Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva jos tyttöystäväni edes joskus valmistaisi aamiaista minullekin

Vierailija
18.05.2018 |

Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️

Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??

M26

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kiva herätä voileipiin, ei ainakaan näkkäriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella olin jo kirjoittamassa myötätuntoista viestiä, koska oletin, että itse olet tehnyt aamiaisia ja toinen on ajattelematon, mutta tekstin luettuani toteankin, että tuollaiselle k*sipäälle en tekisi minäkään mitään palveluksia.

Vierailija
4/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siksi että sinä heräät aikaisin, naisen pitäisi herätä laittamaan vain sinulle aamupalaa, vaikka menee vielä itse nukkumaan? Ei eletä 50-luvulla enää.

Vierailija
5/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella olin jo kirjoittamassa myötätuntoista viestiä, koska oletin, että itse olet tehnyt aamiaisia ja toinen on ajattelematon, mutta tekstin luettuani toteankin, että tuollaiselle k*sipäälle en tekisi minäkään mitään palveluksia.

Nimenomaan.

Vierailija
6/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on opiskelija mutta nyt ei ole enää kursseja, minä käyn töissä. Olisi ihan kiva herätä kahvin tuoksuun, voileipiin ja keitettyihin kananmuniin. Sen sijaan kun kömmin sängystä kuuluu sieltä suunnalta vain kuorsausta. ☹️

Eikö naiset yleensä tykkää kun pääsevät hemmottelemaan miestään??

M26

Kyllä nukkuminen on sen verran mukavaa puuhaa että minä ainakin kotona ennemmin hemmottelen vaimoa pitkillä aamu-unilla sen sijasta että olisin vaatimassa kahvia ja leipää pöytään, ne kyllä osaan pyöräyttää itsekin. Tiedustele vaikka iltapäiväkahviseuran mahdollisuutta? :D

M40

Vierailija
7/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on myös meitä, jotka tykkäämme toisinaan hemmptella miestä vaikka noinkin. Mutta se tarkoittaa, että myös mies muistaa hemmotelun.

Kahden kauppaahan nämä.

Hyvä vinkki parisuhteessa on, että tee aina pikkuisen enemmän toisen puolesta. Kummankin tietysti sitä noudatettava, niin toimii hienosti.

Vierailija
8/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että hän tekee aamiaista itselleen, muttei sulle. Mutta jos hän on aamu-uninen, niin miksi ihmeessä hälle tulis mieleenkään nousta passaamaan sua, etenkin jos et oo edes kertonut että olispa ihana yllätys silloin tällöin?

Mun mies tekee mulle usein eväsleipiä samalla kun itelleen koska herää usein itsestään jo kuudelta, kun taas mulle aikaiset aamut on tuskaa. Arvostan tätä hirmuisesti ja passaan häntä mielellään vastavuoroisesti johonkin muuhun kellonaikaan :)

Mitään sellasta toimintoa meissä naisissa ei kyllä oo, että nautittaisiin yksipuolisesta hemmottelemisesta tai pyrittäisiin lukemaan toisen ajatuksia.

Vierailija
9/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen pitää olla molemminpuolista, mutta silti en joka aamu alkaisi heräämään vain siksi aikaisin että saan keittää toiselle kahvia. Jos siis muuten ei tarvitse herätä.

Vierailija
10/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä naiset yleensäkkään. Olen opettanut lapsetkin jo kaksi vuotiaana siihen, että itse voivat ottaa vaikka banaanin ja mennä katsomaan viikonlopun aamun lastenohjelmia sillä aikaa kun minä nukun vielä. Esikoinen osasi vaihtaa oman vaippansakkin. Ja oli ylpeä siitä! Säkin voisit olla ylpeä omista taidoistas keittää kananmunia. Kai sä osaat?

Vierailija
11/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani aloituksen, olen entistä tyytyväisempi sinkkuelämääni. Tartte ketään passata.

Vierailija
12/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Siksi että sinä heräät aikaisin, naisen pitäisi herätä laittamaan vain sinulle aamupalaa, vaikka menee vielä itse nukkumaan? Ei eletä 50-luvulla enää.

Arvaappa kuka tuo meidän taloudessa leivän pöytään.. 🤔

AP

Vierailija
13/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esikoinen osasi vaihtaa oman vaippansakkin."

Silloin se voi jo opetella kusemaan vessassa.

Vierailija
14/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nukutko siis pöydällä?

Vierailija
15/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esikoinen osasi vaihtaa oman vaippansakkin."

Silloin se voi jo opetella kusemaan vessassa.

Oppi senkin taidon sitten aikanaan melko omatoimisesti.

Vierailija
16/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen miesystävälleni lähes joka viikonloppu aamiaista ihan mielelläni. Smoothieta ja munakasta/frittataa, joskus (harvoin) pekonia ja munia. Itselleni vegaanisen setin. Tykkään kokata ja olen meillä se, joka laittaa myös päivällisen. Eli kyllä, tykkään hemmotella miestäni. Mutta niin tykkää hänkin hemmotella minua ja tehdä minut onnelliseksi, kuten hän itse viimeksi pari päivää sitten sanoi. Sellaisen miehen hyväksi tekee mielellään asioita.

Vierailija
17/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miksi pitäisi tykätä  toisen passamisesta?

Ihan silkkaa masokismia sellainen.

paista itse omat kananmunasi.

Vierailija
18/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä vaimo tietää laittaa minulle aamupalaa. Ymmärtää miten tärkeää että mies saa hyvän aamiaisen kun raskaan työn raataja olen.

Kirjoittelee raskaan työn raataja mammapalstalla työpäivänä puoli kymmeneltä. ;D

Vierailija
19/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tasoittuu siinä vaiheessa kun naises valmistuu. Opiskeleeko ehkä jopa pidemmälle kuin sinä? Koita vaan pitää tuo sovinistinen asentees piilossa siihen asti niin pääset nauttimaan siitäkin ajasta.

Vierailija
20/147 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen miesystävälleni lähes joka viikonloppu aamiaista ihan mielelläni. Smoothieta ja munakasta/frittataa, joskus (harvoin) pekonia ja munia. Itselleni vegaanisen setin. Tykkään kokata ja olen meillä se, joka laittaa myös päivällisen. Eli kyllä, tykkään hemmotella miestäni. Mutta niin tykkää hänkin hemmotella minua ja tehdä minut onnelliseksi, kuten hän itse viimeksi pari päivää sitten sanoi. Sellaisen miehen hyväksi tekee mielellään asioita.

Minä käyn töissä ja maksan suurimman osan kuluista eli kyllä minäkin hemmottelen häntä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan