Miksi niin moni käy Lidlissä vaikka sen valikoima on auttamattoman suppea?
Jos vertaa esim. Prismaan ja Citymarketiin niin onhan Lidlissä tuotteita ihan reilusti vähemmän. Itse en ainakaan löytäisi sieltä kaikkea mitä tarvitsen. Jotkut toki karsivat haluamiaan tuotteita Lidlmieltymyksensä takia mutten oikein ymmärrä sellaista toimintatapaa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lidlin hedelmät ja vihannekset on usein huonolaatuisia (esimerkiksi kiivit ja perunat) ja mm. banaanit on yleensä todella pahanmakuisia.
Kasvatetaanko Lidlin myymät banaanit Lidl-plantaasilla vai mahtaako ne kasvaa samoilla viljelmillä kuin muidenkin myymät.
Mitä sulle maksetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua maksaa tuotteista ylimääräistä erilaisten etukorttiohjelmien takia. Valikoimassakaan ei ole mitään vikaa, jos on vähänkään kiinnostunut ruuanlaitosta. Monipuolisia aterioita saa laitettua pelkästään jo lidlin valikoimista, joskus täydennetään vähän erikoisemmalla lihalla tai kalalla kauppahallista.
Jos on vähääkään kiinnostunut ruuanlaitosta? Kerotko esimerkkejä
En ole se jota lainasit, mutta pakko vastata.
Noin perusasiana meillä ruoan raaka-aineina on kasviksia, lihaa eri muodoissa (punainen/kala/broileri), lisukkeena perunaa, keitettyjä kasviksia, kasvisgratiinia, uunijuureksia, riisiä, pastaa jne.
Noi kaikki ainekset saa Lidlistä hyvin helposti ja ne on olleet minusta todella laadukkaita. Olen valmis muuttamaan mielipiteeni kun tilanne muuttuu. En ole mitenkään Lidl -uskovainen, mutta se on meidän lähin kauppa, niin sitä tulee käytettyä.
Mun mielestäni noista saa vaihtelevaa ja laadukasta ruokaa jos on vähääkään kiinnostunut ruoanlaitosta. Kalan osalta Lidlissä(kin) pitää kyllä ennakoida tarjoukset. Kilohinta lohifileelle, noin esimerkkinä, on paljon meidän lähimmän K-Marketin normihintaa kalliimpi. Eli kyllä sielläkin pitää osata katsoa hintoja ja valita tarjoustuotteita.
Mutta arvelen lainaamasi tarkoittavan tätä, että perusraaka-aineistahan sitä ruokaa laitetaan, jos siis kiinnostaa laittaa.
Kasvatetaanko Lidlin myymät banaanit Lidl-plantaasilla vai mahtaako ne kasvaa samoilla viljelmillä kuin muidenkin myymät.