Annan haastis: Jenni Vartiaista pidetään kylmänä ja etäisenä. Totta.
Jenni toimii helteillä hyvänä ilmastointilaitteena - hrrrrrr...
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/kylmaksi-syytetty-jenni-v…
Kommentit (44)
Jenni Vartiainen ja Susanna Koski esittämään duettoa.
Helvettikin jäätyisi.
Lol, Saara Aalto jankkaaja jatkaa toista mieliaihettaan Jenni Vartiaista. Heheh.
Luin tuon haastattelun ja arvostan todella että Jenni suojelee yksityisyyttään. Nykyään on aivan liikaa avioeroillaan ja häillään retostelevia tyrkkyjä. Jennin ammatti on laulaja, ja lavalla hän vapautuu eikä kylmyydestä ole tietoakaan. Ne kerrat kun olen hänet työn puolesta tavannut, voin taata että lämpimimpiä ja huumorintajuisimpia julkkiksia mitä tästä maasta löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Lol, Saara Aalto jankkaaja jatkaa toista mieliaihettaan Jenni Vartiaista. Heheh.
Tässä ketjussa vain yksi on maininnut sen flopanneen euroviisuedustajan.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Susanna Koski esittämään duettoa.
Helvettikin jäätyisi.
Susanna Kosken laulua en ole kuullut, mutta sinä et ole ilmeisesti kuullut Jennin laulavan? Siitä on kylmyys kaukana!
Minusta Jenni on kuuma eikä kylmä.
Pyh, ihmisillä ei sitten ole yhtään silmää tuollaiselle. Minä ainakin erotan kylmyyden ja varautuneisuuden toisistaan ja Jennin kohdalla ei kylmyystutka kyllä piippaa.
Sekö on kylmää jos ei selosta asioitaan joka lööpissä? Outo käsitys.
Saattaa olla. Ainakaan hän ei ole koskaan ollut niin lähellä, että voisin lämmittää häntä.
Just, ja lämminkö on joku Janna "jaan koko lähipiirini yksityiselämän medialle" Hurmerinta?
"Kylmä" tarkoittaa tässä tapauksessa sitä ettei selosta miestensä asioita julkisesti, laittele pusukuvia julkiseen Instaan mistä IS ja IL voi niitä kopioida lööppeihin. Eikä vie Seiska-toimittajaa kotiinsa ja esittele joka koloa siellä. Eikä laita narubikinikuvia mediaan lomamatkoilta vaan kuvissa on vaatteet päällä. Joo on tosi kylmä tää Jenni.
Keikalla eturivissä olen tehny havainnon että on suht kuuma nainen kun vaaleen hikisen paidan läpi nöpöthää nännit.
Oih oli pakko ostaa tää lehti, Jenni on kuuuma!
No ihan rehellisesti sanoen Jenni on saavuttamaton ja siitä tulee etäinen vaikutelma. Siis tarkoitan seurustelumielessä. Hänen kanssaan duuniä tehneet kyllä arvostaa häntä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Keikalla eturivissä olen tehny havainnon että on suht kuuma nainen kun vaaleen hikisen paidan läpi nöpöthää nännit.
Etkö sinä käykään Jennin keikoilla musiikin takia 😁?
Vierailija kirjoitti:
sulla on huono maku
Ei yksityiselämästä tarvitse avautua. Avautuko Juha Tapiokaan yhtään perhe-elämästään? No ei eikä pidetty etäisenä.
En halua hirveästi tietää artistista tai laulujen taustoista. Menee musiikki jotenkin pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulla on huono maku
Parempi kuin sinulla, asshole.
Sellainen Jenni on. Olisi paljon suositumpi jos edes rittäisi laskeutua jalustaltaan tavallisten kuolevaisten joukkoon. En tarkoita jatkuvaa avautumista perhe-miesasioistaan lööpeissä kuten moni muu tekee, vaan sitä perusolemusta.