Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se todella niin, ettei 5-kymppistä naista huoli enää muut kuin eläkeläispapat?

Vierailija
17.05.2018 |

Vai onko se sittenkin kiloista ja asenteesta kiinni? Vai mistä?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota...eläkeläispappojakin löytyy erilaisia, omani alle 50-v sotilasuralta juuri eläköitynyt- itse olen 54-v pulska elämäniloinen täti. Ihan naistentansseista löytyi kun hoksasin illan parhaan tanssijan.

Upseeri ja herrasmies. En ole ikinä avioliitoissani ollut näin prinsessa! Tasa-arvoinen kumppani, samat harrastukset, estotonta seksiä (onneksi kummankaan lapsilla ei ole aavistustakaan mitä kaikkea tämä suhde sisältää)

Pää pystyyn ikäiseni naiset, punaa huuliin, ryhti suoraksi, mekko päälle ja pilkettä silmään!

Eikös tuon ikäisten lapset ole jo aikuisia?

Varmaan ne osaa päätelläkin että parisuhteisiin kuuluu seksiä...

Sehän vihjaa, että niillä on jtkn spesiaaliseksiä. Läski varmaan pukeutuu sika-asuun, jota solttu nai samalla yhden käden punnerruksia pompautellen.

Vierailija
62/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne eläkeläispapatkin ottaisivat mielummin 20v naisen mutta eivät saa kuin omanikäisiään tai rupsahtaneita 50v naisia.

Näissä keskusteluissa unohdetaan aina se, että miehetkin rupsahtaa (useissa tapauksissa jopa nopeemmin kuin ikäisensä naiset). Naiset saa syyttää itseään siitä, että ovat antaneet miehille vallan syrjiä ikäisiään naisiaan deittailumaailmassa. Liian moni on valmis ottamaan itseään vanhemman ukon. Se aiheuttaa sen, että miehillä on varaa nirsoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v ja jos eroaisin niin saisin varmaan vaan 60v miehen. Tuntuu ettei naisella tee enää mitään kun ei pysty lisääntymään.

Juuri niin se asia on.

Vierailija
64/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v ja jos eroaisin niin saisin varmaan vaan 60v miehen. Tuntuu ettei naisella tee enää mitään kun ei pysty lisääntymään.

Juuri niin se asia on.

Kuinka helposti 45v. mies pystyy saamaan itselleen parhaimmassa lisääntymisiässä, 20-35v. naisen itselleen? Sitäpaitsi myös miehen lisääntymiseen tulee riskejä. Vanhemman miehen sperma kun ei enää ole mitään priima tavaraa. Sperman luovuttajiksikin huolitaan max. 45v. miehiä, monissa paikoissa se raja on jopa nuorempi. Eli eiköhän 45v. miehenkin lisääntymisjuna ole jo mennyt? Se että teknisesti pystyy lisääntymään, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että niin kannattaisi tehdä. Toivottavasti miehet eivät nyt liikaa yritä ottaa mallia vaikkapa Sauli Niinistöstä. 

Vierailija
65/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolii kyllä. Hyväkuntoiset "markkinoille vapaituneet" 4-kymppiset miehet katseleen mielellään viisikymppisiä naisia. Tuon ikäinen nainen jo tietää mitä elämältään ja kumppaniltaan haluaa, sekä seksikin on jo vapautunutta eikä omaa kehoa piilotella ja hävetä. Todisteena minä itse 45, ja nainen 50.

kyllä ne viiskymppisetkin kehoaan häpeää ja piilottelee.

Joo niin piilottelee ja häpeää. Yleensä ne on tyypillisiä 50v valaita, jotka ei enää pukeudu kun tarjoustalon kledjuihin ja fleda on patapää tai siihen suuntaan. Sellanen 50v joka liikkuu ja tietää tyylinsä ja panostaa itseensä, niin ei kyllä häpeile. Mun avokki 50 ja minä olen 41. Käydään kimpassa juoksemassa ja salilla. Terveelliset elämäntavat muutenkin. Avokki ei näytä edes 50v.

Avokkisi saattaa olla nuorekas 50-v., itse kuulostat nuorekkaalta 16-vuotiaalta. Että oikein Tarjoustalon kledjut, joita siis pitää välttää. Mitä suosittelet nuorekkaille 50-kymppisille?  Gina Tricota? Zaraa?

Vierailija
66/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne eläkeläispapatkin ottaisivat mielummin 20v naisen mutta eivät saa kuin omanikäisiään tai rupsahtaneita 50v naisia.

Näissä keskusteluissa unohdetaan aina se, että miehetkin rupsahtaa (useissa tapauksissa jopa nopeemmin kuin ikäisensä naiset). Naiset saa syyttää itseään siitä, että ovat antaneet miehille vallan syrjiä ikäisiään naisiaan deittailumaailmassa. Liian moni on valmis ottamaan itseään vanhemman ukon. Se aiheuttaa sen, että miehillä on varaa nirsoilla. 

50+ ikäisten sarjassa moni mies jättäytyy parisuhdemarkkinoilta kokonaan pois, kun naisilla tuntuu edelleen riittävän kiinnostusta suhteiluun.

5-kymppinen seksikäs nainen voisi kelvata panosuhteeseen, mutta mitään hengailusuhdetta en alottaisi enää tässä iässä.

Vierailija
67/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Olen 20 kg ylipainoinen ja minulla on 11 vuotta nuorempi, uusi mies. Revipä ap siitä.

N-52

Vierailija
68/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenvihaaja munaton mies tehnyt taas aloituksen.

