Naiset! Minkä takia ette aja BMW-merkkisellä autolla?
Kommentit (59)
Oon kyllä ajanut jo kymmenen vuotta BMW:llä. Ennakkoluulot oli aiemmin suuret, mutta enää en vaihtaisi. Korkeintaan mersuun.. tykkään ajaa takavetoisilla. Kai tämäkin on tottumiskysymys.
Jopa on taas kysymys. Mahtaa aapeellä olla tylsää.
Vaimolle ei kelpaa muu kuin Bemari.
Mulla on Porche
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättänyt, että naisten perustelut olivat lähinnä en tarvitse kikkelinjatketta -osastoa. Useimmat naiset kun eivät autoista mitään tiedä, niin vaikeahan se on silloin kovin järkevästi mielipidettään perustella. :)
Sen verran tiedän, etten sakemanniin sorru.
Vierailija kirjoitti:
Audi on parempi, mutta itse en tahdo autoa ollenkaan. Syy: Polkupyörä, julkinen liikenne, taksi ja henkilökohtainen autonkuljettaja mies.
Audi on Volkkari. Olympiarenkaat keulaan ja hölmöä taas viilattiin linssiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättänyt, että naisten perustelut olivat lähinnä en tarvitse kikkelinjatketta -osastoa. Useimmat naiset kun eivät autoista mitään tiedä, niin vaikeahan se on silloin kovin järkevästi mielipidettään perustella. :)
Sanoo ihminen, jonka aloitusviesti on pelkkä kysymysmerkki. Näytähän malliksi vähän argumentteja siitä, miksi minulla pitäisi olla bemari.
Kyllä naiset ajaa paljonkin bemareilla mutta silloin on kyseessä miehen auto. Pikkuinen ranskalainen se olla pitää leidille 👍
Koska niiden nokka on peniksen muotoinen, ja niitä ajaa yleensä 40+ maailmanomistajamiehet!
Hyviä autoja varmaan juu, mutta on niitä muitakin hyviä ilman ällöttäviä mielikuvia.
Olen tykästynyt Audiin. Ihana ajaa, hiljainen, helppo pyöritellä parkkiin, tyylikäs... 💞
Bemarien ulkonäkö ei miellytä minua. En ole ajanut milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on Mersu!
Mulla myös, eemeli. Aamulla kiva lähteä töihin.
Pidän liikaa nykyisestä Volvon farkuista.
Vierailija kirjoitti:
Bemarilla nyt on vaan vähän kyseenalainen, huono habitus. Pyrkyreiden ja minäminämiesten auto (joo poikkeuksia on mut se fiilis se fiilis..)
Eli ihmisten mielikuva brändistä ratkaisee? Eikös tuo ole juurikin sitä "kikkelinjatkeen" ostamista?
Ajan bmwllä. Samalla kuin ministerit. Hyvä ja luotettava auto. Ei vaadi huolenpitoa ei mitään. Mersu on pappojen auto ja taxi. Audi jättää tielle. Porche syö liikaa ja urheiluautoilla ei Suomessa tee mitään.
Järkiostos siis kun en kiinalaista halua.
N 29
Siksi kun ajan puoli vuotta vanhalla Range Roverilla, valkoisella. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on Mersu!
Mulla myös, eemeli. Aamulla kiva lähteä töihin.
Käykös mummat ja papat vielä töissä? Sellaista se on kun pitää eläkkeellä ostaa käytetty mese, ei jää rahaa elämiseen. Onko autosi mannemallia?
Bemari kuskien pyydetään ensin istumaan kun kuulee huollon tai korjauksen hinnan.Jokin muovinen pikkuinen virtalukon pohjakin 150 euroa?
Mä tykkään enemmän tosta jenkistäni... ei tuu ihan joka kulmassa samanlaista vastaan.
Koska ne on paskoja. Hyviä toki ajettavuudeltaan ja hiljaisia, mutta kun jotakin hajoaa, saat purkaa puoli autoa että saat pienen ruuvin vaihdettua.