Miksi niin moni käy Lidlissä vaikka sen valikoima on auttamattoman suppea?
Jos vertaa esim. Prismaan ja Citymarketiin niin onhan Lidlissä tuotteita ihan reilusti vähemmän. Itse en ainakaan löytäisi sieltä kaikkea mitä tarvitsen. Jotkut toki karsivat haluamiaan tuotteita Lidlmieltymyksensä takia mutten oikein ymmärrä sellaista toimintatapaa.
Kommentit (83)
Verrattuna 1980-luvun myymäläautoon se on hulppea.
Valikoima on riittävä, voi vain pistäytyä viettämättä kaupassa pitkää aikaa etsien paria tavaraa tarpeettoman isosta kompleksista, ja heti kassakuitissa huomaa mukavasti eron muihin. Eikä ärsyttäviä piilohintoja tuovia bonuskikkailuja, plus Lidliä ei vois vähempää kiinnostaa sun ostokäyttäytymisen rekisteröinti ja sun analysointisi sen pohjalta sopivien mainosten kohdistamiseksi.
Siksi etta kaupassa kaynti ei ole intohimoni! Mulle ei tarvi olla kahdeksaa eri sorttia vessapaperia, yksi laji riittaa. Kun valikoima ei ole valtava, niin kaupasta paasee uloskin ilman tuntikausien vaeltelua. Lidlista saan kaiken tarpeellisen hyvaan hintaan. Jaa sitten rahaa ja aikaa muuhunkin kuin ruokaostoksiin. Liiteri rules!
Monta syytä suosia Lidliä :🍆🥫🥐🍈🍅🥒🍏🌰🥜🍧🥗🥦🥨🍉🍓🥑🥑🥑
Ihan parhaat sopuhintaiset hedelmät ja vihannekset ❤️
Monta kertaa käyn Lidlissä osaksi siksi, että se on valikoimiltaan niin suppea. - Saan sieltä usein perustarpeet nopeasti ja vaivattomasti. En sinkkumiehenä niin kovin kummioisia vaadi jokaisella kerralla kun lähinnä päivittää perustarpeita ja käyn kauppaasiaoilla arkena. En erityisemmin nauti ajatuksesta, että ensin lähtisin (itsekseni) erikseen johonkin hehtaari peltmarkettiin useamman kilometrin päähän kodistani. Ja sitten vielä pyöriisn siellä helposti vähintään puolituntia hakien tarpeeni, jotka aivan yhtä hyvin saan mm. pienehköstä lähikaupastani tai hieman kauempana olevasta -edellä mainitusta- Lidlissä. Jos aikaa on enempi ruokaostoksille, kuten usein launantai aamuisin, niin valitsen kauppahallin.
Koska sielä maksaa maito 77 senttiä. Kaikki on halvempaa.
En tarvi valtavia valikoimia,mulle riittää perusruoka.
Siis onko tämä taas näitä Lidl sykykupiseen aloittaneen avauksia? - Yht kaikki; kuinka moni meistä oikeast valitsee vain yhden kaupan, jossa aina ja joka kerta käy? - Kyllä minä ainakin pyrin valitsemaan kauppani tarpeeni mukaan. Monta kertaa se voi olla lid. Mutta yhtä hyvin se voi olla, vaikka Stockmaan tai sitten joku pienen-pieni kivijalka myymälä. - Jos olisi aikaa ja varaa, niin pyrkisin suosimaan kaikkein eniten pieniä ja korkeintaan keskisuuria ketjuihin kuulumattomia yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaa esim. Prismaan ja Citymarketiin niin onhan Lidlissä tuotteita ihan reilusti vähemmän. Itse en ainakaan löytäisi sieltä kaikkea mitä tarvitsen. Jotkut toki karsivat haluamiaan tuotteita Lidlmieltymyksensä takia mutten oikein ymmärrä sellaista toimintatapaa.
Kaikki eivät tarvitse uusioelintarvikkeita tai 100 m eineshyllyjä. Mä osaan kokata ja maustaa itse enkä syö eineksiä tai hipsterituotteita joten Lidlistä löytyy kaikki mitä tarvitsen.
Oletko aloittaja niin tyhmä, että luulet ihmisten uskovan johonkin "kanta-asiakkuuteen" ja "etukortteihin"?
Meillähän kuluttajilla on toistaiseksi jalat, joilla äänestää.
Kortit otetaan, ja korttitarjoukset käytetään, tottakai.
Muuten ostetaan halvempaa Lidlistä...:)
Lidlistä saa hyvin ja halvalla wc-paperit, maidot, margariinit, juustot, jugurtit, jauhelihat ja kanat. Prismassa on taas isompi valikoima perunoita, pastoja, riisejä, hedelmia, leipiä ja muuta vastaavaa.
Mä haen sieltä leivontasuklaat. Sinänsä jos Lidl olisi lähikauppa, saisin sieltä kyllä lähes kaikki mitä TARVITSEN. Eri asia sitten, saanko kaiken, mitä haluaisin.
opettaja_n kirjoitti:
Lidlissä käy lähinnä köyhät
Meillä nyt vuositulot 100 000e /v joten varmaan siirrytään käymään Cittarissa kun tulot ovat tuplaantuneet.Not.
Meille riittää kun Kesko maksaa meille osingot, kitumarkettien ovipumppua emme käy vinguttamassa.
Sääliksi käy oppilaita jos heillä on noin tietämätön ihminen opettamassa.
Minä olen jo vuosia käynyt Lidlissä ja oppinut pärjäämään sen valikoimalla. Todella harvoin tulee tilanne jossa tarvitsen muita kauppoja, viimeisen vuoden aikana vain vappuna hain cittarista tuorehiivaa kun Lidlistä ei löytynyt.
En halua maksaa laajasta valikoimasta, joita en kuitenkaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaja-lehden vertailussa Lidlin tuotteet on menestyneet usein.
Menestyvät ulkomaisissakin testeissä. Siks en tajua bonusplussahullujen suorittamaa mollausta.
Lidlin ruoka epäteveellistä Eikä saa sitä, mitä etsii. Vaatteet epämukavia keinokuitusäkkejä.
Voi hakea kaljaa ettei heti kaikki tutut tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En tarvi valtavia valikoimia,mulle riittää perusruoka.
Mullekkin riittää persruoka ja siksi käyn äs marketissa.
Mitä vikaa Pirkan tuotteissa on? Minusta Pirkka, Rainbow, Kotimaista ja K-Menu on pääosin ihan laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. X-tra kyllä on taas pääosin huono.