Vierailija
69/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu todistaa, että nainen kuin nainen saa miehen, jos päättää huolia jonkun.

Vierailija
70/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu todistaa, että nainen kuin nainen saa miehen, jos päättää huolia jonkun.

Reaalimaailma ei tue väitettä.

Vierailija
71/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kymmpinen nainen varmaan jo osaa riidellä fiksusti, vättää riidat tai ei elämän vaihe on jo sellainen ettei ole enää mitään riideltävää.

Vierailija
72/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan on. Mutta varmaan ymmärrät senkin, ettei esim. nelikymppistä naista hirveästi innosta 50-70v. miehet ihan hyvästä syystä... Jos kiinnostuneet ovat lähinnä tuota ikäluokkaa, niin silloin kannattanee jättäytyä sinkuksi ja tyytyä tilanteeseen. 

Vierailija
73/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa. Olen 20 kg ylipainoinen ja minulla on 11 vuotta nuorempi, uusi mies. Revipä ap siitä.

N-52

Missä olet tutustunut uuteen mieheesi? Ja saanko kysyä aivan suoraan, että onko hän näitä tapauksia jotka eivät kelpaa ikäisilleen tai nuoremmille naisille?

Vierailija
74/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköhän se on ainoa joka merkitsee - kuvastaa niin hyvin pinnallista aikaamme tämä ketju. Ehkä se viisikymppinen mies haluaa omanikäisensä naisen siksi että heitä yhdistää elämänkokemus ja kypsyys. Mutta ei, eihän se niin voi olla kun tiukka takamus ja tekotissit väistämättä vetävät pidemmän korren.

Vierailija
75/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköhän se on ainoa joka merkitsee - kuvastaa niin hyvin pinnallista aikaamme tämä ketju. Ehkä se viisikymppinen mies haluaa omanikäisensä naisen siksi että heitä yhdistää elämänkokemus ja kypsyys. Mutta ei, eihän se niin voi olla kun tiukka takamus ja tekotissit väistämättä vetävät pidemmän korren.

Läski lisääntyy niin huolestuttavaa vauhtia, että tiedemiehet pelkäävät sen johtavan tällä tahdilla alle 100 vuodessa siihen että maapallo suistuu kiertoradaltaan.

Silti ihmiset olettavat ettei BMI 42 voisi aiheuttaa kestosinkkuutta.

Vierailija
76/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski lisääntyy niin huolestuttavaa vauhtia, että tiedemiehet pelkäävät sen johtavan tällä tahdilla alle 100 vuodessa siihen että maapallo suistuu kiertoradaltaan.

Ei kaikki vanhemmat naiset ole ylipainoisia. Kyllä monien hoikkien/normaalipainoistenkin naisten on vaikeaa löytää seuraa omasta ikäluokastaan. 

Vierailija
77/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki vanhemmat naiset ole ylipainoisia. Kyllä monien hoikkien/normaalipainoistenkin naisten on vaikeaa löytää seuraa omasta ikäluokastaan. 

Minä luulen sen johtuvan siitä, että ikääntyessään kaikki miehet eivät enää kaipaa parisuhteita.

Mulle parisuhde oli nuorempana keino järjestää pysyväisluontoinen tapa tyydyttää tarpeeni, mutta iän myötä tuo tarve vähenee eikä tilalle tule muita tarpeita joihin tarvitsen naista.

En tarvitse naista elämänkumppaniksikaan, vapaa-aikaa vietän miesporukassa. Tehdään sellaisia juttuja jotka ei edes kiinnosta naisia.

Vierailija
78/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiset miehet ovat vielä voimiensa tunnossa ja haaveilevat 35-40 -vuotiaista naisista. Haaveiluun hurahtaa nopeasti vuosikymmen ja mittariin tulee jo 60. Tässä vaiheessa miehet havahtuvat, että olisihan se viiskymppinen sittenkin ihan ok. Harmi vaan, että juuri nämä aiemmat 35-40 -vuotiaat ovat sen hetken viiskymppisiä eivätkä ole kiinnostuneita näistä miehistä yhtään sen enempää kuin 10 vuotta aiemminkaan. Silloin mies tajuaa, että peli on menetetty eikä kai auta muu kuin ottaa oman ikäinen. Vaan nytpä tulee se vihonviimeinen ongelma! Päälle kuuskymppinen sinkkunainen tietää vallan hyvin, että suhteesta ikäiseensä mieheen tule hyvin nopeasti parisuhteen sijasta hoitosuhde. Nainen hymyilee, juttelee mukavia ja saattaapa vielä tarjota pullakahvitkin, mutta sen jälkeen nainen lähtee ystävättärensä kanssa kylpylään hemmotteluhoitoihin tai kiipeämään Pisan kaltevaan torniin.

- N63-

Vierailija
79/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen sen johtuvan siitä, että ikääntyessään kaikki miehet eivät enää kaipaa parisuhteita.

Mulle parisuhde oli nuorempana keino järjestää pysyväisluontoinen tapa tyydyttää tarpeeni, mutta iän myötä tuo tarve vähenee eikä tilalle tule muita tarpeita joihin tarvitsen naista.

En tarvitse naista elämänkumppaniksikaan, vapaa-aikaa vietän miesporukassa. Tehdään sellaisia juttuja jotka ei edes kiinnosta naisia.

Näin sen pitäisi mennäkin! Yksinäistä vanhuutta ei tarvitse pelätä, jos  on ystäviä ja kavereita. 

- N63-

Vierailija
80/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti deittipalstat tuntuvat pursuilevan vanhemmista miehistä jotka epätoivoisesti etsivät huomattavasti nuorempia naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi