Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee mitään fyysistä... lähestyäkseen

Vierailija
19.05.2018 |

Olen tapaillut muutamia kertoja miestä jonka alunperin " tapasin " treffipalstalla.
Mies teki aloitteen. Meillä synkkaa aika kivasti ja on ollut mukavia treffejä. Kestävät aina tunteja . Mies myös viestittelee lähes päivittäin, toki minäkin sen aloitan välillä mutta pääsääntöisesti mies on aktiivisempi.
Vaikuttaa erittäin rehelliseltä ja ns luonnolliselta kaikin puolin. Nyt mua on vaan jo vähän alkanut häiritä se ettei mitään ns fyysistä ole vieläkään tapahtunut välillämme... ja en tiedä kauanko tätä enää kestän. Olen tottunut toisenlaisiin miehiin, sellaisiin jotka uskaltaa tehdä sen aloitteen ja näin... tosin liika innokkuuskaan ei ole hyvä ja se kertoo usein vain siitä että ollaan seksin perässä, mutta....niin en mä tosiaan nyt tiedä mitä tästä miehestä ajatella. Ehkä mä kutsun sen seuraavaksi kotiini ja käyn kimppuun ? :D
Mutta kun ajattelen kyllä ja haluaisin että mies uskaltaisi tehdä aloitteen tässä asiassa....
Onko se vaan niin pahuksen ujo vai mitä tää on... ja jos on niin ehkä hän ei sit kuitenkaan ole sopiva mulle :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuksen korjaava...kunnolliselta piti lukea.. siis rehelliseltä ja kunnolliselta ei luonnolliselta!

Vierailija
2/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on epävarma fyysisen läheisyyden suhteen, huonoja kokemuksia tai kokemattomuutta. Paineet miehelle ovat paljon suuremmat, koska aktin toteutuksesta niin suuri osa on hänen toimintakyvystään kiinni. Anna aikaa, äläkä tee johtopäätelmiä ensimmäisten kertojen perusteella, kunhan sinne saakka pääsette. Mies voi olla herkkä ja epävarma siinä kuin nainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin haluaa, että sä teet aloitteen?

Vierailija
4/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite. Mies ei varmaan uskalla koska pelkää olevansa liian hätäinen ja saavansa näpeilleen.

Vierailija
5/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski?

Vierailija
6/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei halua....sotii periaatettani vastaan pahasti. En ikinä ole näin pitkään tosiaan vielä treffaillut ilman yhtäkään suudelmaa edes... ollaan aina nähty ns julkisella paikalla mut olis ollut tilaisuuksia vaikka nyt ottaa kädestä . Ääh en vaa koskaan löydä sitä sopivaa välimuotoa... aloitteellista miestä joka kutenkin on VAIN minusta kiinnostunut. Pelimiehiä tai nössöjä, siinä loistavat vaihtoehdot:(

Vierailija
7/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod ole läski . Uskoisin että viehättävä miehen silmissä, eikai se muuten jaksaisi ajella näihin tapaamisiin uudestaan ja uudestaan

Vierailija
8/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli alussa tuollainen. Sille pitää tehdä selväksi, että olet halukas niin sitten se vapautuu.

Vierailija
9/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että vientiä olisi muuallakin.

Vierailija
10/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sit pitää... onko se mies vapauduttuaan millainen? Siis sängyssä... mä haluan että se pystyy joskus ns vaan ottamaan... eikä niin että varovasti edetään.. toki sekin paikallaan välillä mut kyllä pitää olla spontaanisuuteenkin uskallusta...:(

Vierailija
11/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä ne naisetkin voi tehdä aloitteita, ei me missään 50-luvulla eletä.

Vierailija
12/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitenkään nyt kyse siittä etten voisi.. mutta kun en halua. Tiiän kokemuksesta että liian kiltti mies ei mulle vaa sovi. :( ja siksi sen pitäisi kyetä tekeen se aloite. :(

Vierailija
13/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kai tässä pitää alkaa Katteleen muualle. Huomasin viimeksi jo aavistuksen ärtyväni tästä tilanteesta. Ja sit alan ettiä lisää vikoja....:(

Vierailija
14/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlaisille miehille vinkki : jos olet romanttisesti kiinnostunut naisesta niin tee aloite. Edes niillä neljänsillä, viidensillä treffeillä viimeistään !

Vierailija
15/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutele sitä. Tyhmää olisi antaa periksi nyt vain koska "liian kiltti"... avaa edes vähän omaa ajatusmaailmaasi. 

(Mulla oli juuri tällainen, tapailtiin muutaman kerran ja pidettiin tiivisti yhteyttä, ja juuri kun ajattelin ettei mies varmaan ole kiinnostunut muusta kuin ystävyydestä, hän teki sen aloitteen. Muuten olisin tehnyt itse. Mies selitti, ettei ajatellut että _minä_ olin hänestä kiinnostunut koska olin hänen mielestään out of his league...)

Vierailija
16/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan miten haluat ja toivot suhteen etenevän. Älä pelaa mitään pelejä. Lopeta ihan kertakaikkiaan lopullisesti sellainen.

Voitte ihan avoimesti alkaa puhumaan keskenänne niin ei jää enää ikinä mitään epäselvää sen suhteen mitä toinen ajatelee.

Pyydä vaikka kylään illalla juomaana lasi viiniä ja katsomaan telkkaria. Eiköhän se siitä lähte vyyhti purkaantumaan hyvinkin nopeasti.

Vierailija
17/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Nainen haluaa läheisyyttä mutta ei tee siihen aloitetta?

Luultavasti mieskin haluaa mutta ei tiedä onko se toivottua, ehkä on ujo.

Ei kai koko suhde voi kaatua noin mitättömään asiaan..

Vierailija
18/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille mikään kelpaa?

Vierailija
19/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota reippaasti pientä harjoituspökittelyä leikisti, eiköhän se siitä. Pojalla on todennäköisesti vain liikaa  estoja

Vierailija
20/32 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujohan se. Voit suudella sen kummempia kyselemättä, kyllä se siitä sitten lämpenee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi