Naiset! Minkä takia ette aja BMW-merkkisellä autolla?
Kommentit (59)
Ajan bemarilla koska auton ulkonäkö miellyttää ja on hyvä ajaa. Suurempia remppoja autossa ei ole ollut. Toki kaikilla makunsa ja se sallittakoon. En koe tarpeelliseksi mollata muun merkkisillä autoilla ajavia, sillä ei se ole minulta pois. Aika yksinkertaisen kuvan antavat itsestään jotkut tämän ketjun kommentoijista. Munanjatke -jankkaajat jne.
Näin opiskelijana mulla ei oo varaa omaan autoon, niin ajelen avokin mersulla. Todennäköisesti ostan tulevaisuudessa mersun, bemarin tai jonkun jenkkiraudan.
Vierailija kirjoitti:
Bemari kuskien pyydetään ensin istumaan kun kuulee huollon tai korjauksen hinnan.Jokin muovinen pikkuinen virtalukon pohjakin 150 euroa?
No saatiinhan me sentään yksi järkevä vastaus ketjuun noiden kikkelijankkausten lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on Mersu!
Mulla myös, eemeli. Aamulla kiva lähteä töihin.
Käykös mummat ja papat vielä töissä? Sellaista se on kun pitää eläkkeellä ostaa käytetty mese, ei jää rahaa elämiseen. Onko autosi mannemallia?
Kyllä 45 v käy vielä töissä. Mannemallit taitaa olla niitä vanhempia, eli ei.
Kyllä meillä on uusiakin mersuja.
Meillä oli kun mies aikoinaan hankki YK-komennuksella. Talvella keskuslukitus oikkuili, takaveto ja lukuisat muut harmit vaihdattivat auton toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Audinainen :)
Mun pitäs kouluttaa susta Mersunainen!
Aikoinaan autokoulussa ajoin Bemarilla ja Toyotalla. En pitänyt yhtään Bemarilla ajamisesta. Ei tuntunut miellyttävältä ajokokemukselta. Pyysinkin aina saisinko ajaa Toyotalla. Sen jälkeen en ole Bemariin päin katsonutkaan. Nykyään ajan Toyota Rav4:lla.
Koska mulla on kaupunkiauto Suzuki.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään enemmän tosta jenkistäni... ei tuu ihan joka kulmassa samanlaista vastaan.
Samoin :) Lisäksi on hauskaa kun ihmiset kauhistelee jenkkien veroja ja bensankulutusta.
Ajan kyllä. Mies sen tosin osti, ihan kiva pirssi.
Heh... Mersut takseja, Audi ja BMW noloja, en kehtaisi ajaa millään noista.
Kaveripiirissä on mersut ja audit haukuttu täysin, jatkuvaa remonttia saa tehdä. Bemari sen sijaan kehuttu.
Koska en huoli BMW-merkkistä autoa. Mieluummin vaikka kävelen.
Minulla oli, hyvä auto olikin. Nyt kävelen 😂 kunto nousee 💪
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloinen!
Ei, vaan rakastettava murunen, puss 💋
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun ajan puoli vuotta vanhalla Range Roverilla, valkoisella. Tykkään.
No siinä on kyllä egonpönkityskaara jos mikä. Huippuhyvät maasto-ominaisuudet erittäin vikaherkässä autossa, jolla kukaan ei uutena edes aja maastossa.
Kyllä 45 v käy vielä töissä. Mannemallit taitaa olla niitä vanhempia, eli ei.