Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se todella niin, ettei 5-kymppistä naista huoli enää muut kuin eläkeläispapat?

Vierailija
17.05.2018 |

Vai onko se sittenkin kiloista ja asenteesta kiinni? Vai mistä?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kauniit kasvot, eikä niitä ole tupakalla vanhennettu, viisikymppinen on haluttu nainen monessa ikäluokassa.

Jännä, että kasvot jäävät aina vähemmälle huomiolle, kun viisikymppisen naisen markkina-arvoa punnitaan. 

Ei viisikymppistä naista valita kauniiden kasvojen takia.

Vierailija
22/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja vartalo ratkaisevat paljon.

Sekä mies että nainen ovat 50 ikävuoden jälkeen ulkona parisuhdemarkkinoilta jos ei ole pidetty itsestä huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sen tiedä että jos ero tulisi, mitään eläkeläispappaa en todellakaan ottaisi. Korkeintaan jotain toyboyta pitäisin fwb-menetelmällä, kun kerran ilmeisesti tämän ikäinen voi vielä irtopanoja saada nuoremmilta miehiltä, toisin kuin tämän ikäinen mies nuoremmilta naisilta. Se riittäisi mulle aivan mainiosti. Kenenkään kodinhoitajaksi en enää rupeaisi.

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki miehet ei tarvitse kodinhoitajaa. Tunnen monta miestä jotka osaavat hoitaa omat asiansa ja sotkunsa.

Vierailija
24/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sen tiedä että jos ero tulisi, mitään eläkeläispappaa en todellakaan ottaisi. Korkeintaan jotain toyboyta pitäisin fwb-menetelmällä, kun kerran ilmeisesti tämän ikäinen voi vielä irtopanoja saada nuoremmilta miehiltä, toisin kuin tämän ikäinen mies nuoremmilta naisilta. Se riittäisi mulle aivan mainiosti. Kenenkään kodinhoitajaksi en enää rupeaisi.

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki miehet ei tarvitse kodinhoitajaa. Tunnen monta miestä jotka osaavat hoitaa omat asiansa ja sotkunsa.

Saattoikin ehkä kertoa omasta luonteestaan, että haluaa vastata kaikesta kodinhoidosta. Sellasiakin kun on.

Vierailija
25/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo Elisabeth nätti ja tyttömäinen vielä 50vuotiaana. Olen äimänä :D

Tässä näkee miltä näyttää livenä, videossa. Tietty meikit, mutta kaunis silti.

Vierailija
26/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tuo Elisabeth nätti ja tyttömäinen vielä 50vuotiaana. Olen äimänä :D

Tässä näkee miltä näyttää livenä, videossa. Tietty meikit, mutta kaunis silti.

oma kokki, personaltrainer, parhaat kasvohoidot, kampaaja, ravinto, ei rahahuolia

Itse juuri migreenissä töissä..ei rahaa kampaajaan...uusiin vaatteisiin...väsyttää

Vierailija
27/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolii kyllä. Hyväkuntoiset "markkinoille vapaituneet" 4-kymppiset miehet katseleen mielellään viisikymppisiä naisia. Tuon ikäinen nainen jo tietää mitä elämältään ja kumppaniltaan haluaa, sekä seksikin on jo vapautunutta eikä omaa kehoa piilotella ja hävetä. Todisteena minä itse 45, ja nainen 50.

kyllä ne viiskymppisetkin kehoaan häpeää ja piilottelee.

Joo niin piilottelee ja häpeää. Yleensä ne on tyypillisiä 50v valaita, jotka ei enää pukeudu kun tarjoustalon kledjuihin ja fleda on patapää tai siihen suuntaan. Sellanen 50v joka liikkuu ja tietää tyylinsä ja panostaa itseensä, niin ei kyllä häpeile. Mun avokki 50 ja minä olen 41. Käydään kimpassa juoksemassa ja salilla. Terveelliset elämäntavat muutenkin. Avokki ei näytä edes 50v.

Vierailija
28/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kauniit kasvot, eikä niitä ole tupakalla vanhennettu, viisikymppinen on haluttu nainen monessa ikäluokassa.

Jännä, että kasvot jäävät aina vähemmälle huomiolle, kun viisikymppisen naisen markkina-arvoa punnitaan. 

Ei viisikymppistä naista valita kauniiden kasvojen takia.

Vaan minkä?

Vierailija
29/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...eläkeläispappojakin löytyy erilaisia, omani alle 50-v sotilasuralta juuri eläköitynyt- itse olen 54-v pulska elämäniloinen täti. Ihan naistentansseista löytyi kun hoksasin illan parhaan tanssijan.

Upseeri ja herrasmies. En ole ikinä avioliitoissani ollut näin prinsessa! Tasa-arvoinen kumppani, samat harrastukset, estotonta seksiä (onneksi kummankaan lapsilla ei ole aavistustakaan mitä kaikkea tämä suhde sisältää)

Pää pystyyn ikäiseni naiset, punaa huuliin, ryhti suoraksi, mekko päälle ja pilkettä silmään!

Vierailija
30/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45v ja jos eroaisin niin saisin varmaan vaan 60v miehen. Tuntuu ettei naisella tee enää mitään kun ei pysty lisääntymään.

Nyt on menossa sellainen lastentekokamppanja ihan eduskunnankin puolesta, että ei noilla yli 50v ihmisillä oikein tee enää mitään, kun eivät tuota lisää veronmaksajia matalapalkkatöihin porvarien orjiksi.

Vierailija
31/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota...eläkeläispappojakin löytyy erilaisia, omani alle 50-v sotilasuralta juuri eläköitynyt- itse olen 54-v pulska elämäniloinen täti. Ihan naistentansseista löytyi kun hoksasin illan parhaan tanssijan.

Upseeri ja herrasmies. En ole ikinä avioliitoissani ollut näin prinsessa! Tasa-arvoinen kumppani, samat harrastukset, estotonta seksiä (onneksi kummankaan lapsilla ei ole aavistustakaan mitä kaikkea tämä suhde sisältää)

Pää pystyyn ikäiseni naiset, punaa huuliin, ryhti suoraksi, mekko päälle ja pilkettä silmään!

Eikös tuon ikäisten lapset ole jo aikuisia?

Varmaan ne osaa päätelläkin että parisuhteisiin kuuluu seksiä...

Vierailija
32/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläkevaari kuvittelee kiinnostavansa viisikymppistä naista hänen on aika herätä harhoistaan.

Tai tyytyy sitten omaan seuraansa.

50-vuotiaita miehiä on yhtä paljon kuin naisia, sama osuus on yksinäisiä heteroita molemmissa sukupuolissa. Eiköhän kumppani löydy omasta ikäluokasta.

50- vuotias saattaa päätyä omaishoitajaksi olemassa olevassa, vakiintuneessa suhteessa.

Mutta en näe järkeä lähteä sellaista roolia varta vasten hakemaan.

50-vuotiaalla on vielä 15 vuotta työikää jäljellä. Eläkeläisviiteryhmä häämöttää kaukana tulevaisuudessa.

Vierailija
33/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Olen 62-vuotias vapaa nainen, kaikki miesystäväni eron jälkeen ovat olleet minua nuorempia, yksi heistä  26-vuotta nuorempi, tapailimme kaksi vuotta, minä halusin eron.

Useimmiten ikäeroa on noin 15-vuotta, minun edukseni, eli siis olen se vanhempi osapuoli.

Ja provoa on turha huudella, tosiasia, sama uskotteko vai ette, kunhan kysymykseen vastasin.

Vierailija
34/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais

M24

Vierailija
35/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä valheiden määrää näillä palstoilla.

Lyökö todellisuus liian kovaa kasvoille?

Vierailija
36/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää lorttosta.

Vierailija
37/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne eläkeläispapatkin ottaisivat mielummin 20v naisen mutta eivät saa kuin omanikäisiään tai rupsahtaneita 50v naisia.

No enpä nyt usko, että monikaan esim. 60-vuotinen oikeasti edes haluaisi kuunnella päivät pääksytysten jotain 20-vuotiaiden juttuja saati osallistua niihin sillä tavalla kuin sen ikäiset toistensa juttuihin keskenään osallistuvat. Luonnollinen asia. (ei muuten se 20-vuotinenkaan enää neljäkymmenen vuoden kuluttua halua)

Elämä on itse asiassa suurimman osan aikaa jotain muuta kuin seksiä.

Vierailija
38/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias kaverini alkoi juuri seurustella 5-kymppisen naisen kanssa. Kaveri tosin myönsi mulle, että ikäero arvelutti aluksi. Ovat kuitenkin yhdessä. Itselleni kelpaisi kyllä hyvinkin vanhempi nainen, olen 36.

Vierailija
39/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni lapset jo tehnyt hyväkuntoinen mies haluaisi vierelleen viiskymppisen naisen jonka kanssa voisi matkustella ja harrastaa. Kilot on aina ongelma, jos hyväkuntoista miestä etsii. Täytyy olla valmis tekemään myös omalle kropalle jotain jos sitä odottaa mieheltäkin. Toinen ongelma ovat aiemmat liitot. Varsinkin naisilla on mun kokemuksen mukaan tapana katkeroitua erosta jopa kymmeneksi vuodeksi. Eli aiemmat liitot ja suhteet ja niiden ongelmat pitäisi olla käsitelty jo. (On vaikea aloittaa suhdetta henkilön kanssa, jonka vapaa-aika menee eksälle kiusaa tehdessä. Kolmas ongelma olis lapset, mikäli heidän annetaan puuttua aikuisten ihmissuhteisiin. (Eli Anna-Leena 19 v. ei voi tulla mukaan aikuisten lomalle tai vaatia äitiään olemaan yksin koko ikänsä).

Jos oma elämä on kunnossa ja tavoitteet selvillä ja elämäntavatkin suhtkoht terveelliset niin ehdottamasti viisikymppinen on elämänsä parhaassa iässä. Sellaisia vain on hankala löytää, sillä usein noin 35-vuotiaat ovat paljon elämäniloisempia vaikka elävät ruuhkavuosia. Siksi itsekin katsellut enemmän nuorempia kun ei vaan oman ikäluokan naisista ole löytynyt sellaista itsevarmaa, vastoinkäymiset käsitellyttä seikkailijaa

T. Urheileva mies 48

Vierailija
40/151 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-iltä naisilta kuultua:

Sen ikäluokan miehet on pääsääntöisesti raakkeja: sairaita, tympääntyneitä, kyvyttömiä.

Joten jos nainen kaipaa parisuhdetta eikä omaishoitajan työtä, kannattaa etsiä terve mies ja nuorempana.

60+ naiset saavat keskittyä muihin asioihin kuin miehiin. Ellei sitten löydä 10 vuotta nuorempaa, täyspäistä miestä.

Tämä on kuultu sen verran monelta, että parasta kai uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi