Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4751)

Vierailija
1661/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä eräässä aulapalveluitakin toimittavassa yrityksessa työskennellessäni oli pikkujouluaikaan kiusallisia tilanteita kun minulta kyseltiin paikkaa minne voisi vetäytyä intiimiin tunnelmiin jonkun kanssa. Edustamani firman motto oli aina: Asiakkaalle ei saa sanoa ei, ja asiakas on aina oikeassa.

Lisäksi monesti pyydettiin osallistumaan mukaan tai tiedusteltiin onko mahdollista projektikoodilla saada suuseksiä. Mitenköhän tuo olisi pitänyt laittaa laskutukseen...? Olisihan siitä ylitöinä ennen veroja tullut jopa 13e / tunti :D

Vierailija
1662/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen piti selittää monen monta kertaa uutta sähköpostitiliä luovalle asiakkaalle, että siihen käyttäjätunnukseen ei saa laittaa välimerkkiä. Ei vaan millään mennyt jakeluun. "Miksi tää ei hyväksy mun tunnusta?" "Koska sä laitoit siihen välin, älä laita sitä väliä." Ja taas uudestaan. 

Väli ja välimerkki on kylläkin eri asioita. Välimerkkejähän sähköpostiosoitteissa usein nimenomaan on, siis pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulaukko kirjoitti:

Itse miehenä eräässä aulapalveluitakin toimittavassa yrityksessa työskennellessäni oli pikkujouluaikaan kiusallisia tilanteita kun minulta kyseltiin paikkaa minne voisi vetäytyä intiimiin tunnelmiin jonkun kanssa. Edustamani firman motto oli aina: Asiakkaalle ei saa sanoa ei, ja asiakas on aina oikeassa.

Lisäksi monesti pyydettiin osallistumaan mukaan tai tiedusteltiin onko mahdollista projektikoodilla saada suuseksiä. Mitenköhän tuo olisi pitänyt laittaa laskutukseen...? Olisihan siitä ylitöinä ennen veroja tullut jopa 13e / tunti :D

Niin? Mikä tässä oli se oudointa mitä olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
1664/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fghfdgfdgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghdfghdgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghfdgdfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vbncvvcbn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dfgdfdfgs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kahvilassa ja verho lasketaan puoliksi alas klo 20.50, paikka sulkeutuu 21.00.  Jo paikalla olevat saavat kahvitella loppuun rauhassa, mutta uusia ei oteta. Ja silti joku tulee limbona verhon ali  tai  puikkii avoimessa tilassa olevan, mutta naruilla rajatun tilan jossa pöydät ja tuolit, läpi tiskille.

No onpas vain hassua, että teille tulee asiakkaita kun kahvila on vielä auki. Äly hoi. Mietippäs nyt uudelleen tätä asiaa. 🙄

Vaikka ovi on auki niin se ei tarkoita, että paikka olisi auki. Jos pitää limboilla verhon alta ja narujen läpi niin luulisi tyhmemmälläkin kellojen soivan että täällä ei ehkä enää palvella?

Kuka muutenkaan lähtee enää kymmentä vaille änkeämään johonkin kahvilaan? Saa pullahammasta kolottaa jo ihan tosissaan.

-Eri

Mitä ihmettä, ovessa aukioloaika x-21.00, ovi on auki. Miksi ei voi ostaa sitä pullaa mukaan? Aukioloajaksi pitää vaihtaa 20.50 ja laittaa ovi lukkoon. Yksinkertaista.

Toinen eri

No ilmeisesti täytyy näin tehdä tässä sarvikuonojen maassa. Sarvikuonot kun änkeävät väkisin asioimaan vielä kymmentä vaille kun eivät millään ole ehtineet koko päivänä.

Niin ja se pitäisi olla täysin ok, että asioi liikkeessä sen aukioloaikana.

No onhan tuossa hyvä pontti kieltämättä ja eri paikoissa on eroja siinä, että pitääkö putiikista olla jo valot pois yhdeksältä vai lopetetaanko palvelu vasta siinä vaiheessa.

Itse kyllä vähän kyseenalaistaisin sitä, että kannattaako mihinkään mennä asioimaan noin viime tingassa, ei siitä ainakaan mitään miellyttävää kokemusta tule koskaan.

Pullan osto pussiin onkin miellytävä kokemus vain silloin, kun sen ostaa vähintään puoli tuntia ennen sulkemisaikaa.

Huomattavasti miellyttävämpi kuin se, että kassa on jo suljettu ja yli jääneet pullat heitetty roskiin.

Kassa suljetaan ja pullat roskiin puoli tuntia ennen sulkemisaikaa. Nerokas liikeidea. Ehdottomasti valitaan seuraavaksi Vuoden Yrittäjäksi. Ihan pelkästään jo loistavan asiakaspalvelunkin takia.

Ei puoli tuntia ennen, mutta ehkä kymmentä minuuttia ennen. Siitä erostahan tässä puhuttiin.

Ai, luulin että vastasit minulle, puhuin puolesta tunnista. Mutta en nyt ymmärrä sitäkään, miksei niitä myydä sen kymmenen viimeisen aukiolominuutin aikana, vaan heitetään pois.

Enhän edes tiedä varmasti, että missään paikassa näin olisi, mutta voin kuvitella näin jos työntekijöille ei makseta palkkaa enää sulkemisajan jälkeen. Pointtina oli lähinnä se, että kannattaako tuollaisiin paikkoihin lähteä  asioimaan enää kymmentä vaille.

Vierailija
1665/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jouduin selittämään asiakkaalle, että ei, en voi tehdä sinulle isännöitsijäntodistusta kun en ole isännöitsijä ja meillä menee toimisto kiinni 3 minuutin kuluttua, joten ei ehdi isännöitsijäkään sitä tekemään juuri nyt heti, vaikka sinä oletkin sopinut asuntokaupan tunnin päähän. Ja ei, meidän toimistomme ei osta sinulta sitä huoneistoa vaikka sinulta kaupat peruuntuu tämän vuoksi. Emme myöskään maksa vahingonkorvausta sen vuoksi, ettet ole tilannut isännöitsijäntodistusta ajoissa.

Vierailija
1666/4751 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghfdgfdgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghdfghdgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghfdgdfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vbncvvcbn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dfgdfdfgs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kahvilassa ja verho lasketaan puoliksi alas klo 20.50, paikka sulkeutuu 21.00.  Jo paikalla olevat saavat kahvitella loppuun rauhassa, mutta uusia ei oteta. Ja silti joku tulee limbona verhon ali  tai  puikkii avoimessa tilassa olevan, mutta naruilla rajatun tilan jossa pöydät ja tuolit, läpi tiskille.

No onpas vain hassua, että teille tulee asiakkaita kun kahvila on vielä auki. Äly hoi. Mietippäs nyt uudelleen tätä asiaa. 🙄

Vaikka ovi on auki niin se ei tarkoita, että paikka olisi auki. Jos pitää limboilla verhon alta ja narujen läpi niin luulisi tyhmemmälläkin kellojen soivan että täällä ei ehkä enää palvella?

Kuka muutenkaan lähtee enää kymmentä vaille änkeämään johonkin kahvilaan? Saa pullahammasta kolottaa jo ihan tosissaan.

-Eri

Mitä ihmettä, ovessa aukioloaika x-21.00, ovi on auki. Miksi ei voi ostaa sitä pullaa mukaan? Aukioloajaksi pitää vaihtaa 20.50 ja laittaa ovi lukkoon. Yksinkertaista.

Toinen eri

No ilmeisesti täytyy näin tehdä tässä sarvikuonojen maassa. Sarvikuonot kun änkeävät väkisin asioimaan vielä kymmentä vaille kun eivät millään ole ehtineet koko päivänä.

No onhan tuossa hyvä pontti kieltämättä ja eri paikoissa on eroja siinä, että pitääkö putiikista olla jo valot pois yhdeksältä vai lopetetaanko palvelu vasta siinä vaiheessa.

Itse kyllä vähän kyseenalaistaisin sitä, että kannattaako mihinkään mennä asioimaan noin viime tingassa, ei siitä ainakaan mitään miellyttävää kokemusta tule koskaan.

Pullan osto pussiin onkin miellytävä kokemus vain silloin, kun sen ostaa vähintään puoli tuntia ennen sulkemisaikaa.

Huomattavasti miellyttävämpi kuin se, että kassa on jo suljettu ja yli jääneet pullat heitetty roskiin.

Kassa suljetaan ja pullat roskiin puoli tuntia ennen sulkemisaikaa. Nerokas liikeidea. Ehdottomasti valitaan seuraavaksi Vuoden Yrittäjäksi. Ihan pelkästään jo loistavan asiakaspalvelunkin takia.

Ei puoli tuntia ennen, mutta ehkä kymmentä minuuttia ennen. Siitä erostahan tässä puhuttiin.

Ai, luulin että vastasit minulle, puhuin puolesta tunnista. Mutta en nyt ymmärrä sitäkään, miksei niitä myydä sen kymmenen viimeisen aukiolominuutin aikana, vaan heitetään pois.

Enhän edes tiedä varmasti, että missään paikassa näin olisi, mutta voin kuvitella näin jos työntekijöille ei makseta palkkaa enää sulkemisajan jälkeen. Pointtina oli lähinnä se, että kannattaako tuollaisiin paikkoihin lähteä  asioimaan enää kymmentä vaille.

Pointti on se, että asiakkaat katsovat aukioloaikaa, ei muuta. Olettavat aukioloajan tarkoittavan myyntiaikaa.

Mutta näinhän se ei ole.

Vierailija
1667/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen piti selittää monen monta kertaa uutta sähköpostitiliä luovalle asiakkaalle, että siihen käyttäjätunnukseen ei saa laittaa välimerkkiä. Ei vaan millään mennyt jakeluun. "Miksi tää ei hyväksy mun tunnusta?" "Koska sä laitoit siihen välin, älä laita sitä väliä." Ja taas uudestaan. 

Jos käytit sanaa ”välimerkki”, ei ole ihmekään, jos asiakas ei heti ymmärtänyt. Välimerkki tarkoittaa pistettä, pilkkua, kysymysmerkkiä jne. Moni ei ymmärrä, että myös välilyönti on välimerkki, vaikka näin teknisesti onkin. Kannattaa mieluummin käyttää tuota ”välilyönti”-termiä.

Vierailija
1668/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaruokaravintolalainen kirjoitti:

"mitä itse suosittelisit syötäväksi, mikä on sinun lempparisi?" asiakas kysyi taannoin johon häpeällisesti jouduin vastaamaan "vaikka olen täällä töissä niin en ole siltikään syönyt ikinä täällä" 

No sä nyt olit pelkästään tyhmä. Tuohon voisi vastata että valitettavasti en itse ole syönyt tuotteitamme pitkään aikaan mutta tämä kerroshampurilainentaiihanmikä vaan on yksi suosituimpia tuotteitamme.

Vierailija
1669/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas ei ymmärtänyt miksi opiskelija on hoitajan kanssa huoneessa.

Vierailija
1670/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupasta katsottavaa myymäläkohtaista saatavuutta jouduin selittämään jatkuvasti.  Usein samat asiakkaat tuntuivat luulevan, että käymme käsin päivittelemässä myymäläsaldoja nettisivuille. Voin toki aina katsoa onko tuotetta tulossa tai onko sitä lähimyymälöissä, mutta omista virheistään on ihan turha alkaa tuhahdella myyjälle. Virheitä kyllä sattuu, itsekin viime viikolla kävin kysymässä yhtä tuotetta väärästä myymälästä. Olin pari päivää aiemmin katsonut sitä olevan toisaalla ja muistin ostopäivänä myymälän väärin.

Paraus tapaus kyllä oli se, kun asiakas tuli raivoamaan miten meillä ei ole tuotetta x, vaikka "NO SE OLI TEILLÄ LEHDESSÄ, SE OLI TEILLÄ TÄMÄN VIIKON LEHDESSÄ ...TU TAAS TULI TURHA REISSU!" Kahden myyjän voimin yritimme selittää raivoavalle ja kiroavalle asiakkaalle ettei meillä ole kyseistä tuotetta edes myynnissä, ja hän on luultavasti erehtynyt liikkeestä. Lopulta asiakas alkoi itsekin miettimään että "olikohan se sittenkin se Pirjon koti ja tekstiili? Joo, kyllä se muuten oli." Asiakas poistui myymälästä, eikä tietenkään pyytänyt käytöstään anteeksi.

Minä en ole koskaan ollut myyjänä, enkä tietenkään tiedä miten hommat käytännössä toimivat, mutta nuo nettisaldojen paikkansa pitämättömyydet kyllä välillä rasittavat ihan tosissaan. Kerran hain Hankkijalta erästä tuotetta, jota saldon mukaan piti kaupassa olla. Ei ollut, eikä ollut ollut muutamaan kuukauteen enää koko ketjussa, vaikka tosiaan nettisaldot näyttivät plussaa ympäri Suomea. Ei kuulemma kannata yhtään luottaa nettisaldoihin. Luulisi, että nykyään tietojärjestelmiin pystyisi linkittämään nettisivut, varastosaldot ja myynnit niin, että ne nettisaldotkin pysyisivät edes suunnilleen ajantasaisina.

Meillä nuo saldot tulee kyllä suoraan järjestelmästä, mutta niihin tulee virheitä mm. varkauksien johdosta, ja joskus tilaukset päätyvät logistiikkafirman virheen takia väärään tavarataloon, jolloin meillä on saldoilla esim. 20 ylimääräistä tuotetta ja heillä taas 20 liian vähän. Valtavilla tavaramäärillä tällaista sattuu valitettavasti vähän väliä. Myyjänä sille ei voi muuta, kuin ilmoittaa havaitut virheet korjattaviksi.

Toki ymmärrän että virheitä sattuu, ja ettei kaikki voi olla tarkalleen ajantasalla. En vain ymmärrä miksi nettisaldoja ei saada useaan kuukauteen näyttämään, että tuote on jo koko Suomesta loppu.

Vierailija
1671/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ihminen kuvittelee, että hiukset kasvavat pituutta latvoista, eikä juuresta. Kampaajana olen joutunut monet kerrat selittämään, että värjäys ei ole mennyt pieleen, jos kuukauden päästä värjäyksestä on tullut sentin juurikasvu, sillä ne hiukset eivät tosiaan kasva latvoista, vaan se kasvu näkyy ihan siellä päänahan lähellä.

Vierailija
1672/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jouduin selittämään asiakkaalle, että ei, en voi tehdä sinulle isännöitsijäntodistusta kun en ole isännöitsijä ja meillä menee toimisto kiinni 3 minuutin kuluttua, joten ei ehdi isännöitsijäkään sitä tekemään juuri nyt heti, vaikka sinä oletkin sopinut asuntokaupan tunnin päähän. Ja ei, meidän toimistomme ei osta sinulta sitä huoneistoa vaikka sinulta kaupat peruuntuu tämän vuoksi. Emme myöskään maksa vahingonkorvausta sen vuoksi, ettet ole tilannut isännöitsijäntodistusta ajoissa.

Arkipäivää pankkityöntekijölle. Miksi ihmiset sanovat ostavansa kiinteistön vaikka raha-asiat eivät ole kunnossa..

Vierailija
1673/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdgdgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghfdgfdgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghdfghdgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fghfdgdfgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vbncvvcbn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dfgdfdfgs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Toinen eri

Pointti on se, että asiakkaat katsovat aukioloaikaa, ei muuta. Olettavat aukioloajan tarkoittavan myyntiaikaa.

Mutta näinhän se ei ole.

Tuohan se ongelman ydin taitaa olla. Reiluuden vuoksi täytyy sanoa, että eihän sitä asiakas oikein voikaan tietää että missä paikassa on minkäkinlaiset käytännöt. Toisissa palkallinen työaika loppuu tasalta ja siihen mennessä pitää olla tuotteet pois hyllyiltä, kassa laskettu ja paikat kiinni. Toisissa taas työpäivä jatkuu vielä tasan jälkeen, jotta sulkemishommat ehtii tehdä rauhassa. Mutta jos paikassa on jo ovet ja verhot puoliksi kiinni, niin kyllä minä ainakin siitä osaan vinkin ottaa.

Vierailija
1674/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi myydä olutta/tupakkaa alakouluikäiselle. Yksi vanhempi yritti sopia mun kanssa, että hän voisi joskus lähettää lapsensa ostamaan näitä, tietysti itselleen eikä lapsen käyttöön :O

En TIETENKÄÄN suostunut ja tästähän sitä syttyi... Oli kuulemma ihan normaalia joskus kultaisella 60-luvulla (ehkä oli? En tiedä...) ja nykyaika on pyllystä ja täynnä nipotusta, samoin minä...

Joo-o, toki riskeeraan myyntilupani, ettei sun tarvis nostaa perhettä sohvalta edes tupakan ja kaljan hakua varten, vaan voisit hoidattaa ne lapsellas. Ihan varmasti...

Olen syntynyt 90-luvulla ja muistan, että kaverin mummo laitto aina kaverin ja minut lähikauppaan / kiskalle. Molemmissa paikoissa tiedettiin mummo ja siitä ettei pääse kunnolla liikkeelle. 90-luvun lopussa meille myytiin sitä kauppalappua vastaan tupakkaa ja lotto + ruokaa. Totta kai on hyvä, ettei nykyään myydä, mutta tuossakin oli omat puolensa jos mummoa ajatellaan.

Vierailija
1675/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimavalvojana olen joutunut selittää, miksi sylivauvan kanssa ei voi laskea Serenan rengasmäestä. :/

Vierailija
1676/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa pyöri vuosikausia sitten mainos, missä houkuteltiin yrittäjiä ostamaan mainostilaa. Kuvassa oli pyramidimainen rakennelma säilykepurkkeja, joissa luki "SUPERSOPPAA", ja kerrottiin myynnin lisääntyvän räjähdysmäisesti, jos mainostaa oikealla forumilla.

Tuli päivänä eräänä vanhempi rouvashenkilö ostamaan kyseistä supersoppaa marketista, jossa oli töissä. Hän ei ollut uskoa, kun kerroin sen olevan vain mainoskikka. Sanamuodoissa oli keksimistä, ettei hän olisi nolostunut.. Hieman hämmentyneen näköisenä hän jatkoi matkaansa, kunhan ei seuraavan kauppaan...

Vierailija
1677/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö opiskeljan läsnäoloon tule kysyä potilaalta lupa

Vierailija
1678/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-myyjä kirjoitti:

Telkkarissa pyöri vuosikausia sitten mainos, missä houkuteltiin yrittäjiä ostamaan mainostilaa. Kuvassa oli pyramidimainen rakennelma säilykepurkkeja, joissa luki "SUPERSOPPAA", ja kerrottiin myynnin lisääntyvän räjähdysmäisesti, jos mainostaa oikealla forumilla.

Tuli päivänä eräänä vanhempi rouvashenkilö ostamaan kyseistä supersoppaa marketista, jossa oli töissä. Hän ei ollut uskoa, kun kerroin sen olevan vain mainoskikka. Sanamuodoissa oli keksimistä, ettei hän olisi nolostunut.. Hieman hämmentyneen näköisenä hän jatkoi matkaansa, kunhan ei seuraavan kauppaan...

KORJAAN: "... jossa olin töissä"

1679/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö opiskeljan läsnäoloon tule kysyä potilaalta lupa

Pitää. Tottakai potilas ymmärtää, että opiskelija on oppimistarkoituksessa paikalla. Se ei tarkoita, että opiskelijan läsnäoloon on annettava suostumus. Siitä voi ihan yhtä hyvin kieltäytyäkin. 

Itse sp-polilla sanoin nuorelle lääkäriopiskelijapojalle ihan suoraan, että voit alkaa laputtaa huoneesta ulos. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1680/4751 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas, joka nykyisin on erään ison ja kansainvälisen viestintäfirman toimitusjohtaja, oli silloin markkinointipäällikkö eräässä toisessa kv. firmassa, soitti minulle ja kysyi aivan hämmentäviä perusasioita heille varatusta VIP-tilasta kansainvälisen urheilutapahtuman yhteydessä. Olin silloin markkinointiassistentti. Siis tyyliin, että mitä mun pitää sinne tilata, paljonko juomia ja ruokaa ja pitääkö tilata jotain kalusteita ja jotain. Pitääkö meidän itse tuottaa meidän oma esittelymateriaali vai onko se siellä niinkuin valmiina ja kutsutaanko me itse meidän vieraat.

Olin aivan hämmentynyt, koska viikkoa aikaisemmin oli lähtenyt kaikille yhteistyökumppaneille rautalankaa väännettynä tiedote, jossa yksityiskohtaisesti neuvottiin step-by-step mitä pitää tehdä. Kysyin, että tuliko se perille? Tuli, mutta hän ei ymmärtänyt. Käytiin sitten se juttu läpi puhelimessa vielä ihan yksityiskohtaisesti, meni ehkä noin tunti. Mainittakoon, että hän oli ainoa noin 30:stä joka vaati kädestä pitäen apua. Ja noi oli oikeasti aika perusasioita PR:n jutuissa.

Puhelun päätyttyä menin vähän ihmeissäni markkinointijohtajan huoneeseen ja kerroin xx:n soittaneen ja olleen ihan ulalla. Kysyin, että onko hänen kanssaan varmasti käyty läpi mitä soppariin kuuluu ja mitä ei. Markkinointijohtaja meni ihan hiljaiseksi ja kysyi, että kävitkö sä nää asiat siis läpi hänen kanssaan just äsken? Juu. Nimittäin kun hän oli selittänyt sen asian puhelimessa just sitä edellisenä päivänä tälle asiakkaalle. Ihan täsmälleen samat asiat. 

Silloin mietin että millä hiton meriiteillä täällä pääsee kansainvälisen konsernin, ehkä maailman tunnetuimman brändin, markkinointipäälliköksi...

Noh....mites toi meidän pääministeri...?