Luksusta ostaa kahvi R-kioskilta
Lihava työtön kertoi Susannalle, että hänelle luksusta on se kun voi ostaa kahvin R-kioskilta. Ihmettelen miten työttömällä on varaa asioida ylihintaisessa R-kioskissa! Kahvikupponen kannattaisi ostaa muualta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä. Miksi ostaa pahaa kahvia, johon ei ole edes varaa? Itse varmaan ärräkahvin väliin ja säästäisin sen verran, että saisin oikeasti luksusta, kupillisen vastajauhetuista pavuista valmistettua kahvia kivassa ympäristössä. Se olisi todellinen nautinto, eikä edes paljon kalliimpi kuin kioskikahvi.
Mikähän mahtaisi olla reaktio palstalla, jos tämä parjattu lihava työtön olisi sanonut, että hänelle on luksusta juoda vastajauhetuista pavuista valmistettu kahvi kivassa kahvilassa? Meinaan kun parin euron kioskikahvikin on näin kauhea synti, että aiheesta oikein oma kauhisteluketju tehdään, niin vielä kalliimmasta ja hienommasta luksuksesta häntä vaadittaisiin varmaan jalkapuuhun.
Etkö tosiaan tajua? Ihmetyksen aihe on se että miksi käyttää 1,60-2,00€ ärrän kahviin kun se on samaa kuraa kun mitä kotona keitellään, kun voi käyttää saman rahan siihen että tilaa kahvin kahvilasta ja istuu rauhassa nauttimassa siitä. Luksusta on pahan kahvin juominen pahvikupista? Ei ole.
Voi hyvä luoja. "minusta suklaa on hyvää." ei ole se on paskaa ja sinä olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertookohan tuo kahvin ostaminen R-kioskilta heikosta elämänhallinnasta. Jos rahasta on tiukkaa, miksi ihmeessä ostaa jostain kioskilta kahvia, kun kupillisen hinnalla saa tosiaan kahvipaketin kaupasta.
Vaikka itse en ole köyhä, en ole ikinä ostanut yhtään kupillista kahvia R-kioskilta, enkä varmaan tule koskaan ostamaankaan.
Olen opiskelija ja ostan välillä ärrältä kahvia; 1,50 euroa ja kahvipassilla saa joka 6:nnen kahvin ilmaiseksi. Työttömät eivät saa tehdä koskaan mitään hauskaa vaan pitää istua säkki päällä kotona? En juo alkoholia, käy baareissa tai polta tupakkaa. Pitäisi kai kahvinjuontikin lopettaa ja juoda kraanavettä tilalle.
Totta kai saa tehdä hauskoja juttuja ja käydä ulkona, kukaan ei niin väitä. Ärsytys kasvaa siinä kohtaa kun vaaditaan lisää rahaa että voi tehdä asioita joihin minulla työssäkäyvilläkään ei ole varaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ärrän kahvin hinnalla saa kahvipaketin Lidlistä.
Lidlin paskanmakuista kahvia, siinäpä nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon köyhä mutta usein otan take away-kahvin ärrältä tai mistä nyt milloinkin. Juon kahvia paljon kotonakin.
Joo, voisihan sitä ostaa lidlin pahaa kahden euron kahvia ja keitellä sitä johonkin termariin ja kantaa sitä mukana.
Termarikahvin kuljettaminen mukana toimii huonosti ihmisellä, joka kaipaa kahviinsa maito- tai kermatilkkaa. Vai onko joku kehittänyt tähän ratkaisun?
Se suuren elimistön ruokkiminen vie paljon enemmän rahaa kuin ne ärrän kahvit. Kannattais kiinnittää huomiota syömiseen, niin säästyisi rahaa. Mutta tätähän ei saa ääneen sanoa.
Ärrällä ainakin tee on halvempi kuin muissa paikoissa. Euron maksaa kupponen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nuija ostaa kahvinsa kioskilta. Kallis pahanmakuinen haalea samea liemi pahvimukissa. Ei kiitos.
Voit toki ostaa Ärrältä Juhla Mokan myös omaan kuppiisi, jos pahvimukien käyttöä välttelet.
Minä en saanut. Kuulemma termarimuki on isompi. Vaikka vetoisuus olisikin ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertookohan tuo kahvin ostaminen R-kioskilta heikosta elämänhallinnasta. Jos rahasta on tiukkaa, miksi ihmeessä ostaa jostain kioskilta kahvia, kun kupillisen hinnalla saa tosiaan kahvipaketin kaupasta.
Vaikka itse en ole köyhä, en ole ikinä ostanut yhtään kupillista kahvia R-kioskilta, enkä varmaan tule koskaan ostamaankaan.
Jos tää ihminen on sanonut, että se R-kioskin kahvi on hänelle luksusta, niin silloinhan hän ei osta sellaista usein. Arkistahan se olisi jos alvariinsa niitä kahveja ostaisi. Moni ihminen ajattelee että pari euroa sinne tai tänne, ei ole iso raha. Pikemminkin hyvästä elämänhallinnasta minusta se kertoo, että osaa pitää kahta euroa niin isona rahana että sen törsääminen tuntuu luksukselta.
Hyvin kiteytetty.
Onko se termospullokahvia vai vasta keitettyä pannukahvia vai onko automaattikahvia.
saman hintaista se kahvikuppi on ärrällä kuin muuallakin , 2 euroa 7kuppi jokapaikassa
Liittyy siten että lähes aina köyhä on myös lihava, koska elämänhallinnan ongelmat ulottuvat joka alueeseen elämässä..