Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että en mene ulos?

Vierailija
17.05.2018 |

Vaikka on mahdollisesti kesän parhaat kelit? En vaan jaksa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, miksi kysyt tällaiseen asiaan lupaa/neuvoa tuiki tuntemattomilta. Jos olet alaikäinen/vajaavaltainen, kysy holhoojaltasi.

Vierailija
2/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on aivan ok, mutta onko se sulle ok myös myöhemmin vai luuletko, että kaduttaisi?

Ei siellä tarvitse koko päivää viettää, jos se ahdistaa tai muuta. Itsekin varmaan uskaltaudun jossain piipahtamaan, tai edes roskat viemään. Tai ei. Palstaillaan yhdessä AV:llä koko päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on voimia hillua av:n keskustelupalstalla ja tehdä alpituksia, on sinulla riittävästi voimia tehdä lyhyt kävelylenkki raittiissa ilmassa. Nyt ulos siitä! Hopi, hopi!

Ellet ole vakavasti sairas, et saa lupaa jäädä sisälle.

Vierailija
4/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kelit meni jo. Tänään sataa ja ukkostaa.

Vierailija
5/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on voimia hillua av:n keskustelupalstalla ja tehdä alpituksia, on sinulla riittävästi voimia tehdä lyhyt kävelylenkki raittiissa ilmassa. Nyt ulos siitä! Hopi, hopi!

Ellet ole vakavasti sairas, et saa lupaa jäädä sisälle.

Jos on voimia tehdä lyhyt kävelylenkki, on voimia samalla myös vähän juosta. Jos on voimia juosta, ei olekaan enää mitään syytä miksei voisi osallistua maratoniin!

Vierailija
6/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
7/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Itsekin olen ollut nyt paljon sisällä, koska minulla ei ole lähestulkoon MITÄÄN kesävaatetta. En omista yksiäkään lyhyempiä housuja, lainkaan hameita tai mekkoja, ja paitapuoleltakin lyhythihaisena löytyy vain "koinsyömiä" kulahtaneita toppeja. Eikä tässä kuussa ole uusiin rahaa. Ja kun jo sisällä yöpaitasilleen meinaa läkähtyä, niin miksi menisin ulos auringon porotuksen alle täysin keliin sopimattomissa vetimissä? Iltaisin (puolenyön tienovilla) käyn välillä lenkillä kun pystyy olemaan ohuella hupparilla, mutta silloinkin on yö-ötökät riesana...

Vierailija
8/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on ulkona aina kun mahdollista, aamusta iltaan joka säässä. Meidät lapsetkin patistettiin kesäisin koko päiväksi pihalle. Olen yli 30-vuotias, mutta tunnen vieläkin syyllisyyttä ollessani sisällä aurinkoisella ilmalla.

Vierailija
9/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot homo XDDDD ebin jeeeeee

Vierailija
10/10 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä niin paha siitepölyallergia, etten tasan tarkkaan ole ulkona ennen kuin koivu lopettaa siitepölykautensa. Jospa se jo parin viikon päästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä