Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette elä yksin? - Sinkkumies

Vierailija
17.05.2018 |

Siinäpä se. Miksi ette ole niin kuin minä?

Arvostaen
Sinkkumies

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla kissoja.

Muuten elän yksin.

Miehellä ois paljon narisemista jos sellainen tulisi elämääni. Mulla on yhden hengen sänky ja en reenaa ja on paljon ulkomaalaisia kavereita. Ja en laita ruokaa. Ja huolehdin vain kateista ja itsestäni. En siedä urheiluselostusta.

Arvostaen

Nainen.

Onneksi olen kissoille allerginen.

Sanonpahan vaan.

Sinkkumies

Vierailija
42/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve teillä sinkkumiehillä on korostaa joka hemmetin viestissä suhdestatustanne sekä sukupuoltanne?

Koetteko ettei mielipidettänne oteta yhtä vakavasti jos teitä luullaan naiseksi? Luuletteko että herätätte jotain "oijoi nyt on sinkkumies linjoilla"-ajatuksia naiskirjoittajissa? Haluatteko korostaa että te ette naista huoli elämäänne?

Tämä minuakin huvittaa. Joku luulee, että allekirjoituksena ’mies’ tuo jotain auktoriteettia. Ei tuo. Kyllä me kaikki olemme mielipiteinemme ihan samalla viivalla.

Tuo on taas ihan turhaa uhriutumista. Minäkin mainitsen monesti sukupuoleni miesenemmistöisillä palstoilla, muuten luultaisiin mieheksi.

N29

Minä en, koska äärimmäisen harvoin sillä on mitään merkitystä. Asiat ovat asioita riippumatta siitä, kuka sen sanoo.

Valitettavasti sukupuoltenkaan välillä ei yhteiskunnassamme vallitse vielä tyättä tasa-arvoa. Sen vuoksi voi hyvinkin sanoman tulkintaan vaikuttaa se että sanooko jonkin asian mies vai nainen.  Liioiteltuna samoin kuin vaikka on sekin eri asia sanooko kansanedustaja vaiko työtön että "työttömyystuet ovat liian suuria".

Juuri näin!

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve teillä sinkkumiehillä on korostaa joka hemmetin viestissä suhdestatustanne sekä sukupuoltanne?

Koetteko ettei mielipidettänne oteta yhtä vakavasti jos teitä luullaan naiseksi? Luuletteko että herätätte jotain "oijoi nyt on sinkkumies linjoilla"-ajatuksia naiskirjoittajissa? Haluatteko korostaa että te ette naista huoli elämäänne?

Tämä minuakin huvittaa. Joku luulee, että allekirjoituksena ’mies’ tuo jotain auktoriteettia. Ei tuo. Kyllä me kaikki olemme mielipiteinemme ihan samalla viivalla.

Tuo on taas ihan turhaa uhriutumista. Minäkin mainitsen monesti sukupuoleni miesenemmistöisillä palstoilla, muuten luultaisiin mieheksi.

N29

Minä en, koska äärimmäisen harvoin sillä on mitään merkitystä. Asiat ovat asioita riippumatta siitä, kuka sen sanoo.

Sukupuolella on lähes aina merkitystä miesten palstoilla. Jos ei sano sukupuoltaan, kaikki neuvot ja kommentit ovat pelkästään miehille sopivia. Siksi sukupuoli on pakko mainita.

N29

Vierailija
44/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään kissoista.