Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon nuori mies ja nainen arvostelivat vartaloani rannalla..

Vierailija
17.05.2018 |

Olen 175/90 ja rintani ovat E- kupit. Nuori pariskunta nauroi minulle ja kuulin, kun nainen sanoi " mä en ymmärrä, miten tuo akka kehtaa olla täällä tollasella vartalolla". Loukkaannuin tuosta kovasti. Lähdin pois rannalta itku kurkussa. Miksi ihmiset arvostelevat toisia? Toivoisin, että joku joskus sanoisi kauniiksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että olet jonkun mielestä kaunis, ja toivottavasti se joku sen sulle sitten kertookin. Mutta ennen sitä yritä vahvistaa nahkaasi, tai opettele sanomaan takaisin jotain. Älä luovuta ja rupea itkemään ja poistu paikalta aina.

Vierailija
2/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on myös tuollaiset rasvapallukat ja pallomaha. En nyt sanoisi, että niitä kannattaisi lähteä esittelemään rannalla miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vastannut tyypille: en tajua, miten kehtaat avata suusi tuolla älykkyysosamäärällä.

Vierailija
4/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei:( olipa typerää. Saisivat keskittyä itseensä. Olet kaunis sellaisena kuin olet ja tyytyväinen itseesi se on tärkeintä<3

Vierailija
5/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle mennään kyllä vissiin yleensä uimaan ja nauttimaan auringosta eikä osallistumaan mihinkään missikisoihin tai "esittelemään itseään miehille". Kyllä siellä saa olla kaiken näköiset, ikäiset ja kokoiset.

Vierailija
6/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia ajatus yleiselle rannalle menosta lamaannuttaa minut täysin. Kun kropassa on ylimääräistä, oli se sitten läskiä tai raskausmaha, poistaa se oikeuden olla ilman julkista koskettelemista ja kommentointia. Onneksi on oma ranta, johon ei tule ketään arvostelemaan.

Vierailija
7/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ettei kaikki arvosta lihavuutta. Olet varmasti todellinen saikuttaja tai työtön, johtuen ylipainostaso. Todellinen taakka yhteiskunnalle.

Vierailija
8/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heidän suhteensa ei ollut kovin varmalla pohjalla ja nainen tunsi itsensä kauniimmaksi ja pinnalliselle miehelleen kelpaavammaksi, kun sai haukkua sinun vartaloa. Ehkä olet ihan viehättävä, mutta ulkonäössäsi on jotain mihin on helppo tarttua ja esittää niin kuin olisit sen takia ruma.

Vierailija
9/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vastannut tyypille: en tajua, miten kehtaat avata suusi tuolla älykkyysosamäärällä.

Mistä sä tiedät tuntemattomien ihmisten älykkyysosamäärät?

Vierailija
10/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt kakkaamaan sen naisen päälle, pyyhkeen alta lorauttanut ohikulkiessa.

Vierailija
12/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ihmiset eivät päästä suustaan tuollaista törkyä niin kuin tuo rantapariskunta.

Vierailija
13/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kommentointi jo kertoo, ettei voi olla korkea 8)

Vierailija
14/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että heidän tarkoituksena oli loukata. Olen törmännyt lähes samankaltaiseen ellei juuri samaan pariskuntaan ja he arvostelevat ihmisiä jotka ei oikeasti edes ole rumia. Lähes kaikilla ihmisillä on heikkouksia ja pelko siitä että joku nostaa ne esille.

Vierailija
15/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175/90 ja rintani ovat E- kupit. Nuori pariskunta nauroi minulle ja kuulin, kun nainen sanoi " mä en ymmärrä, miten tuo akka kehtaa olla täällä tollasella vartalolla". Loukkaannuin tuosta kovasti. Lähdin pois rannalta itku kurkussa. Miksi ihmiset arvostelevat toisia? Toivoisin, että joku joskus sanoisi kauniiksi.

Voisitko ladata tissikuvan.

Vierailija
16/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, kun voin ulkomailla mennä ihan rauhassa röllyjeni kanssa bikinit päällä rannalle. Kukaan ei töllää ja supsuttele, niin kuin Suomessa.

Vierailija
17/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on myös tuollaiset rasvapallukat ja pallomaha. En nyt sanoisi, että niitä kannattaisi lähteä esittelemään rannalla miehille.

SaudiArabiassa naiset saavat mennä rannalle ainoastaan abaya (musta kaapu ja huivi) päällä. Suomeen pitäisi saada samat säännöt.

Vierailija
18/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko E-kupit pienet vai isot? Jos isot niin sitten peukkua ylös.

Vierailija
19/29 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kakarat vielä oppii.

Vierailija
20/29 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toisen ulkonäköä ei saisi arvostella. Se vain yleensä paljastaa, että olet ruma sisäisesti. Itse lopetin rannoilla käymisen, kun minua ällöttivät ne virnuilevat papparaiset, jotka kädet haaroissa tuijottelivat lapsia ja nuoria naisia. En ollut rohkea mies ja sanonut asiasta, vaan poistuin paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä