Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyy olla panematta treffien jälkeen?

Vierailija
19.05.2018 |

Moikka. Nyt tarvitsisin vähän luovuutta ja neuvoja, miten selviän tulevasta illasta. Tulossa siis treffit, ne kolmannet. Pidän tästä kaverista kovasti, ja olen itseasiassa odottanut tätä innolla. Aikaisemmin tällä viikolla kuitenkin ihana pettäjä-ex muistutti olemassa olostaan; sain tietää, että minulla on klamydia.

Nyt siis seksikiellossa muutaman viikon, eikä siinä mitään, mutta miten vitussa käsittelen asian jos seksi tuleekin treffikumppanin kanssa puheeksi?? Ei me niin hyvin tunneta, että voisin sen vaan suoraan heittää ilmoille. En keksi yhtään mitä tehdä! Poskihoitoakin mietin, mutta olen ihan varma, että se on mulla suussakin, joten en uskalla ottaa mitään riskejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole edes pakko harrastaa seksiä jo kolmansilla treffei etkä tarvi tekosyitä edes. Sanot että et ole vain valmis. Itseki nuorena tapailin nuorena vähintään kuukauden eli monta tapaamista ennenku annoin. Suuseksiä en ole antanu ku yhdelle ja ainoalle ihmiselle eli mun pitkäaikaiselle aviomiehelle. Se se vasta outoa olis ottaa suihin ja ei anna seksiä. Tai mistä mä tiedän mikä on nykymaailman meno nykyään ku saman kans ollu 12vuotta ehkä se on yleistäki nykyään :-D

Vierailija
2/4 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on moonikset ja et nyt just vaan pysty. Anna kuitenkin hänen ymmärtää että olet halukas sekstailemaan hänen kanssaan myöhemmin. Voit vaikka kysellä millaisen asuun hän haluaisi sinun pukeutuvan ja lupaat hankkia sellaisen seuraavaksi kerraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mitään tarvi selitellä! Ihme jutut teillä. Ehkei kannata ruveta valehteleen. Huono alku suhteelle.

Vierailija
4/4 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sun pitäis selittää jotain??!? Jos te ette edes hyvin tunne! Missä lukee että juuri nyt on pakko harrastaa seksiä, kolmansilla treffeillä? Ihan ihme touhua... Ei voi kun ihmetellä!