Tuntematon nuori mies ja nainen arvostelivat vartaloani rannalla..
Olen 175/90 ja rintani ovat E- kupit. Nuori pariskunta nauroi minulle ja kuulin, kun nainen sanoi " mä en ymmärrä, miten tuo akka kehtaa olla täällä tollasella vartalolla". Loukkaannuin tuosta kovasti. Lähdin pois rannalta itku kurkussa. Miksi ihmiset arvostelevat toisia? Toivoisin, että joku joskus sanoisi kauniiksi.
Kommentit (29)
Kuule ihan, miehillekkin huudellaan ties mitä asioista joista huutelijoilla ole tolkkua tyhmässä nupissaan; ei ole kiinni sukupuolestakaan kun kerran "pariskuntatollojen" molemmat aukovat sinun kohdallasi. Ei tuollaista voi kukaan sietää
Kertoa kannattaa että jos ei 112 vaivaudu puuttumaan häirinnänpoistoon, joku muu puuttuu. Kuvaa kannattaa ottaa häiriköistä.
Meidän suunnalla kun puututtiin jollain yleisessä käytössä olevalla rannalla pikkukakaran jatkuvaan pakkomiellehuuteluun jollekin aikuiselle samalla alueella, mami yrittää vääntää asiasta jotain riitaa mutta hiljeni kun 112 otettiin lakimiehen ohella puheeksi. Nämä "mamit" yrittävät joskus tyhmyyksissään vääntää esim. Miestä häiriköiväksi kun puututaan kakaransa häirintähuuteluun.
Niitä on idiootteja jotka luulevat aukovansa muiden asioihin mitä huvittaa luulojensa pohjalta.
Epävarmat ihmiset mollaavat toisia. Vika oli tuon sanojan onnettomassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin vastannut tyypille: en tajua, miten kehtaat avata suusi tuolla älykkyysosamäärällä.
Ihan näppärä vastaus, mutta en itse alentaisi itseäni noiden ihmisten tasolle, vaikka he kuinka olisivat aloittaneet. Varsinkin kun tosiaan älykkyysosamäärä ei automaattisesti merkitse käytöstapoja, eli periaatteessa voivat olla vaikka Mensan jäseniä.
En tiedä, mikä olisi sopiva tapa suhtautua noin säälittäviin ihmisiin. Varmaan jättää heidät ylemmyydentuntoisesti rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia ajatus yleiselle rannalle menosta lamaannuttaa minut täysin. Kun kropassa on ylimääräistä, oli se sitten läskiä tai raskausmaha, poistaa se oikeuden olla ilman julkista koskettelemista ja kommentointia. Onneksi on oma ranta, johon ei tule ketään arvostelemaan.
Niinpä. Mä en ole käynyt yleisellä rannalla vuosikausiin.
Vain sisäisesti rumat tekevät tuollaista julkisesti - tuollaisille voisi melkein todeta, että sinäpä olet päältä kaunis, mutta sisältä ruma ihminen.
Mutta sitten alentuisi samalle rumalle tasolle, joten ei kannata.
Vanheneminen koskettaa kuitenkin jokaista kaunista nuorta naistakin tulevaisuudessa ja sittenpähän huomaavat...
Samaa kokoa olen ja olisin kyllä hämmästynyt jos joku tuollaista huutelisi...Rintavuus, persevyys ja lanteikkuus on seksikästä. Huutelija oli varmaan joku lattaperse lauta joka kadehti muotojasi. Olisit sanonut että tissit saa varsin halvalla Virosta.
Olipas uskomattoman törkeää, olen pahoillani, ap! Inhottavia ihmisiä on olemassa.