostetaan miten pitää olla suostumus ennen mitään toimintaa. Nykyään myös vääristä raiskaussyytöksistä uutisoidaan. En tarkoita että mies pelkäisi saavansa sinulta raiskaussyytteen vaan että kyllä nämä lisäävät varovaisuutta. Moni mies haluaa nykyään nähdä selkeän vihjeen naiselta ennen kuin tekee aloitetta.
Aloittaja kirjoitti:
Toivottavasti ei halua....sotii periaatettani vastaan pahasti. En ikinä ole näin pitkään tosiaan vielä treffaillut ilman yhtäkään suudelmaa edes... ollaan aina nähty ns julkisella paikalla mut olis ollut tilaisuuksia vaikka nyt ottaa kädestä . Ääh en vaa koskaan löydä sitä sopivaa välimuotoa... aloitteellista miestä joka kutenkin on VAIN minusta kiinnostunut. Pelimiehiä tai nössöjä, siinä loistavat vaihtoehdot:(
Samalla logiikalla miesten vaihtoehdot naisten suhteen ovat joko koko kylän polkupyörä tai lahna.
Joo, pienet sessiot päälle vaan..